1000 تا از عکس ها و ویدئوها در مشکوک کودک مطالب قبیح یا شهوت انگیز کامپیوتر, پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordانتشار: 10:53 AM EDT Jun 11, 2020پلیس به دنبال بهشت شهرستان در ارتباط با در اختیار داشت

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

پلیس به دنبال بهشت شهرستان در ارتباط با در اختیار داشتن هزاران نفر از تصاویر و فیلم ها به تصویر می کشد پورنوگرافی کودکان با توجه به انتشار اخبار.

Troy Bott, 56, است می خواستم در 50 فقره پورنوگرافی کودکان دو فقره از در اختیار داشتن ابزار جرم با قصد و یک تعداد از انتشار عکس/فیلم جنسی به کودکان عمل می کند.

شمال شهرستان نیویورک پلیس منطقه ای شروع به تحقیقات خود را در ماه ژانویه پس از آنها تماس گرفته توسط کارآگاهان از Adams County دفتر دادستان منطقه. به کارآگاهان گفت: آنها تا به حال کشف شده پورنوگرافی کودکان به اشتراک گذاشته شده از طریق یک کامپیوتر در بهشت Township انتشار متحده است.

بیشتر: 'تیز نیروی ضربه به گردن': پلیس پروب قتل زن در یافت Pinchot پارک

بیشتر: پلیس: تیراندازی در پن پارک برگ دو نوجوان مجروح چهارشنبه

شمال منطقه ای مورد بررسی قرار گرفته و منبع پورنوگرافی کودکان به آینده از Bott خانه.

با استفاده از یک حکم جستجو در Bott خانه, شمال, منطقه ای کارآگاه کشف و ضبط تجهیزات مرتبط با کامپیوتر که شامل بیش از 18,000 عکس و 5,800 فیلم پورنوگرافی کودکان با توجه به انتشار.

چگونه برای کمک به

هر کسی که اطلاعاتی در Bott محل خواسته است برای تماس شمال شهرستان نیویورک پلیس منطقه ای در 717-292-3647 یا 717-292-5087. شما همچنین می توانید ترک یک نکته آنلاین در اینجا: https://nycrpd.org/?page_id=64

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب