2 داستان از 2019-20 NBA فصل است که نیاز به نتیجه گیری

در مارس 11, NBA متوقف فصل آن پس از یوتا جاز مرکز رودی Gobert آزمایش مثبت برای coronavirus. با وجود لیگ مدیران'

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

در مارس 11, NBA متوقف فصل آن پس از یوتا جاز مرکز رودی Gobert آزمایش مثبت برای coronavirus. با وجود لیگ مدیران' بهترین تلاش های بازی است و نه از سر گرفته است و هیچ برنامه در محل برای یک مسهل نتیجه گیری به سال.

چند آنه NBA روایت شده است را در خود نگه دارد و آنها را ملاقات قانع زودرس می رسد, اگر مانده از فصل scrapped. این دو داستان از 2019-20 فصل که مستحق ترین نهایی فصل.

Rookie حرکت

اول-سال اول — Rookie از سال مسابقه بین صهیون ویلیامسون و جعفر Morant شد و شکل دادن به یک عکس به پایان برسد. دو انتخاب شدند اول و دوم به ترتيب در سال 2019 NBA پیش نویس پس از آن تعجب آور نیست که آنها خواهد بود که دو رقیب واقعی برای این جایزه در فصل پایان.

آنچه تعجب آور است این است که ویلیامسون هنوز هم می تواند در این گفتگو پس از از دست رفته اولین 44 بازی از 2019-20 مبارزات انتخاباتی.

این rookie از دوک نگاه کاملا بی حال در چند دقیقه اول از NBA, اقدام, اما او را به لیگ برتر در اطلاع هنگامی که او به ثمر رساند 17 امتیاز بیش از سه دقیقه طول در سه ماهه چهارم سال اولین بازی خود را. در طول این نمره سد Williamson رفت و چهار-برای-چهار از پشت قوس.

در 19 بازی Williamson, بازی های برگزار شده در این فصل او به طور متوسط 23.6 امتیاز و 6.8 ریباند با یک بازیکن امتیاز بهره وری از 24.32. در راه ویلیامسون اولین بازی بود که یک عالم صغیر از فصل خود را به عنوان یک کل: آن را به حال خشن شروع شد اما برق هنگامی که او به رفتن.

Morant در ضمن هنوز شانس-در مورد علاقه را به نفع خود Rookie از سال زمانی که بازی متوقف شده است.

به 17.6 امتیاز و 6.9 کمک Morant به طور متوسط همین را بگویم که کل داستان — Morant در زمان ممفیس گریزلیز به ارتفاعات پیش بینی نشده در این سال است. گریزلیز به پایان رسید خود را 2018-19 فصل با 33-49 ضبط شد 32-33 زمانی که عمل متوقف شد این سال است.

با ویلیامسون و Morant هر دو بازی خیلی خوب Rookie از مسابقه سال بود به احتمال زیاد تعیین می شود که می تواند منجر تیم خود را به هشتمین دانه در کشنده کنفرانس غرب. به عنوان آن می ایستد, the New Orleans Pelicans 3.5 بازی پشت گریزلیز.

پلیکان شد 17-27 زمانی که ویلیامسون ساخته شده و اولین بازی خود را پس از آن می تواند مشکل به انکار او این جایزه اگر او به طور معجزه آسایی هدایت تیم خود را به پلی آف. در همان زمان Morant فوق العاده بوده است تمام فصل و بخشی از بودن با ارزش است که سالم بودن.

در این صورت نه تیم ساخت برگشتی — پورتلند تریل بلیزرز در حال حاضر بین گریزلیز و پلیکان در نهم — این جایزه به احتمال زیاد پیدا کردن خود را در Morant دست.

بدون در نظر گرفتن این است که یکی از منحصر به فرد ترین Rookie از سال نژادها در حافظه اخیر و این امر می تواند شرم آور است اگر آن را هرگز یک پایان مناسب.

بزرگترین حذفی سریال که هرگز

دوم روایت است که مستلزم به صورت رضایت بخش آخر است که نبرد برای لس آنجلس. لیکرز و کلیپرز ملاقات هرگز در پلی آف که به نظر می رسید اما محدود به تغییر این سال است.

دو تیم led کنفرانس غرب در اول و دوم در جدول رده بندی زمانی که فصل متوقف شد, هر دو تیم بازیکنان ستاره هستند که مسلما بهترین در جهان و شاید مهمتر از همه — خود را سه نشست در این فصل پر از نشان می دهد توقف لحظات.

اولین postseason درگیری میان LA دو تیم بود و شکل دادن به حماسه کنفرانس غرب نهایی دوئل.

خواهد Kawhi Leonard را بی سابقه حذفی موفقیت به دو فرانچایز در سال متوالی? و یا می LeBron James سکوت منتقدان که شک داشتند که او می تواند تسلط کنفرانس غرب راه او تحت سلطه کنفرانس شرق برای سال ؟

کلیپرز برگزار شد 2-1 از مزیت های این فصل سری با هر سه بازی تصمیم گرفت با 10 امتیاز یا کمتر است.

خود را به خصوص به یاد ماندنی روز کریسمس جلسه کلیپرز به دست آورده سخت مبارزه 111-106 پیروزی. پاتریک بورلی رقص برهنه کردن توپ از LeBron در ثانیه های پایانی و تجلیل از unabashedly شد یک دنباله است که نه پایه فن به زودی فراموش خواهد شد و شدید فضای بازی است که از احساس مانند یک تریلر دراماتیک postseason سری آمده است.

با LeBron در نه چندان مناقصه سن 35 و آنتونی دیویس خاصی نیست برای بازگشت به لیکرز در فصل آینده این ممکن است حق رای دادن تاریخ و زمان آخرین شات واقعی در قهرمانی برای آینده قابل پیش بینی.

در ضمن کلیپرز طرفداران که امیدوار بودند تا تیم خود را ببینید از طریق شکستن پس از سالها ناامیدی را به صبر کمی طولانی تر نیز هست.

وجود دارد بدیهی است که همه چیز در معرض خطر در حال حاضر مهم تر از تازه کار جایزه سال و حقوق لاف زدن در میان لا franchises. که گفت: اگر این دو روایت از 2019-20 NBA فصل می توانید از, چگونه آنها را ماندگار اثرات در چند بازیکنان میراث است.

امیدوارم یک راه امن به سر فصل مشخص می شود محور این داستان و نمایش در لیگ انعطاف پذیری در چه بوده است یک سال تلاش برای NBA.

اتان Moutes پوشش زنان آب چوگان. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن