5 بهترین بازیکن 23 و جوان در 'حباب'

لیگ است که سرشار از استعداد های جوان آماده برای شروع به عنوان به زودی به عنوان NBA لگد کردن دوباره. تماشای زند

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

لیگ است که سرشار از استعداد های جوان آماده برای شروع به عنوان به زودی به عنوان NBA لگد کردن دوباره. تماشای زنده بسکتبال پس از ماه از قرنطینه به اندازه کافی به هر یک از طرفداران هیجان زده اما استعداد است که خواهد شد به نمایش در اورلاندو باید به طرفداران اضافی چیزی برای نگاه به جلو به.

در اینجا پنج بهترین بازیکن در حباب که در سن 23 و جوان.

Devin بوکر

Devin بوکر یکی از بهترین تیراندازی نگهبانان در لیگ طبیعی است گلزن. با تقریبا کامل تیراندازی سکته مغزی و مقدار زیادی از حمله موفقیت در زیر کمربند خود او جوانترین بازیکن به امتیاز 70 امتیاز در یک بازی است و به طور متوسط بیش از 22 امتیاز در هر بازی در هر فصل پس از او دانشجوی سال دوم مبارزات انتخاباتی. او نیز دستگیر اول همه ستاره ظاهر این فصل است.

بوکر شانه سرزنش برای Phoenix Suns' از دست دادن ضبط و به عنوان بهترین بازیکن در این تیم هر سال او قطعا می تواند بیشتر انجام دهید برای کمک به اجرای در اواخر بازی حالات. بوکر قطعا می تواند تحویل, اگر چه, و او کسی که برای رفتن به جلو.

براندون Ingram

براندون Ingram ثابت کرده است که جهان او است نه یک مجسمه است. با توجه به یک تخته سنگ پاک با New Orleans Pelicans پس از شروع سنگی با لس آنجلس لیکرز Ingram افزایش خود را به ثمر رساند به طور متوسط از 18.3 به یک هیولا 24.3 این فصل در حالی که بالا بردن خود را در 3 نقطه در صد از 33% به محترم 38.7%. او همچنین به افزایش خود را کمک و ارتجاعی اعداد حتی با شبیه دقیقه در هر بازی (33.8 سال گذشته در مقابل 34.3 در این سال).

در بالای چشمگیر خود را به ثمر رساند آمار Ingram نگه داشته است نیواورلئان شناور آن را به عنوان مبارزه آسیب های متعدد به بازیکنان کلیدی, کمک به موقعیت تیم خود را به یک شات واقعی در ساخت برگشتی. او انتخاب شد به اولین بازی همه ستاره این سال در رقابتی کنفرانس غرب زمینه نشان می دهد که بازیکنان به طور کلی مدیران و رسانه ها همه نگه اینگرام در خصوص بالا در حال حاضر.

اینگرام هنوز هم می توانید بهبود خود را به طور کلی هدف زمینه درصد توسط پالایش شوت او انتخاب اما اگر او می تواند گام تا او پتانسیل به زندگی می کنند تا مقایسه ای بین او و کوین دورنت.

صهیون ویلیامسون

صهیون ویلیامسون بود مسلما به کرات پیش نویس چشم انداز همه زمان تا کنون او قطعا زندگی به اعتیاد به مواد مخدره. با وجود نشستن 45 بازی در طول rookie او فصل ساخته شده است و برای زمان از دست رفته با مجنون طور متوسط از 23.6 امتیاز و 6.8 ریباند در هر بازی. نه تنها خود آمار قابل توجه در ارزش اسمی اما بهره وری نیز ذهن ترا درهم میشکنند. او شاخه های 58.9% از زمینه و 46.2 درصد از 3-نقطه زمین است. اگر چه این 3 نقطه, درصد است که قطعا پایدار نشان می دهد که او قادر به عکسبرداری از راه دور.

این تیراندازی متوسط شمارنده به شک و تردید در مورد توانایی های تیراندازی در دبیرستان و کالج مشاغل که تا کنون ثابت کرده خود را به یک تیرانداز بزرگ است. اگر ویلیامسون می توانید بهبود خود را 64.5% رایگان-پرتاب و تیراندازی متوسط حفظ جامد بازی وزن و یادگیری کنترل بدن به منظور کمک به جلوگیری از صدمات او می تواند گام بعدی به سوپر استار شدن.

Jayson تاتوم

Jayson Tatum آمده است خود را در این سال افزایش خود را به ثمر رساند به طور متوسط از 15.7 امتیاز در هر بازی به 23.6 در این فصل در علاوه بر این به بهبود خود کمک کنند و دوباره بجای اول برگشتن اعداد. تاتوم دور ترین حذفی تجربه هر بازیکن در این لیست — یکی دیگر از دلایل که چرا او بسیار خطرناک است. او همچنین اولین بازی همه ستاره این سال و به طور متوسط 29.9 امتیاز در هر بازی در 10 بازی بعد از این همه ستاره تیراندازی کارآمد 46.8% از راه دور و 47.2 درصد از زمینه در حالی که با پیکور در 7.9 ریباند و 3.1 کمک می کند.

تاتوم مسلما بوده بوستون سلتیکز به ثمر رساند بالا از گزینه های این فصل است. در حالی که او شناخته شده نیست برای دفاع از خود در 6'8" و 204 وزن او بیش از قادر به پمپاژ کردن جرم و تطبیق در برابر دیگر نخبگان کنفرانس شرق بال.

لوکا Dončić

لوکا Dončić خود را آغاز حرفه ای جوان با بچه های تازه کار از سال افتخارات با ميانگين 21.2 امتیاز, 7.8 ریباند و شش پاس گل. بسیاری از نسبت او به LeBron James با توجه به اندازه و شلاق برای عبور توپ او پا تا beefing تا خود را به طور متوسط به 28.7 امتیاز 9.3 ریباند و 8.7 کمک می کند.

این بهبود گسترده از یک شگفت انگیز در حال حاضر آمار خط چشمگیر است. Dončić در حال حاضر یک اسب MVP نامزد داشتن رهبری ضعیف دالاس ماوریکس فهرستی به یک نقطه حذفی. اگر او می تواند حداقل رساندن گردش و بهبود خود 3-نقطه تیراندازی او را سیمان هویت خود را به عنوان یک سوپراستار.

جاستین کیم می نویسد: برای خرس بایت. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن