ویژگی های مبل بادی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

این مبلها با ساختار منحصر به فردی که دارند میتوانند کارایی مبلهای سنتی را نیز داشته باشد و چه بسا بهتر از آنه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این مبلها با ساختار منحصر به فردی که دارند میتوانند کارایی مبلهای سنتی را نیز داشته باشد و چه بسا بهتر از آنها نیز باشند. متریال استفاده شده در مبل بادی یک نفره اینتکس از پلاستیک پی وی سی بوده و فقط از روکش وینیل به منظور هواگیری بهتر استفاده کرده است. بلکه سعی کنید آنها را متعادل باد کنید و مبل بادی را از اشیای نوک تیز دور نگه دارید تا صدمهای به آنها وارد نشود. بر خلاف برخی دستههای مبل بادی که شاید با دیدن آنها متوجه بادی بودن آنها نشوید، صندلی بادی به صورت خاصی از ابتدای به وجود آمدن این دسته بندی تولید شده است و با اولین نگاه بادی بودن آن قابل تشخیص است. برند گلدیست نیز به دلیل تولید انواع مبلمان اداری شناخته شده است. برای کسانی که اهل سفر و طبیعت گردی هستند داشتن یک سری لوازم، بسیار با اهمیت است. همچنین یک گیره برای کمک به ثابت ماندن صندلی راحتی در محل خود وجود دارد. This artic​le h᠎as be en  do᠎ne by G​SA Conte᠎nt Gen᠎er at᠎or Demover​sion!

استفاده از روکش های جیر یکی از بزرگترین و پر مزیت ترین کار هایی بوده که برای ساخت مبل بادی انجام می شود زیرا که روکش جیر کمک زیادی در راحتی مصرف کنندگان و جلوگیری از تعریق بالا می کند. در همین جهت مبلهای بادی به کمک ما میآیند. تنوع بالا در مبلهای بادی باعث میشود که همه سنین به راحتی از این محصول استفاده کنند. طرحهای این محصول بسیار متنوع بوده که برای استفاده تمامی سنین مناسب باشد. این کالا از وزن بسیار سبکی بهره برده که قابلیت حمل آسوده ای را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. برخی از انواع این مبلها از جنس وینیل میباشند و برای استفاده بر روی آب نیز گزینه مناسبی به شمار میروند. مبل بادی دو نفره برای مسافرت و مصارف خانگی گزینه مناسبی است و رویه آن از جنس جیر یا پلاستیک با انواع رنگها و طرحهای مختلف است. این مبل نیز از این قائده مستثنی نیست و میتواند نیازهای کودکان را بر طرف کند.

مبلهای چوبی و ابری اغلب در ابعاد بسیار بزرگ تولید میشوند و دارای سرویس کاملی میباشند که استفاده از آنها میتواند مقداری از فضای خانه را اشغال کند. مبلهای بادی همان طور که از اسم آنها پیداست، داخل آن بر خلاف مبلهای خانگی از باد پر شده است که میتواند نشیمنگاهی به راحتی مبلهای خانگی فراهم کند. صندلی بادی اصطلاحاً به مبلهای بادی خطاب میشود که پشتی کودکاهی دارند، این دسته از محصولات بر خلاف ظاهر فریبندهای که دارند راحتی خوبی دارند و به هیچ وجه متوجه پشتی کوتاه آنها نخواهید شد. شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . این شرکت علاوه بر تولید مبلمان در زمینه تولید فرش دستبافت نیز به تولید محصول پرداخته است و در زمینه کیفیت تندیسهای متعددی را از نمایشگاههای بینالمللی دریافت کرده است. تولید شده و در طرحهای توپ بسکتبال، تنیس و فوتبال نیز قابل یافتن است. تولید شده است که نوع بزرگ آن توانایی تحمل بیش از 100 کیلوگرم وزن را دارد. یکی از مهمترین آیتم هایی که در زمان تولید و خرید مبل بادی به آن توجه زیادی می شود جنس بدنه آنهاست. Post has  been creat ed with the help  of G​SA C᠎ontent G​en er᠎ator Demoversion.

مبل بادی از نظر طراحی در مدل های مبل بادی شیبدار ، مبل بادی زیر پایی دار ، مبل بادی ساحلی ، مبل بادی گرد ، مبل بادی کاناپه ای ، مبل بادی چند کاره و مبل بادی تاشو ، مبل بادی 5 کاره و انواع مبل بادی تختخواب شو اینتکس تولید شده است. مبل آلتین به تولید انواع مبلمان خانگی با کیفیت بالا و قیمت مناسب میپردازد. ما در این مطلب قصد داریم تا با اطلاعاتی درمورد مبل بادی شما عزیزان را با این محصول بیشتر آشنا کنیم. مبل بادی INTEX یکی از بهترین مبل هایی بوده که تا کنون این شرکت اقدام به تولید آنها کرده و همیشه مورد استقبال خریداران قرار گرفته زیرا که فاصله زیادی از نظر کیفی به سایر بند ها دارد. مبلهای بادی تخت شو به دو صورت جیر و براق تولید شدهاند که در نوع جیر میتوان آن را در طولانی مدت نیز استفاده کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن