2 متری از هم جدا: زمستان است فوتبال امکان پذیر است ؟

به عنوان stay-at-home سفارشات شروع به آسانسور در سراسر کشور, ورزشکاران و ورزشی بخش به طور یکسان در حال تقلا بر

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

به عنوان stay-at-home سفارشات شروع به آسانسور در سراسر کشور, ورزشکاران و ورزشی بخش به طور یکسان در حال تقلا برای نجات خود از سقوط فوتبال فصل است. Pac-12 بازیکنان فوتبال رفته اند ماه بدون معمول خود را offseason آموزش برنامه توسل به زوم برای هدایت تمرینات در حالی که همه مدیران به صورت یک بحران بودجه. این آب و هوا را در حال حاضر چالش های منحصر به فرد برای تیم به دنبال آمار زمین در حال اجرا در پاییز باید همه گیر و حتی آن را اجازه می دهد.

تاریخ شروع فصل است و موضوع بحث های زیادی. آن را دارای اثرات مستقیم روی تناسب اندام و آمادگی است که با این تیم به فصل. برآوردها نشان می دهد که بازیکنان نیاز به بازگشت در پردیس آموزشی در حدود اواسط ماه جولای به منظور عادی مطبوع و زمان آماده سازی قبل از شروع فصل کوتاه مهلت کمیسیون به این تصمیم به اواسط ماه ژوئن تنها چند هفته دور.

تمام برنامه ریزی های انجام گرفته در فوتبال کالج دفاتر در حال حاضر مشروط به بازگشایی دانشگاه ها و ورزشی ادارات. برای بازیکنان به چند تا پاسخ خیلی نزدیک به طور معمول شروع پیش فصل شیوه های بی سابقه است. در عین حال بحران ارائه چالش های رمان برای همه نه فقط بازیکنان است. ورزشی مدیران در مواجهه با این چالش بزرگ از اولویت سلامت جسمی خود را از بازیکنان و پرسنل در حالی که نگه داشتن نیروی اقتصادی است که در کالج دو و میدانی شناور.

پردیس مدیران در حال تلاش برای یک رویکرد یک جانبه به عنوان آنها را انتخاب کنید که چگونه به پاسخ — این کمیسیون از قدرت پنج کنفرانس شده اند در جلسات چند هفته گذشته به تدبیر یک برنامه عمل است. چرا که بسیاری از کالج ها در این همایش های فرمانداری های قضایی, اما, stay-at-home سفارشات می تواند برداشته شود در برخی از مکان ها و نه دیگران. یک unsynchronized بازگشایی می تواند فاجعه طلسم برای فصل اگر یک یا دو تیم قادر به شرکت.

اگر برخی از دانشگاه ها باز زودتر از دیگران به این امر دعوت انتقادات قرار دادن ورزش بیش از ایمنی. در صورتی که برخی از ایالت ها باقی می ماند نهفته coronavirus و دیگران خود را پیدا نسبتا تاثیر پذیری برخی برنامه ها ممکن است محروم از بازی حملات این فصل نتیجه و تأثیر آن آمده است. این عدم تعادل می تواند به طرق مختلف آشکار از داشتن بخش بازی داخلی به داشتن تیم های بازی در برخی از جوخه های بیش از یک بار در یک فصل هر دو بی سابقه در تاریخ فوتبال کالج است.

بدن حاکم از NCAA است که به مبارزه با سهم عادلانه خود را از مشکلات مالی. لغو بخش مردان مسابقات بسکتبال سازمان در منبع اصلی درآمد قرار داده عظیم فشار بر بودجه آن است. در این سال بخش برنامه های در حال انتظار برای دریافت مالی توزیع است که در مجموع $225 میلیون دلار تنها 37.5 درصد از رود 600 میلیون دلار است که آنها معمولا درآمد. اگر چه NCAA خواهد شد که به مهم فداکاری فشار از این از دست دادن احساس خواهد شد توسط بخش ورزشی به مربیان و دانش آموزان ورزشکار.

حتی به عنوان NCAA در تلاش برای تعادل بودجه خود را دانشگاه در حال بازجویی امکان سنجی از یک فصل بدون فن. اگر NCAA تصمیم می گیرد به فصل پاییز وجود دارد باقی می ماند واقعی که احتمال اجتماعی فاصله اقدامات را هنوز هم در محل. حتی در غیاب رسمی محدودیت در فن حضور عادی دارندگان بلیط ممکن است مردد از جمعیت های بزرگ و فضاهای عمومی.

ورزشی ادارات در سراسر کشور پایگاه های خود را عملیاتی بودجه حداقل در بخش در درآمد آنها تعلق طریق فروش بلیط امتیازات و حتی پارکینگ. صرف نظر کردن که درآمد خواهد بود فلج کننده برای این بخش است. با توجه به کال ورزشی وزارت 2019 بیانیه ای از درآمد و هزینه های خارج از 27 برنامه در دانشگاه, مردان فوتبال است که در میان هفت که برای خود پرداخت. از دست دادن درآمد حاصل از لغو و یا ناقص فصل می تواند مخرب برای دیگر کمتر سودآور برنامه های است که بستگی دارد به طور کلی ورزش بودجه و gamegoers به کار گیرند.

همانطور که با تمام تصمیم گیری های وابسته به دانشگاه بازگشایی طرفداران و مدیران می دانید بیشتر به زودی. ترتیبات از دانشگاه برکلی در مورد کلاس ها در پاییز و همچنین از دولت و مسئولان شهرستان باید به وضوح در مورد فصل در اواسط ماه ژوئن. این یک مخاطره آمیز برای ورزشی, گروه ها به دنبال منافع خود دانشجو-ورزشکاران اولین و در عین حال مربیان و طرفداران به طور یکسان باقی می ماند هر بیت به عنوان امیدوار است که ما را ببینید ما خرس را در این زمینه در پاییز.

لوقا Stiles می نویسد: برای خرس بایت. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن