راهنمای خرید کاناپه بادی ارزان و پرفروش + قیمت روزانه

برای تبدیل کردن این محصولات به حالت کاناپه های بادی دو نفره تنها کافیست قسمت زیر پایی آن را که با یک تکه PVC

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

برای تبدیل کردن این محصولات به حالت کاناپه های بادی دو نفره تنها کافیست قسمت زیر پایی آن را که با یک تکه PVC بقسمت نشینمنگاه محصول نصب شده است را زیر قسمت اول بگذارید، سه دریچه بادی مجزا از نوع پستونکی بزرگ دارد که باعث ثبات میشود در صورت نیاز به فضای بیشتر هنگام خواب روی این محصول احساس شود میتوان قسمت پشتی آنرا خالی کرد تا فضا بیشتر شود، دو دسته برای استفاده روی دو قسمت کناری این محصول تعبیه شده است که که باعث کمتر شدن عرض محصول میشود و اگر در حالت تختخوابشو نیاز به فضای بیشتری جهت خوابیدن باشد قسمت سمت دسته ها را میتوان زیر پا قرار داد. حجمی که از کوله پشتی شما اشغال می کنند تقریبا کمتر از یک کتاب ۲۰ صفحهای است. معمولا بهتر است چند درجه کمتر میزان باد آن کمتر باشد این کار به طول عمر بیشتر محصول می شود. پس بهتر است که در هنگام خرید به دقت حواس خود را جمع کنید.  Post was g​enerated ​by GSA C ontent Generat᠎or Demov​ersion!

ممکن است به هر دلیل پس از خرید کاناپه، تعویض یا تغییر آن مقدور نباشد. با خرید این مدل با یک تیر دو نشان می زنید یعنی با خرید کاناپه بادی می توانید صاحب یک تخت بادی هم شوید. با این محصول بادی چند کاره می توانید در فضای کوچک مانند آپارتمان برای میهمانی و دورهمی ها کاناپه های خود را افزایش داده و به عنوان کاناپه برای نشستن و نیز تشک برای خواب استفاده نموده در آخر آن را تخلیه و جمع نمایید . شما می توانید با توجه به توضیحاتی که در قبل داده شد کاناپه مورد نظر خود را خریداری نمایید. همراه با کاناپه بادی چند کاره یک پمپ باد برقی نیز عرضه میگردد، شما با استفاده از همین پمپ برقی میتوانید محصول را باد بزنید و استفاده نمایید، جهت باد کردن این محصول نازل بزگتر پمپ باد برقی را بداخل دریچه های باد فرو کرده و پمپ را روشن نمایید، لازم به ذکر است نازل پمپ باد را تا جایی فشار دهید که سوپاپ عدم بازگشت هوا، که زائده پلاستیکی بوده و کاربرد آن جلوگیری از خروج هوای داخل کالا میباشد، کنار رفته تا باد به داخل کاناپه بادی بست وی اجازه ورود پیدا کند، وقتی قسمت مورد نظر به خوبی از باد پُر شد دریچه هوا را با دقت ببندید و کیپ کنید تا باد از داخل محصول خارج نگردد، از آنجایی که این کالا از قسمت ها مختلفی باد میگردد، به همین ترتیب تمامی قسمت های آن را باد بزنید، پس از آنکه تمامی قسمت ها به خوبی از باد پُر شده، کاناپه با ظرفیت دو نفره قابل استفاده میباشد.

بیشتر مدلهای آنها چند کاره هستند، یعنی با خرید یک محصول صاحب ۵ محصول بی نظیر خواهید شد. تصویر پمپ و کیف نگهدارنده کاناپه چند کاره پایین بسته به همراه ابعاد این محصول درج شده است. انواع دسته بندی آن ها را می توان به دو گروه کاناپه تختخوابشو و ساده تقسیم کرد که شامل مدل های تختخوابشوی یک نفره و تختخواب شو کامفورت دونفره بست وی، کاناپه بادی چند کاره، کاناپه تاشو و مبل شو، 5 کاره یا چند حالته و تخت شو اشاره کرد. روی بسته بندی کاناپه بادی تختخوابشو یکنفره تصویری از حالت باز شده این محصول دیده می شود. پس از باز کردن پلاستیک می توان کلیه اطلاعات درج شده روی بسته بندی این محصول را به صورت چاپ شده بر بدنه این کالا دید. تمام مشخصاتی که بر جعبه بسته بندی درج شده اند روی بدنه نیز دیده می شوند. البته روی آن ها معمولا با پارچه مخمل و چرم طبیعی و مصنوعی پوشیده می شود. طبیعی است که قیمت این وسیله اندکی گرانتر از رغیبهای قبلی خود باشد. کاناپه بادی چند کاره: این نوع کاناپه همان طور که از نامش پیداست می تواند به چند وسیله دیگر تبدیل شود. نوع: همان طور که قبلا هم اشاره شد، کاناپه بادی انواع مختلفی دارد.

کاناپه بادی تختخواب شو یکی از پر استفاده ترین محصولات بادی برای استراحت های سطحی و طولانی مدت در منزل ، محل کار ، ویلا و مسافرت ها بوده که همیشه از سوی شرکت های تولید کننده مورد توجه خاص قرار گرفته است از همین رو همیشه تولید انواع کاناپه بادی ادامه دار بوده است. نکته مهم در راه اندازی محصولات بادی مانند کاناپه تخت شو این است که محل قرار گیری کالای بادی باید از قبل تمیز شده باشد و از قبل چک شود تا جسم تیز و برنده ای در محل نصب آن نباشد و در صورت وجود آنرا برطرف کنید، زیرا اشیاء تیز سبب آسیب رساندن به بدنه محصولات بادی میشود. از این کاناپه بادی میتوان در منزل , ویلا , محل کار و غیره بهره برد . برای استفاده در حالت تشک بادی شیبدار باید کاناپه را رو به پشت انداخت که با این کار نیز میتوان محصول را با سه حالت استفاده کرد. رنگ و ظاهر و ابعاد بالشت ها باید هماهنگی زیادی با مبل راحتی داشته باشد.  Conte nt has been c re᠎at᠎ed ​with the  help ᠎of GSA  Con᠎tent Generator D emov ersi᠎on!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن