5 مزایای دیجیتال از azcentral.com اشتراک

جمهوری آریزونامنتشر شده 1:57 PM EDT اوت 28, 2020شما می توانید نقش حیاتی در حمایت از روزنامه نگاری محلی داشته ب

توسط NEWSWORLDS در 17 شهریور 1399

شما می توانید نقش حیاتی در حمایت از روزنامه نگاری محلی داشته باشد که شما و جامعه تان می توانید به آن اعتماد کنید. با یک اشتراک azcentral.com می توانید به روزنامه نگاران ما کمک کنید تا کسانی را که در قدرت هستند پاسخگو نگه دارند.

در اینجا چه چیز دیگری شما را با اشتراک به azcentral.com:

1. دسترسی فوری به محتوای نامحدود

داستان های بزرگ با نوشتن بزرگ متوقف نمی شوند. با اشتراک شما، شما دسترسی نامحدود به محتوای پاداش در مقاله یافت نمی شود، مانند فیلم هواپیماهای بدون سرنشین از طوفان گرد و غبار، مناطق سیل زده، اخبار فوری و یا چیزی سرگرم کننده مانند نقاشی از "A". شما قادر خواهید بود به جریان مستند تحسین شده ما و گوش دادن به پادکست های محبوب ما. شما گالری های پر از تصاویر شگفت انگیز از عکاسان برنده جایزه را ببینید, و قادر خواهد بود برای تعاملی با پایگاه داده های غنی ما. شما یک شرکت کننده فعال در روند اخبار خواهید بود.

پیشنهاد ویژه: ذخیره در اشتراک امروز.

2. خبرنامه منحصر به فرد برای مشترکان تنها

برای مطلع نگه داشتن مشترکان ما، مجموعه ای از خبرنامه ها را ارائه می دهیم تا شما را در اخبار برتر، ورزش، کسب و کار و کارهایی برای انجام داستان ها در هر هفته به روز نگه داریم. شما می توانید مقالات بالا را به صندوق پستی خود را هر روز در قالب خبرنامه توجیهی روزانه دریافت خواهید کرد، کامل با عکس ها و خلاصه مقاله. مشترکان می توانند از طریق به مقالات کامل مستقیم از ایمیل کلیک کنید.

3. دسترسی azcentral.com در حال رفتن

جمهوری آریزونا و azcentral.com ارائه 4 برنامه: azcentral, ورزش آزسنترال, لا Voz آریزونا و آریزونا جمهوری چاپ نسخه. هر برنامه را می توان به میل شما شخصی سازی کرد. برنامه آزسنترال به شما اجازه می دهد تا مقالات را برای خواندن آفلاین دانلود کنید، گزینه نمایش مقاله خود را انتخاب کنید، و هشدارهای خبری را تنظیم کنید.

4. هشدارها و به روز رسانی در اخبار است که مهم

از طریق برنامه آزسنترال، شما می توانید اعلان ها را شخصی سازی کنید تا درست زمانی که اتفاق می افتد می توانید اخبار را بدانید. شما می توانید هشدار برای اخبار فوری را انتخاب کنید, ورزش, سرگرمی, آب و هوا, ترافیک, و کسب و کار. زمان های آرام برای هشدارهای شما را می توان در داخل برنامه تنظیم کرد.

پیشنهاد ویژه: ذخیره در اشتراک امروز.

5. الکترونیکی روزنامه : المثنی دیجیتال از جمهوری آریزونا

شما می توانید نسخه چاپ روزانه بر روی کامپیوتر، دستگاه تلفن همراه، و یا قرص خود را با دسترسی به روزنامه الکترونیکی، یک نسخه دیجیتال از نسخه چاپ دسترسی داشته باشد. روزنامه الکترونیکی را می توان در وب سایت ما و یا از طریق برنامه نسخه چاپ جمهوری آریزونا دسترسی داشته باشد.

تحويل خونه چي؟

تمام مزایای دیجیتال ذکر شده در این مقاله نیز در اشتراکی گنجانده شده است که شامل تحویل خانه است.

اطلاعات بیشتر: ارائه می دهد که شامل تحویل خانه را ببینید

چگونه ثبت نام کنم؟

در حال حاضر، ما یک پیشنهاد ویژه برای اشتراک داریم. برای بهره گیری از این پیشنهاد زمان محدود به صفحه اشتراک ما مراجعه کنید.  آیا می خواهید اشتراک به عنوان هدیه بدهید؟ متن "azcentral" به 51-555. فرم اشتراک شامل گزینه ای برای اهدا است.

اطلاعات بیشتر: جزئیات ارائه ویژه

نمونه ای از روزنامه نگاری بزرگ ما

آریزونا ممکن است اولین مرگ جنگ کره بوده باشد. این زندگی او را پشت سر گذاشت بازیکن فوتبالBlind الهام بخش در آریزونا schoolArizona عجیب ترین جاذبه کنار جاده فقط کردم غریبه چارتر مدارس کسب The Republicو کار بزرگ : ببینید که پول در آوردن آموزش و پرورشWidower مبارزه با بیمه گر برای پرداخت ، با کمک جمهوری 'Hatbox کودک': خبرنگار کمک می کند تا حل یکی از اسرار بزرگ آریزونا مافیا در میان ما : چه کسی ما را از شاهدان حفاظت شده محافظت می کند؟ دیوار | جستجو برای یافتن پاسخ در امتداد مرز آمریکا و مکزیک

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن