مزایای استفاده از استخر بادی در منزل

محصول فوق از وزن استاندارد برخوردار بوده و همزمان چند نفر میتوانند از آن استفاده کنند. بوده که در وزن های بسی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

محصول فوق از وزن استاندارد برخوردار بوده و همزمان چند نفر میتوانند از آن استفاده کنند. بوده که در وزن های بسیار سبک تر، کیفیت مناسب تر و قیمت های مقرون به صرفه تر تولید شده و عرضه می شوند. این محصول دارای ویژگیهایی از قبیل وزن کم و قابلیت حمل آسان است که به شما این امکان را میدهد استخر بادی شخصی خود را داشته باشید و هنگام سفر، مهمانی و تغییر مکان آن را با خود برده و در کنار خانواده و آشنایان از آن استفاده کرده و لحظات خوشی را به ثبت برسانید. هر چند که تصویر عمومی از استخرهای بادی، بیشتر مربوط به استخرهایی است که برای کودکان طراحی و ساخته میشوند؛ اما تولیدکنندگان مطرحی مانند اینتکس در طول سالهای اخیر مدلهای جدیدی از این استخرها با عمق بیشتر و مناسب بزرگسالان روانه بازار کرده است. حتما این موضوع را در نظر داشته باشید تا بتوانید از کیفیت و طول عمر مفید محصول خریداری شده اطمینان حاصل کنید. این مزیت احتمالاً مهم ترین علت برای خریدن یک استخر بادی هست. از نظر نوع قیمت نیز یک سری از استخرهای بادی کودک که ابعادی کمتر از یک متر دارند ، با توجه به برند و نوع امکاناتشان عمدتا دارای قیمت هایی بین 150 تا 300 هزار تومان هستند.  Po st was created wi th the help ​of GSA Co​nt᠎en t Ge᠎nera᠎tor ᠎DE MO.

هزینه خرید یک استخر بادی بسیار کمتر از هزینه ساخت یک استخر در حیاط خانه است. اگر برای روزهای گرم تابستان دنبال یک سرگرمی جذاب میباشید مطالعه ی این مقاله را توصیه می کنیم. قلعه وحشت کیش همانطور که از نامش پیدا است، مناسب برای افرادی می باشد که می خواهند اوج ترس را تجربه کنند و به این نوع از تفریحات علاقه مند می باشند. این قایق ها را می توان از محبوب ترین و لذت بخش ترین تفریحات کیش دانست که به صورت دو طرفه ساخته شده و حفظ تعادل آن بر عهده قایق ران می باشد. یک جایگزین عالی برای یک استخر دائمی بالاتر از زمین برای هر دو کودکان و بزرگسالان برای لذت بردن از شنا و تفریحات آبی است. داشتن ویژگی ها و قابلیت هایی همچون سرسره بادی و اسباب بازی بادی موجب تبدیل یک استخر بادی به مجموعه بازی بادی آبی کودک می شود از همین رو دارای ابعاد و ظرفیت های بالایی نیز می باشند. این محصول نقش ایجاد ساختمانی مستحکم برای ورزش های آبی را دارد و به افراد کمک می کند تا بتوانند در بهترین شرایط شنا کنند. البته تمامی محصولات بادی دارای پمپ باد مخصوصی بوده که با توجه به سایز و ابعاد آنها می توان پمپ های متفاوتی از نمایندگی اینتکس ایران تهیه کنید.

قدم زدن در هوای آزاد به صورت آزادانه و همچنین در کنار ساحل، یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که افراد می توانند برای ایجاد آرامش انجام دهند که البته در کشور ایران کمی محدود تر نسبت به دیگر کشور های غیر اسلامی می باشد. فروشگاه سعید اینتکس واردکننده مستقیم محصولات بادی و تفریحی برند اینتکس و بست وی بوده که توانایی فروش این گروه محصولات را با به صورت تک و عمده داشته و شما می توانید از سراسر کشور برای انواع خرید های خود با مناسب ترین قیمت و گارانتی سعید اینتکس به این فروشگاه اینتکس کرج مراجعه کرده تا یک خرید متفاوت داشته باشید. به گزارش ایسنا به نقل از سایت سعید اینتکس، روزهای گرم تابستان فصل بسیار مناسب برای شنا میباشد که در این راستا میتوانید از تجهیزات بازی بادی استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. به جز بحث برند ، این مسئله بسیار مهم است که شما در هنگام خرید به ضخامت و جنس بدنه استخرهای بادی هم توجه کنید. بزرگترین استخر بادی خانوادگی تولید شده توسط برند اینتکس از طول سه متر برخوردار بوده که فضایی در حدود شش متر مربع را اشغال خواهد کرد.

در همین راستا باید سعی کنید که خرید این محصول را از نمایندگیهای اصلی برند تولید کننده خریداری کنید. یکی از موضوعاتی که باید در خرید استخر بادی در نظر بگیرید، خرید لوازم جانبی است. از طرفی دیگر مسئله نظافت استخرهای عمومی نیز یکی از مهمترین دغدغههایی است که برای خانوادهها وجود دارد. سطح نرم و انعطافپذیری دارد و به همین دلیل ساییدگی بدن با سطح آن مشکلزا نمیشود. به همین دلیل از طرحهای فانتزی مختلفی روی آنها استفاده میشود. فقط قبل از جمع کردن آنها از خشک شدن کامل آن اطمینان حاصل کنید زیرا رطوبت مانده بر روی محصول در طولانی مدت موجب خرابی و فرسودگی آن می شود. ضمن اینکه علاوه بر اسکی روی آب با کابل برقی، اسکی روی آب با قایق نیز در این محل ایجاد شده است. علاوه بر سازه گنبدی، سازه مستطیلی هم ممککن است مانند سالن نمایشگاه هوایی، ساخته شده توسط Festo AG & Co. مدل های بزرگ تر استخر بادی اصولا به صورت مستطیلی ساخته شده تا امکان استفاده از آنها برای سنین بزرگسال به منظور آب درمانی و آفتاب گیری در داخل آب و در فضای باز صورت گیرد. استخر بادی طرح وان نیز در طرح های بیضی ، گرد ، مربعی و مستطیلی تولید و عرضه می شوند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن