22 روز در لامپوک زندان COVID-19 'Hellhole'

دکتر امید Souresrafil یک مهندس پزشکی است که متخصص در طراحی دستگاه های کاشت. در اصل از مینه سوتا و ازدواج با یک

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

دکتر امید Souresrafil یک مهندس پزشکی است که متخصص در طراحی دستگاه های کاشت. در اصل از مینه سوتا و ازدواج با یک جوان 19 ساله پسر او در حال حاضر زمان خدمت برای سیم تقلب در لامپوک فدرال تادیبی پیچیده که در آن به عنوان یک بی خشونت برای اولین بار مجرم او می آموزد GED کلاس. بر خلاف بسیاری از زندانیان همکار Souresrafil هرگز محروم گناه است. "من چند بار باید تکرار کرد که من کاملا به جرم جنایات من مرتکب شده اند و تلاش کرده اند تا از گرو در اوردن و اصلاحات خودم" او به تازگی در نامه ای به قاضی. او تاریخ انتشار در 22 ژانویه سال 2025 است.

Souresrafil اما در حال حاضر می یابد خود را قفل شده در داخل کشور را بدترین زندان COVID-19 شیوع. بیش از 1000 لامپوک زندانیان و نگهبانان باید آزمایش مثبت برای این بیماری و چهار زندانی کشته شده اند. در حالی که مسئولان زندان در حال نگه داشتن پاسخ آنها به ادامه بحران بهداشتی بسیار مرموز — امتناع از برقراری ارتباط با سانتا باربارا کانتی مقامات ارشد و کارشناسان بهداشت و درمان و حتی اعضای کنگره — زندانیان و خانواده های آنها در ادامه به افشای نگران کننده حوادث آشکار غفلت و بدرفتاری با کارکنان گاهی با عواقب مرگبار. Souresrafil به تازگی اضافه شده به این بدن در حال رشد از شواهد ارائه شده توسط وکلای یک قسم اعلامیه مورخ 27 ماه مه که اطلاعات خود را تجربه آسیب زا در مجتمع است.

در مارس 1, با توجه به اعلامیه 50 ساله Souresrafil بررسی خود به این زندان کوچک پزشکی خلیج شکایت از طپش قلب و تنگی نفس. او آزمایش منفی برای COVID-19 اما به پرستار دستور داد او را سخت تحت قرنطینه در ثانیه-واحد که در آن او به مدت 22 روز در درد و وحشت در 8 x 8' همراه است. "در طول هر یک از 22 روز من می توانید از گوش 100+ زندانیان سرفه و تماس با سپاه پاسداران برای کمک به," او نوشت. "چند فرو ریخت و نیاز به احیا قبل از گرفته شدن توسط آمبولانس به لامپوک مرکز پزشکی. ... من فکر کردم من که قرار بود به مرگ و وجود دارد من احساس من می خواستم."

عکس: Len چوب سانتا ماریا بارایالات متحده ندامتگاه لامپوک

Souresrafil گفت: H-واحد واقع شده است که قبلا محکوم بال از زندان است. آن را "با عجله به خدمات فشرده به خانه COVID-19 بيمار" او ادعا کرد "اگر چه آن را به هیچ تجهیزات پزشکی از جمله هواکش." Souresrafil گفت: او شوکه شده بود که "[اداره فدرال زندانها] آیا استفاده از چنین ابتدایی و اجرا کردن تسهیلات برای خانه خود بیمار آسیب پذیر جمعیت اهل بیت. آن را بیشتر شبیه به یک سوم جهان زندان نسبت به یک آمریکایی یکی است."

Souresrafil ساخته شده این مشاهدات خود را در مورد شرایط زندگی که از او به عنوان "نا امن" "غیربهداشتی" و "قرون وسطی":

― "توالت و سینک تمام درز و بوی ادرار و مدفوع نفوذ تلفن."

― "حشرات crawled شده در اطراف سلول های کف و دیوار و مگس و پشه وارد از باز کردن کریدور ویندوز."

― "H-واحد بسیار سرد است. من ارائه یک کافی پتو. چراغ همیشه نگه داشته و من نمی توانستم بخوابم."

― "من رد شد یک دوش برای اولین بار نه روز از اقامت من. (برخی از زندانیان که در سمت چپ H-واحد قبل از اینکه من ادعا کرد که آنها هرگز تا به حال شانس به دوش 17 روز.)"

― "اورژانس, آی فون, سیستم است باطل. نگهبانان باید تکیه گریه می کند برای کمک به از زندانیان را به اطلاع آنها از شرایط اضطراری."

― "من چندین بیماری های مزمن است. برای این شرایط من را BOP-تجویز داروها که همه ضبط می شد و هرگز بازنگشت."

― "با توجه به آریتمی قلبی من گذشت در مجموع چهار بار و به زمین افتاد. فقط گریه می کند از دیگر زندانیان که من شنیده سقوط هشدار سپاه پاسداران به وضعیت من."

― "نگهبانان همیشه پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی."

― "من به طور مداوم دسترسی به یک وکیل است."

به نحوی Souresrafil اجتناب عفونت تست منفی برای COVID-19 روز پنج نوبت جداگانه. او در حال حاضر در مسکن اصلی واحد است اما پس از توسعه فشار خون بالا و مزمن و خون دماغ شدن, که او ادعا می کند مقامات زندان حاضر به آدرس. "من از خواب بیدار در یک استخر از خون هر روز," او گفت:. "هنگامی که شما در این hellhole شما در تکمیل رحمت ناکارآمد, بی تفاوت و غیر مسئولانه کارکنان."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن