کاناپه بادی تختخواب شو

بخش زیرین این محصولات به راحتی باز و بسته شده و همین امر نیز باعث می شود تا کاناپه شما به تخت تبدیل شود. قسمت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بخش زیرین این محصولات به راحتی باز و بسته شده و همین امر نیز باعث می شود تا کاناپه شما به تخت تبدیل شود. قسمت نشیمنگاه و همچنین رویه تکیه گاه های این محصول را روکش مخملی فرا گرفته که همین ویژگی باعث می شود تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن و یا خوابیدن در برابر تعریق زیاد جلوگیری کند و نیز مقاومت بسیار خوبی داشته باشد علاوه بر این برای قسمت های کناری و زیرین هم از روکش طرح چرم استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. در قسمت دسته های این کاناپه نیز یک عدد جا لیوانی تعبیه شده که برای قرار دادن بطری آب کوچک بسیار کاربرد دارد. هم چنین نوع دیگری از محصولات نیز وجود دارد که به صورت طرح چرم نیز طراحی شده است که هم زیبا بوده و هم مقاومت خوبی را هم از خود به نمایش گذاشته اند. ارتفاع ۶۶ سانتی متری مبل نیز از ویژگی های محصول بشمار می رود که به شما امکان استفاده برای مشاهده تلویزیون، مطالعه و یا استراحت های روزمره را به شما خواهد داد.

Th is  da​ta has  been generated ᠎by GSA ᠎Cont᠎en t Ge ne rato r DEMO᠎!

ابعاد کاناپه به طول 231 , عرض 193 , ارتفاع 71 , ارتفاع تشک 22 سانتیمتر و تحمل وزن 200 کیلو گرم را دارد . لازم به ذکر است با توجه به ابعاد و نوع متریال مقدار تحمل وزن این کالا به 200 کیلوگرم رسیده که تحمل وزنی بسیار مناسب محسوب می شود چرا که تحمل وزن نشان دهنده استحکام بالای این کاناپه می باشد . لازم به ذکر است طراحی و ساخت این کاناپه بادی به صورتی بوده که نه تنها در منزل بلکه امکان استفاده در مکان های دیگر مانند محل کار و یا مسافرت را نیز به ما می دهد. پس لازم است هر خانهای برای داشتن فضایی شاد و آرامش بخش، کاناپه بادی داشته باشد. کاناپه بادی تختشو اینتکس از جنس پی وی سی ضخیم با روکش جیر ساخته شده است که از محصولات 2020 کمپانی بزرگ اینتکس محسوب می گردد . این شرکت بزرگ انواع کاناپه بادی تخت شو یک نفره 68565 , کاناپه بادی دو نفره 68566 , کاناپه بادی چهار نفره , کاناپه بادی ال 68575 , کاناپه بادی سه نفره , کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره , کاناپه بادی تخت خواب شو دو نفره , کاناپه بادی تمام مخمل , کاناپه بادی چرم , کاناپه بادی تاج دار , کاناپه بادی کوسن دار را در رنگ های مشکی , سفید , کرمی , طوسی , خاکستری , سبز یشمی , مشکی سبز , مشکی آبی , مشکی نارنجی , سرمه ای سفید , آبی , سبز زیتونی , خاکستری مشکی , سفید آبی , و در طرح های مختلف تولید میکند . This art​icle h​as been ​do ne by GSA Content᠎ G enerator  DEMO!

کاناپه بادی تخت خوابشو در دو طرح یک نفره و دو نفره تولید و عرضه می شود. کاناپه های بادی که به صورت ساده تولید میشوند همگی از بهترین نوع مواد اولیه و با بهترین طراحی با مجهز ترین دستگاه های روز دنیا در کارخانه آمریکایی اینتکس ساخته شده اند و از دوام بالا و کیفیت بالایی برخوردار هستند . کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68566 یکی از پرفروش ترین تولیدات کارخانه ابنتکس در زمینه محصولات مورد استفاده برای خانواده بوده که از طول عمر و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. فروش مبل بادی اینتکس با قیمت ارزان و فروشگاه اینترنتی انواع مبل بادی طبی با تخفیف واقعی و قیمت مبل بادی ، صندلی بادی و مبل بادی یکنفره و دو نفره, مبل بادی تک نفره و سه نفره ، مبل بادی تختخواب شو و مبل بادی بزرگسالان و صندلی بادی کودک با برند اینتکس ، انواع مختلف مبل بادی چرمی و برزنتی, مبل بادی intex, مبل بادی طبی , صندلی بادی با قیمت ارزان، مبل بادی راحتی و مبلهای بادی مخملی و ضد تعریق, در رنگ های گوناگون با قیمت ارزان و شرکتی با تخفیف ویژه ، در فروشگاه اینترنتی مبل بادی, شرکت ایلی تویز نمایندگی فروش مبل بادی در ایران همراه با گارانتی اصل بودن و خدمات پس از فروش, برای مشاوره و خرید اینترنتی و حضوری مبل بادی با مرکز خرید مبل بادی اینتکس تماس بگیرید.

Th is post h᠎as been generated by GSA C ontent G en er​ator Dem᠎over sion.

کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68565 یکی از کاناپه های بادی بسیار با کیفیت شیک و راحت مخصوص سنین بزرگسالان بوده که توسط شرکت معتبر اینتکس تولید شده است. وینیل متریالی است که تمامی کمپانی های تولید کننده محصولات بادی از آن برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند. برای مثال محصولات دو نفره تا 200 و یا گاهی اوقات بیشتر از این مقدار نیز می توانند وزن را بر روی خود تحمل کنند که قطعا مقدار قابل توجهی به شمار می رود. ویژگی منحصر به فرد این محصول مربوط به طراحی خاص بدنه آن بوده که شما می توانید در زمان مورد نیاز آن را در بخش میانه باز کرده و به عنوان تخت خواب دو نفره مورد استفاده قرار دهید. این نشیمنگاه به گونه بر روی این کاناپه تعبیه شده اند تا اکثر نقاط بدن را فرا بگیرند. هم چنین وجود امکاناتی نظیر بهره مندی از پمپ باد ، ساک حمل و همین طور محفظه نگهدارنده بطری آب بر روی محصول و یا داخل باکس این کالاها باعث شده تا شما انتخابی کامل را انجام دهید. استفاده از کاناپه های تخت شو بعنوان یک شناور روی آب یکی دیگر از کاربردهای این محصول می باشد. همچنین از این محصول می توان بر روی آب نیز استفاده نمود که این ویژگی به کمک بدنه یکپارچه چرمی آن میسر خواهد شد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن