تعاریف هپی چیر

هپی چیر تک نفره: نوع ساده و معمول بین بگ ها یا هپی چیر ها بصورت تک نفره تولید میشود و این مدل برای خانه هایی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

هپی چیر تک نفره: نوع ساده و معمول بین بگ ها یا هپی چیر ها بصورت تک نفره تولید میشود و این مدل برای خانه هایی با متراژ پایین بسیار مناسب است چرا که فضای زیادی را اشغال نمیکند. این مواد یا یونولیت مبل شنی در کارگاههای صنعتی تولید و ساخته میشوند که کاربردهای زیادی هم دارند، از جمله برای پر کردن مبلمان شنی یا بین بگ که وزن بسیار بسیار کمی دارند و هنگامی که آن را در داخل مبلهای شنی ریخته و پر میکنید یک فضای ۲ متری را پوشش میدهد و وزن کل حجم حدود ۳ الی ۴ کیلوگرم را تشکیل میدهد. با وزن سبک خود به راحتی توسط هر فردی قابلیت جابجایی را دارد تا مشکلی از این بابت نیز وجود نداشته باشد. طراحی ارگونومیک آن موجب میشود تا حتی در استراحتهای طولانی نیز دچار خستگی نشویم و به یک گزینه برای انجام بازیهای کامپیوتری و فیلم دیدن نیز تبدیل شود. هپی چیر یا بین بگ که در ایران با نام مبل شنی هم شناخته می شوند اولین بار در سال 1969 توسط سزار پائولینی و فرانکو تئودور طراحی شد و شرکت ایتالیایی زانوتا آن را در محصولات خود قرار داد و به تولید آن پرداخت.  Post w​as g enerat᠎ed by GSA Con᠎tent G​enerator Dem over᠎si​on !

بدون شک هپی چیر گرد استاندارد بهترین و مناسبترین هدیه برای دوستان و آشنایان شما بوده که با خرج کمترین هزینه یک هدیه زیبا و ماندگار به کسانی که دوستشان دارید تقدیم میکنید. بنابراین میتوان گفت که انواع هپی چیر برای انواع سلیقهها قابل سفارش و تولید است و شما میتوانید هر رنگ و طرحی که با سلیقه و دکوراسیون داخلی منزل شما هماهنگ است را سفارش دهید. فروشگاه اینتکس شو نمایندگی اینتکس و تولیدی مبل شنی و مبل هپی چیر بزرگترین تولید کننده مبلمان یونولیتی در ایران است که تمامی مبلمان های یونولیتی و راحتی را نسبت به سلیقه مشتری تولید میکند. مواد داخلی مبل هپی چیر از یونولیت خرد شده یا دانه گرانول ساچمه ای شکل از جنس فوم است که ساختار اصلی مبل را تشکیل میدهد و با حرکت کردن در داخل پوسته مبل و حالت پذیری نسبت به وزن شخص و ساختار بدن افراد فرم میگیرد . ᠎This c onte᠎nt h᠎as be en generat ed by GSA Content  Gene​rator DE​MO !

هر چقدر یونولیت های تولید شده تفکیک پذیری بالا و تراکم بیشتری داشته باشند به مراتب کیفیت و قیمت آنها نیز بالاتر خواهد بود از همین رو در زمان شارژ و خرید مواد داخلی هپی چیر خود حتما به این مسئله توجه داشته باشید. استفاده از مبل های شنی تنها به خانه محدود نمی شود و چه بسا شما می توانید از این نوع مبل های پرتابل در محل کار و بوتیک ها نیز استفاده کنید . این نوع مبل ها در واقع نوعی مبل پرتابل و قابل حمل به حساب می آیند، چرا که به واسطه مواد داخلی سبک وزن خود ، وزن کمی داشته و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . ساختار داخلی آن از یونولیت خرد شده است که این قابلیت را به مبل اضافه کرده تا به هر فرم دلخواه آن را تغییر دهیم و با توجه به نرمی و انعطاف آن استراحی راحت را روی آن داشته باشیم. خریداران گرامی در سراسر ایران توجه داشته باشید این مبل هپی چیر مخمل و مبل شنی در سایز های کوچک و بزرگ تولید میشود و مواد داخلی آن از گرانول فومی درجه یک و پخته شده به شکل ساچمه های ریز و یا دانه خرد شده یونلیت نرم پر شده است .

همچنین از بین بگ های بزرگ میتوان بجای کاناپه و مبل راحتی جلوی تلویزیون استفاده نمود. معمولا انواع هپی چیر در اندازه یک، دو و سه نفره تهیه میشوند، میتوان این صندلیها را به شکل نشسته، لمی و درازکش استفاده کرد. تا حالا چیزی به اسم هپی چیر یا بین بگ به گوشتون خورده؟ شکل ها و مدل های مختلفی از بین بگ ها تا به امروز تولید و فروخته شده اند مانند: بیبی بین بگ که مناسب برای نوزادانی است که از بیماری قولنج رنج میبرند. این مبل بادی راحتی شرکت اینتکس از جنس جیر 2 لایه بوده که شامل بدنه و رویه مبل بادی می شود و دسته شیشه ای شکل این مبل بادی جلوه منحصر به فردی به آن داده که خواست مشکل پسندان است . ساختار این مبل ها به گونه است که فرد در هنگام استفاده داخل آن فرو می رود و حالت لم به خود گرفته و شما می توانید به راحتی جلوی تلویزیون گذاشته و یا دسته بازی را روی آن با خیال راحت به دست بگیرید. این نوع از مبلمان الگو گرفته از عروسکهای کودکانه میباشند که حس بسیار خوبی را به کودکان در حین استفاده از آنها میدهد. انواع مدل های مبل هپی چیر در ایران ، این نوع صندلی های شنی یونولیتی راحتی تکنفره ، دو نفره و سه نفره را می توانید با قیمت های عمده و به قیمت تولیدی خرید کنید که در نمایندگی اینتکس در تهران تولید می شوند و با قیمت های تخفیف دار ارزان خرید و فروش می شوند .

آخرین مطالب