صفحه اصلی میلیون دلاری

↑ ۴۰٫۰ ۴۰٫۱ Fontanella, James (18 January 2006). "Hackers blackmail milliondollar site" (به انگلیسی). ↑ Savil

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

↑ ۴۰٫۰ ۴۰٫۱ Fontanella, James (18 January 2006). "Hackers blackmail milliondollar site" (به انگلیسی). ↑ Savill, Richard (20 January 2006). "Blackmailers target student's $1m website". ↑ William Bayne Fisher. ↑ ۳٫۰ ۳٫۱ ۳٫۲ ۳٫۳ ۳٫۴ ۳٫۵ William Bayne Fisher. ↑ Nudd, Tim (10 October 2005). "The King Of The Pixels". ↑ Kwasniewski, Nicolai (29 September 2005). "Der Weg zur ersten Million - Ein Pixel, ایران اینتکس محصولات ein Dollar". ↑ ۴٫۰ ۴٫۱ ۴٫۲ . ↑ ۳۲٫۰ ۳۲٫۱ Kridler, Chris (4 October 2005). "Student cashes in on brilliant, simple idea". ↑ Presenter: Kevin Pereira (15 November 2005). "Million Dollar Homepage". ↑ Aughton, Simon (22 September 2005). "UK student makes pixels pay". ↑ Guevin, Jennifer (13 September 2005). "A million-dollar home page" (به انگلیسی). ↑ ۱٫۰ ۱٫۱ "Arabian Plate." A Dictionary of Geography. NSSC Geography Student's Answer Book. این صفحه آخرینبار در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۷ ساعت ۱۰:۵۳ ویرایش شدهاست. سهولت کار با اکسل، امکان ارتباط با سایر نرمافزارهای آفیس و تواناییهای مختلف در زمینهٔ تحلیل دادهها سبب معرفی این نرمافزار شدهاست. صفحه گسترده، نوعی نرمافزار رایانهای است که برای ساده کردن ورود اطلاعات و انجام محاسبات ریاضی طراحی شدهاند. ممکن است یکسری از کاربران دوست نداشته باشند از فونتها و طرح بندی رنگها استفاده کنند یا نخواهند استایلها بر روی صفحات وب بارگذاری شوند.

هرچه اندازه صفحه کوچکتر در نظر گرفته شود، سیستم از صفحات بیشتری استفاده میکند که در این حالت به جدول صفحهای با اندازه بزرگتر نیاز است. کار مرورگر وب، هماهنگی بین المانهایی است که با آنها صفحات وب نوشته میشوند، که معمولاً از نوع استایل شیتها (style sheets)، اسکریپتها scripts و تصاویر هستند، که در صفحات وب یافت میشوند. به ندرت از تعداد دقیقی از صفحات استفاده میکنند. از تواناییهای دیگر اکسل قابلیتهای زیاد آن در رسم نمودار است. جزایر هاوایی توسط صفحه تکتونیکی اقیانوس آرام ایجاد شده و بزرگترین صفحه تکنوتیکی جهان با مساحت ۱۰۱٬۰۰۹٬۵۳۶/۳۰۳۱ متر مربع است. حافظه مجازی، تصوری در ذهن کاربران ایجاد میکند که انگار آنها در حال کار کردن با یک حافظه بزرگ و پیوسته هستند. بسیاری از محققان در حال مطالعه این موضوع هستند که چه نسبتی از انرژی برخورد در این منطقه صرف ساخت کوه در مقابل ایجاد زلزله میشود. یک صفحه وب معمولاً از ابرمتنها تشکیل شده که شامل منو در بالا و گوشهها است که یک صفحه وب را به صفحات دیگر وصل کرده، که آنها را با نام لینک میشناسند. یک صفحه وب ایستا (استاتیک)، دقیقاً همان چیزی را که به عنوان محتوای وب روی سیستم ذخیره کرده تحویل میدهد، در حالی که صفحات وب دینامیکی با اپلیکیشنهایی که در سمت سرور قرار دارد تولید میشود یا اسکریپتهایی که در سمت کاربر قرار گرفته اجرا میشوند.

یک وب سایت دینامیکی ابتدا در سمت سرور ساخته میشود و سپس به کاربر نمایش داده میشود. این استانداردها باعث میشود که مرورگرها به راحتی بتوانند سایت شما را اجرا و به نمایش در بیاورند. برای نمایش گرافیکی یک صفحه وب، یک مرورگر وب نیاز است؛ که این نرمافزار باید بتواند اطلاعات را از داخل اینترنت دریافت کند. این یک مقالهٔ خرد نرمافزار است. صفحه دریای باندا (انگلیسی: Banda Sea Plate) یک صفحه زمینساختی فرعی است که در زیر دریای باندا در جنوب شرق آسیا قرار دارد. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. صفحه وب پویا: کارساز پروندهٔ اچتیامال جداگانهای را برای هر صفحه به هنگام درخواست مرورگر میسازد. 5. مرورگر را بازراهاندازی کنید. 1. در نوار منوی بالای مرورگر، روی Tools کلیک کنید. 3. روی Yes کلیک کنید. Internet Options را انتخاب کنید. 2. در کنار«New windows open with» و «New tabs open with»، Homepage را انتخاب کنید. 3. فهرست را باز کنید و Custom را انتخاب کنید. میتوانید Google Chrome را طوری تنظیم کنید تا صفحه دلخواهتان بهعنوان صفحه اصلی یا صفحه شروع نشان داده شود. اگرچه این زمین لرزهها معمولاً از نظر اندازه کوچک هستند، اما دادهها نشان می دهد که هر از چند گاهی حوادث متوسط تا بزرگی نیز رخ میدهد که میتواند منجر به تخریب قابل توجهی شود. ​Th​is c᠎ontent has ​be​en g enerated by G SA Con​te​nt  Genera​to​r DEMO!

این قسمت به وسیله یک پیچ در امتداد عمود یا مایل بر روی کله گی حرکت داشته و کار تنظیم بار عمودی را به وسیله حلقه تنظیمی انجام میدهد. بیشتر صفحهٔ عربستان را شبهجزیرهٔ عربستان تشکیل میدهد و این صفحه با گسترش به سمت شمال تا ترکیه امتداد دارد. این صفحه بین صفحه عربستان در جنوب غربی، صفحه اوراسیا در شمال و صفحه هند در جنوب شرقی فشرده شده است. که همراه با صفحات هند و آفریقا در طی میلیونها سال (در حدود ۲۰ میلیون سال برای صفحهٔ عربستان و ۵۰ میلیون سال برای صفحهٔ هند) در حال حرکت به سمت شمال و در نهایت برخورد با صفحهٔ اوراسیا بودهاست و میتواند در آینده زمینلرزههایی با شدت کمتر از ۴ ریشتر به وجود آورد. صفحه گسترده (به انگلیسی: Spreadsheet) به صفحات جدولبندی شده که قابلیت انجام محاسبات ریاضی را دارند اطلاق میشود. معمولاً این نوارها در کنار پنجرهها به صورت عمودی قرار میگیرند. به صورت کلی صفحات تکتونیکی به مکانی که در آن قرار دارند نامگذاری میشوند. انرژی برخورد نیز به صورت زمین لرزه در خطوط گسل در امتداد یا نزدیک این مرزها آزاد میشود. همچنین رشتهکوههای زاگرس در ایران از برخورد صفحهٔ عربستان با صفحهٔ ایران بهوجود آمدهاند. برنامهای که حافظه را آدرسدهی میکند، از جریان نقص صفحه و طریقه واکشی آن با خبر نیست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن