2020 کنوانسیون ملی دموکراتیک: 3 'ستاره رو به افزایش' قانونگذاران به سخنرانی های کلیدی

آب نبات Woodall ایالاتمتحده آمریکا امروز شبکهپنسیلوانیا کاپیتول اداره منتشر شده در 8:20 صبح EDT اوت 18, 2020اف

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

افزایش شهاب سنگ باراک اوباما به ریاست جمهوری پس از اولین سخنرانی واقعی او در یک مرحله ملی در تابستان سال 2004 آغاز شد.

سپس نامزد سنای ایلینوی، اوباما داستان خانواده طبقه کارگر خود را به عنوان او در حمایت از نامزد حزب دموکرات ریاست جمهوری جان کری در کنوانسیون حزب در آن سال صحبت کرد. و بازپخش ترین بخش سخنرانی اش گفت:

با این حال حتی به عنوان ما صحبت می کنند، کسانی که آماده برای تقسیم ما وجود دارد، استادان چرخش و دستفروشان آگهی منفی که در آغوش سیاست از هر چیزی می رود. خوب، من امشب به آنها می گم، آمریکای لیبرال و آمریکای محافظه کار وجود نداره- ایالات متحده آمریکا. آمریکای سیاه و سفید و آمریکای لاتین و آمریکای آسیایی وجود دارد؛ ایالات متحده آمریکا وجود دارد. پانديت ها دوست دارند کشور ما را به ايالات سرخ و ايالات آبي تبديل کنند ایالت های سرخ برای جمهوری خواهان، ایالات آبی برای دموکرات ها. اما من هم برای آنها خبری دارم. ما خدای یعالی در ایالات آبی را می پرستیم و دوست نداریم ماموران فدرال در اطراف کتابخانه های مان در ایالات سرخ دست به دست هم کنند. ما در ایالات آبی لیگ کوچک مربیگری می کنیم و دوستان همجنس گرا در ایالات سرخ داریم. میهن پرستان هستند که با جنگ در عراق و میهن پرستان که از آن حمایت می کردند مخالفت کردند. ما یک نفر، همه ما به عنوان یک ستاره و راه راه، همه ما دفاع از ایالات متحده آمریکا، وفادار به.

در پایان، این انتخابات به همین منتهی می شود. ما در سیاست بدبینیا یا سیاست امید شرکت می کنیم؟»

امسال، آن نقطه کنوانسیون ملی دموکراتیک ساعت 9 شب سه شنبه برای 17 "ستاره در حال افزایش" در حزب، از جمله سه قانونگذار از پنسیلوانیا رزرو شده است: ایالات متحده Reps. برندن بویل و کانر لمب، و دولت Rep. Malcom کنیاتا.

لامب اهل شهرستان اِلِگِنی است و بویل و کنیاتا اهل فیلادلفیا هستند. هر سه قانون گزار در اوایل اولیه بایدن را تایید کردند. هر دو نماینده کنگره بویل و بره در رقابت های کنگره تنگ امیال هستند.

بویل در یک توییت گفت: «افتخار دارد که به عنوان یکی از سخنرانان انتخاب شده است تا در کنوانسیون ملی دموکراتیک روز سه شنبه آدرس کلیدی را به آن ها ببخشد» برخی از سخنرانی های مورد علاقه من در تمام زمان ها آدرس های کلیدی قبلی بودند. پس به سمت من می روید تا به آن تاریخ افتخاری بپیوندم.»

بویل از جو بایدن، نامزد فرضی ریاست جمهوری دموکرات ها، تشکر کرد که او را انتخاب کرده و به او و ۱۶ نفر از هم زبانان فرصت داده اند تا روشن کنند که چرا رهبری معاون سابق رئیس جمهور در کاخ سفید «اکنون بیش از هر زمان دیگر» مورد نیاز است.

کنیاتا گفت: "مفتخر یک کم کاری است."

او در یک توییت گفت: «من خیلی هیجان زده ام که به @DemConvention در کنار ۱۶ رهبر الهام بخش دیگر، به آن ها بدهم. در چهار سال گذشته، ما خشکسالی رهبری را در کاخ سفید دیده بودیم. اما، جوانان به طور خاص - در حال پله بالا، صحبت کردن، و گرفتن آن انجام شده است!"

بایدن در ترکیب 17 ستاره در حال افزایش کمک خواهد کرد که به نمایش جذابیت خود را با رای دهندگان جوان تر، لمب به CBS پیتسبورگ گفت. همچنین نامزد وزیر برنامه خود را در مورد شغل، چگونه به مبارزه با ویروس کوروناویروس و بیشتر برجسته، لمب گفت.

"این چیزی است که معاون رئیس جمهور بایدن قرار است در این هفته تاکید. که او یک برنامه دارد، و او احساس مسئولیت می کند که آن طرح را برای نجات جان مردم و بازگشت این اقتصاد به مسیر خود اجرا کند."

پنسیلوانیا یکی از ایالات نتیجه ای در انتخابات عمومی و تنها ایالت با سه ستاره در حال افزایش است.

ستاره های دیگر در حال افزایش عبارتند از: سابق گرجستان نامزد gubernatorial Stacey آبرامس، نمایندگان ایالات متحده، قانونگذاران فعلی و سابق دولت و شهردار.

بیشتر: استیسی آبرامس، کانر بره در میان 17 'ستاره در حال افزایش' به صحبت در آدرس کلیدی DNC

کمیته کنوانسیون در بیانیه ای اعلام کرد: "این انتخاب جوان ها تنوع ی از ایده ها و دیدگاه های مختلف را در مورد چگونگی حرکت آمریکا به جلو ارائه خواهند داد، اما همه آنها با آینده ای که با هم می سازیم صحبت خواهند کرد - آینده ای با جو بایدن در حال حاضر در حال حاضر در حال حاضر"

همه گفته شده، این فهرست شامل ۱۱ سخنران از جوامع رنگی، هفت زن و سه دگرباشان جنسی است.

زندگی نامه کمیته از سخنرانان پنسیلوانیا به شرح زیر است:

  • برندن بویل،نماینده کنگره، پنسیلوانیا: رپر بویل در سال ۲۰۱۵ انتخاب شد. او نعره ٔ شمال فیلادلفیا را نشان می دهد. قبل از انتخاب شدن به کنگره، او عضو مجلس نمایندگان پنسیلوانیا بود.
  • مالکوم کنیاتا، پنسیلوانیا: مالکوم کنیاتا برای اولین بار به عنوان نماینده ایالتی در شهرستان فیلادلفیا در نوامبر ۲۰۱۸ انتخاب شد. او به عنوان معاون رئیس هیئت فیلادلفیا و به عنوان عضو یگان ویژه فرماندار در پیشگیری از خودکشی و همچنین میزبان سمت های رهبری کمیته است. به عنوان اولین فرد با رنگ باز دگرباشان جنسی و یکی از جوانترین اعضای منتخب در مجمع عمومی PA، او عمیقاً متعهد به ایجاد یک جامعه منفرد و فراگیر است.
  • کنگره دار کانر بره، پنسیلوانیا: Rep. Lamb در سال ۲۰۱۹ انتخاب شد. او نِه نماینده منطقه شمال غربی پیتسبورگ است. لامب قبل از انتخاب شدن دستیار وکیل ایالات متحده در دفتر پیتسبورگ وزارت دادگستری بود. لامب در سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت کرده و به عنوان یک نیروی بزرگ در ذخایر سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده خدمت کرد.

علاوه بر ستارگان در حال افزایش، دیگر سخنرانان شب سه شنبه شامل بازیگر سابق دادستان کل ایالات متحده سالی یتس، چاک شومر، رهبر دموکرات سنا، جان کری وزیر امور خارجه سابق، آلکساندریانا اوکازیو کورتز، ریپر آمریکا لیزا بلانت روچستر، رئیس جمهور سابق بیل کلینتون و بانوی دوم سابق جیل بایدن هستند.

موضوع سه شنبه عصر "مسائل رهبری است، کمیته در بیانیه ای گفت. "تمرکز شب بر رهبران و کارشناسان، جانبازان، فعالان و همه کسانی که به دنبال اتحاد و تقسیم نیست، و که پا به بالا -- و عقب نمی- از مبارزه بر سر آنچه درست است."

آب نبات وودال خبرنگار شبکه امروز ایالات متحده آمریکا است. او می تواند در 717-480-1783 و یا در توییتر در @candynotcandace.

این پوشش تنها با حمایت خوانندگان ما امکان پذیر است. امروز برای اشتراک دیجیتال ی ثبت نام کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن