50 زندگی: این ساکنان نیوکاسل به اشتراک گذاری مشابه تراژدی از دست دادن زندگی خود را به COVID-19

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 7:25 AM EDT Jul 9, 2020آنها مادران, پدران, پسران, دختران, پدربزرگ و مادربزر

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

آنها مادران, پدران, پسران, دختران, پدربزرگ و مادربزرگ, دوستان است.

آنها الهام گرفته و به دست آورد. برخی از سفر در سراسر جهان, دیگران رفت و هرگز دور از جایی که آنها برای اولین بار تنفس گرفته شده است.

و همه آنها به اشتراک گذاشتن یک شبیه تراژدی: زندگی خود را به پایان رسید به دلیل عوارض ناشی از رمان coronavirus.

یک مرد زندگی خود را از دست فقط یک سال پس از 74 سال نبرد را به نفع خود به شهرت خود را.

یک زن و شوهر درگذشت هفته پس از یک ماجراجویی بزرگ در RV.

و a 33-year-old COVID قربانی که مشغول به کار به عنوان یک امدادگر شرح داده شد خود را در این راه: "او فکر لبخند زدن و خندیدن می تواند هر چیزی را تغییر دهید."

زن دیگری گفت: "به نظر من او یک فرد است. او دانی. او دنیای من."

در میان نزدیک به 7000 در پنسیلوانیا زندگی می کند از دست داد به COVID-19 این 50 نماینده صرف کسری. اما در داستان های خود هستند و این قطعه از تاریخ مشترک ما - زندگی, کار, خانواده, قربانی, رویاهای, موانع موفقیت, شادی و غم و اندوه:

Falneshia Adams, 49, چشم انداز پارک, Delaware County است. مادر یک 10 ساله او عاشق خانواده اش, مد و موسیقی است. "اگر ما در وسط یک مکالمه و یکی از آهنگ های مورد علاقه در آمد او فقط می خواهم بگیرید و شروع به رقص" خواهر سونیا رابینسون گفت WHYY در فیلادلفیا. بیمارستان های زیست محیطی کارگر او درگذشت مارس 16.

Tamajin علی, 49, فیلادلفیا. او یک پدر با محبت پدر بزرگ و برادر و خواهر خود و خانواده گفت: WPVI-تلویزیون در فیلادلفیا. یک پرستاري در یک مرکز بهداشت و درمان در فیلادلفیا درگذشت مارس 5.

آدولف Ambrogi, 79, Throop, Lackawanna County است. یک کهنه سرباز "او همیشه به یاد او مهربانی و سخاوت و خفیف رفتار" خود اگهی گفت. درگذشت او در ماه ژوئن 7.

ترزا Pandos Astalos90 و اسکرانتون. متولد چکسلواکی اهداف خود بود به یک اختصاص داده شده و دوست دختر خواهر همسر (65 سال) و مادر "و او بیش از حد آنها روزانه" با توجه به اگهی در گذشت. او در خانه یهودی شرقی بهبهان در اسکرانتون در مارس 2.

مایکل باری, 58, Erie. یک Mercyhurst دبستان فارغ التحصیل خود را مربیگری حرفه ای شامل tenures با پن استیت Behrend و Brodie دانشگاه تیم بیس بال. "او فقط شگفت انگیز همه در اطراف فرد و خاموش دادگاه" پسرش ماتیو باری گفت: ایری نیوز-اخبار. "او مطرح برادر من و من به راه راست بودند و ما را دوست داشت." او زندگی در اسکندریه لوئیزیانا زمانی که او و همسرش, Kelle, بودند به بیمارستان با coronavirus. او بهبود یافت. مایکل درگذشت May 14.

امی Becker, 68, رسانه, Delaware County است. فارغ التحصیل از Elizabethtown, کالج, او دوست داشت به رنگ پیانو و نوشتن شعر و مشغول به کار به عنوان یک پرستار برای سالمندان برای بیش از دو دهه با توجه به اگهی در گذشت. او در مارس 5.

ان D. Bittenbender, 92, West اسکرانتون. او و همسرش فرد مطرح سه فرزند و او در وین فروشگاه, و, بعد, جهان, فروشگاه با توجه به اگهی در گذشت. شوهرش از 61 سال, فرد, سال گذشته درگذشت. ان درگذشت ممکن است 3.

تام Booz, 64, Langhorne, Bucks County است. او مادرش را از دست داده در 14 و مطرح شد "بسیار عزیز آقا" ریچارد Dracha که باقی مانده خود را دوست مادام العمر. یک Bucks County park ranger او لذت می برد اتومبیل های کلاسیک و ارتش و نیروی دریایی و کشتی در کوروت با توجه به اگهی در گذشت. او 6 ژوئن.

Anibal Francisco de Brito, 90, فیلادلفیا. او سفر جهان در حرفه خود به عنوان یک تاجر دریایی. هنگامی که در سال 1968 بازنشسته شد او کار می کرد برای بیش از دو دهه در حال حاضر از بین رفته Christian Schmidt دم شرکت در فیلادلفیا با توجه به فیلادلفیا تریبون. او درگذشت مارس 24.

ابراهیم Emanuel قهوه ای, 85, فیلادلفیا. او متولد جامائیکا و چپ مدرسه در کلاس نهم به کار در مزرعه برنج که در آن او بزرگ شده بود. باغبانی خود دلاوری به دنبال او بقیه عمر خود را رسیدگی به باغ خود را به عنوان به خوبی به عنوان همسایگان خود در فیلادلفیا که در آن او و همسرش نیویورک نقل مکان کرد و در سال 1990 با توجه به Philadelphia Inquirer. آنها تا به حال هفت فرزند. او ممکن است 3.

کوین باندی جونیور, 33, فیلادلفیا. "او می تواند از طریق رفتن بسیار و شما حتی نمی خواهد می دانم چون او همیشه خندان" همسر بریتنی باندی گفت: در Philadelphia Inquirer. "او فکر کرد که لبخند زدن و خندیدن می تواند هر چیزی را تغییر دهید." کوین بود و پیراپزشک برای رحمت فیتزجرالد بیمارستان. او درگذشت مارس 12.

آن J. توپ, 85 Chalfont, Bucks County است. آن پلاک نشان داد قلب او: "6 پسران" آن را گفت. خانواده او خواسته در وابسته به وفات "به جای گل ما توصیه می کنیم به شما عزیزان یک آغوش بزرگ." او ممکن است 4.

دیو و بتی Castick, 66 و 72, New Castle, Lawrence County است. در ماه سپتامبر و هفت سال پس از ازدواج با این Casticks تحقق یک رویای مادام العمر از بتی: برای خرید یک خودرو تفریح و سفر. در جدید خود را RV آنها در زمان خود ورونیکا Beahr به نیواورلئان در ماه فوریه و زمانی که آنها بازگشت هر سه نفر به کروناویروس با توجه به اخبار جدید قلعه. ورونیکا بازیافت; دیو درگذشت مارس 9, و بتی از دست داده و زندگی او در تاریخ 14 آوریل.

William W. Cox, 90, McSherrystown Adams County است. متولد در ایالت تنسی زندگی می کردند در پنسیلوانیا تقریبا 60 سال اما "او هرگز خود را از دست داده لهجه جنوبی و یا جذابیت" با توجه به اگهی در گذشت. او ازدواج کرده بود برای 55 سال به بورلی آن کاکس. او درگذشت مارس 19.

Althea Dengler, 95, جدید, Tripoli, Lehigh County است. او تا به حال شده است یک عضو Weisenberg کلیسای لوتری در طرابلس که در آن او خواند آلتو در گروه کر مشغول به کار در یک ارگان شرکت مونتاژ ترانزیستور تخته و تمیز خانه برای سال های بسیاری است. عضو پنسیلوانیا گرنگ او ساخته شده "شگفت انگیز درخت گردوی امریکایی مهره کیک" او اگهی گفت. او در مارس 19.

ارل Denbow جونیور, 73, Beaver Falls شهرستان بیش از حد. هنگامی که خود را نوه جوان بودند ارل کاهش یافته آنتونی و جاناتان در اتوبوس مدرسه هر روز. "او آنها را دوست داشت بسیار" دختر خود Keri بویر گفت NBC News. پیتسبورگ استیلرز فن نقل مکان به یک خانه سالمندان که قفل شده است و پس از همه گیر آمار و او نمی توانست درک کنند که چرا خانواده اش نمی تواند او مراجعه کنید. او در تاریخ 1 آوریل.

John P. Derrico, 78, چشمه تپه Lehigh County است. او به عنوان مباشر برای بیت لحم جهان بار قبل از بازنشستگی و او دوست داشت در خارج از منزل به ویژه ماهیگیری و قایق رانی با توجه به اگهی در گذشت. او ممکن است 3.

Walter M. عقاب جونیور, 95, Willow Grove, Montgomery County است. جنگ جهانی دوم نیروی دریایی ایالات متحده کهنه کار در عکس حکاکی وزارت Philadelphia Inquirer او اگهی گفت. او و همسرش ماری تا به حال چهار فرزند. او درگذشت مارس 24.

چاد C. Eddinger, 49, کوه, بالا, Luzerne County است. او خدمت در هر دو ایالات متحده آمریکا سپاه تفنگداران دریایی استقرار در طول طوفان صحرا و سپر صحرا و نیروی دریایی ایالات متحده ، او یک شکارچی و اسلحه جمع آوری و لذت بردم از بازی های ویدئویی و Nerf تفنگ و جنگ و با توجه به اگهی در گذشت. او درگذشت مارس 29.

ویکتوریا Eichelberger, 74, Lancaster. شناخته شده برای جوک های عملی "او تا به حال یک روح برای لذت بردن از زندگی در هر لحظه" با توجه به اگهی در گذشت. او شوهرش را از دست داده رابرت در سال 2006. هر سال او دو نوه در یک سفر ویژه به خلیج چساپیک. او در مارس 18.

دونالد فارست, 58, بریستول, Bucks County است. نزدیک به دو سال پیش او مبتلا به سرطان - عظیم تومور در قلب او - و مبتلا به لوسمی و لنفوم. "هنگامی که او رفت و از طریق شیمی شروع کردم به تماس او را راکی. من گفت: "میخوای این ضرب و شتم'" گفت: همسر خود را از 14 سال دونا.

ستون فقرات شیپور خاموشی شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان به دنبال, اما او جان سالم به در برد آن همه است.

"او به ضرب و شتم سرطان است. او فقط نمی به اندازه کافی به او را ضرب و شتم COVID-19," دانا نوشت: در مورد او. "او فقط یک عدد; او دانی فارست, my soulmate, شوهر من. او یک پدر و یک pop-pop. او مشتاق کتاب های کمیک جمع آوری. یک کار سخت خانواده مرد است که بسیار از دست رفته" دانا نوشت. "من دوست داشتم که خیلی من از دست با او."

او درگذشت مارس 27.

Sherie Fowler, 64, اسکرانتون. او برای سال های بسیاری با خواهر در Kidoodles بوتیک کودکان در اسکرانتون و شناخته شده بود برای بازی دستمالی کردن در اواخر شب. "او را در میدان جنگ بی پایان بازجویی اعتبار از مخالفان انتخاب کلمه" با توجه به اگهی در گذشت. او در مارس 22.

ویرجینیا "جینی" Frizzi, 66, پیتسبورگ. او به دست آورده او روزنامه نگاری درجه از نقطه پارک دانشگاه در سال 1975 و مشغول به کار به مدت 25 سال در آنجا به عنوان رسانه ای مدیر روابط. در یک زمان او در خدمت در هیئت ملی جامعه روزنامه نگاران حرفه ای. "اگر وجود دارد یک فعالیت در پیتسبورگ به نظر می رسد مانند جینی بود که همیشه با آن درگیر" گفت: ریموند Ankney دین از نقطه پارک دانشکده ارتباطات بر اساس یک داستان در Pittsburgh Post-Gazette. او در ژوئن 1.

Carmine Fusco, 55, Easton, Northampton County است. او آموزش دیده Standardbred racehorses برنده 2,531 مسابقه با توجه به اگهی در گذشت. او نیز لذت می برد ماهیگیری دریا عمیق, ورزشی, تیراندازی, شکار و سفر با همسرش, کریستی.

Carmine که یکی از 11 کودکان, درگذشت مارس 18. خواهر او درگذشت و از عوارض ناشی از کوروناویروس مارس 13, مادرش درگذشت ساعت پس از Carmine و برادرش فوت کرد روز بعد.

فرانک Gabrin, 60, Fayette County است. دو بار او تا به حال مورد ضرب و شتم سرطان, اما او قادر به زنده ماندن coronavirus. اعتقاد او به اولین اورژانس در ایالات متحده آمریکا برای درگذشت از COVID-19 با توجه به کالج آمریکایی پزشکان اورژانس. یک سرپرست شد "مرکز که او بود," او برادر مایکل Gabrin از Shadyside گفت: Pittsburgh Post-Gazette.

او فارغ التحصیل از آلمان Township دبیرستان در سال 1977 از دانشگاه پیتسبورگ در سال 1981. او در ادامه به عنوان یک پزشک در نیروی دریایی است.

او و شوهر و آرنولد وارگاس ازدواج کرده بودند برای کمتر از یک سال. فرانک درگذشت مارس 31.

William R. Hemperly جونیور, 92, Lancaster. القاء به Lancaster County بیس بال از شهرت او در یک مرکز fielder برای لیتیتز Smithville آرمسترانگ و عشق تیم بیس بال. او خدمت در نیروی دریایی ایالات متحده در طول جنگ جهانی دوم و صرف 59 سال به اواخر خود را با همسر بتی با توجه به اگهی در گذشت. او ممکن است 2.

نلسون هنری جونیور, 96, فیلادلفیا. برای 74 سال او جنگیدند آبی تخلیه از ارتش. آبی است و نه محترم و نه بیشرمی تخلیه, اما آن را اغلب با توجه به گی و یا سیاه و سربازان با توجه به تحقیقات خود را در مورد تخلیه توسط دانشگاه جورج میسون.

او تا به حال شده است قبل از دندانپزشکی عمده در دانشگاه لینکلن زمانی که او برای ثبت نام پیش نویس و ارتش ارائه شده به پرداخت خود را برای حضور در دانشگاه هاوارد دانشکده دندانپزشکی با توجه به Philadelphia Inquirer. که فرصت را بردند و به دلیل رنگ آبی خود را تخلیه.

او را تکذیب کرد GI مزایای او یک راننده تاکسی و در نهایت به دست آورده یک مدرک روانشناسی از دانشگاه. کار تمام وقت, در آن زمان او 13 سال است. او رفت و به کار برای پنسیلوانیا اشتغال ،

کنگره به رهبری ارتش برای پایان دادن به این شکل از ترخيص در سال 1947 اما کمک نمی کند کسانی که کاهش یافت و در زیر چتر آن قبلا. نلسون مبارزه به آبی تخلیه تغییر برای بیش از هفت دهه است. جناب تخلیه شد و در نهایت به او داده می شود در سال 2019 جورج میسون دانشگاه گزارش شده است.

او و همسرش از 71 سال لیدیا بود و سه فرزند. لیدیا درگذشت در سال 2016. درگذشت نلسون مارس 9.

داگلاس Hickock, 57, Bangor Northampton County است. "اگر میخوای پلاگین به هر چیزی وصل به خانواده خود را" خواهر مری Hickock اسکات گفت NBC News. "چرا که آنها همه که مهم است. خانواده است که همه امور و عشق است. و آخرین حرف ما گفت: برادر من این بود که ما او را دوست داشتم. و ما همیشه خواهد بود." ارتش ملی, نگهبان, او اولین سرویس عضو به تسلیم به کروناویروس وزیر دفاع ایالات متحده امریکا خوانده شده را علامت Esper در بیانیه ای گفت. او درگذشت مارس 28.

John R. "باب" جونز, 89, لویتون Bucks County است. او و همسرش از 63 سال بود و سه فرزند. پسر خود را, Donald W. Jones که تا به حال شده است به کار به عنوان یک پیوند کارگزار با کانتور فیتز جرالد اوراق بهادار در شهر نیویورک درگذشت در سپتامبر. 11 حمله به مرکز تجارت جهانی. باب اسفنجی و ارتش ایالات متحده کهنه که خدمت در جنگ کره. او درگذشت مارس 29.

Adrianne E. کولاک, 68, Valley, View, Schuylkill County است. او دوست داشت Coca-Cola, هری پاتر "پیشتازان فضا" و "جنگ ستارگان است." "اگر او نبود, خواندن یک رمان او کار پازل بازی یک نفره متراکم به '60s و 70s موسیقی یا crocheting. او عاشق ساحل, حال انفجار یک سفر در طول دهه گذشته و افتخار ترین فایل های فشرده-پوشش بیش از آبشار نیاگارا تجربه هری پاتر جهان, دیدن اقیانوس آرام و ابتلا به دانه در مردی گراس" او اگهی گفت. او ممکن است 8.

یانگ کائو لی, 87, Bryn Mawr Montgomery County است. یک شیمیدان او اختراع یک لاک در سندی که کمک به جلوگیری از رنگ خودرو از محو شدن. او بازنشسته از شرکت شیمیایی در سال 2000. "رشد پدرم را امتحان ما بچه ها در اصول شیمی در میز شام پرسیدن سوالاتی مانند" آیا آن را بیشتر, کمتر, و یا همان زمان برای برنج طبخ در سطح دریا نسبت به یک قله کوه?" او پدر آنت لی گفته شیمیایی و مهندسی اخبار. در حالی که هیچ یک از فرزندان خود شد, دانشمندان, یکی, زمین شناسی, استاد دیگری است که باروری و جوانترین روانی است دانشمند. یانگ درگذشت مارس 13.

ربکا و براد دهنده, 61 و 60 و Lewisberry York County است.

"او حیله گر و عاشق همه چیز را با او دست یافت و شادی بزرگ در برنامه ریزی های احزاب و حوادث و از آن ساخته شده او ماموریت شخصی برای قلاب دوزی نوزاد پتو برای هر کودک استقبال به جهان با دوستان متعدد و خانواده" او اگهی بخوانید.

"در طول زندگی اش او پنجه بسیاری از سرگرمی و احساسات. در خود را سال جوان تر, او شتافت سهام خودرو در محلی آهنگ خاک خود را سیاه و سفید ماشین شماره گذاری شده با رنگ زرد 04 و مزین با نام همسر و دخترش. او ساخته شده و به پرواز در آمد (و سقوط) مدل هواپیما, مسابقه اتومبیل های بتن مسلح و بازی های متعدد دور از گلف در موسسه خیریه مسابقات" اگهی خود را به عنوان خوانده شده.

ربکا درگذشت مارس 4. براد درگذشت مارس 7.

Bie لوان لئونگ, 52, New Holland, Lancaster County است. مادر دو قلو "لوان تا به حال آرام و مهربان روح" گفت: توجه داشته باشید در یک سایت جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به جمع آوری پول برای خانواده هزینه. "او تا به حال یک حس خوب از طنز پاشیده با یک بیت از بی احترامی صحبت کردن. ... همسرش و دختر دو قلو شد و جهان او است." او در مارس 5.

لئونارد S. Maldonato, 89, اسکرانتون. او خدمت در نیروی دریایی ایالات متحده در طول جنگ کره و بازنشسته به عنوان یک گلفروش از Buchner گل و هدیه فروشگاه در اسکرانتون و عاشق آتلانتیک سیتی و خراش کردن بلیط بخت آزمایی با توجه به اگهی در گذشت. او ممکن است 8.

لوقا A. Marano Sr, 94, آبی, بل, Montgomery County است. پدر هفت او است صاحب فیلادلفیا ماکارونی شرکت ، یک کسب و کار خانوادگی و رئیس در یک زمان از ملی, پاستا, انجمن با توجه به پخت کسب و کار. لوقا کار می کرد تا 93 تولد. او درگذشت مارس 21.

تری لی Markowitz, 61 آلن تاون. یک کارآفرین او عمل Trinkle کافه تی محل و Motown, کافه, همه در اللنتون و متعلق به ساختمان های آپارتمانی و همچنین با توجه به اگهی در گذشت. او درگذشت مارس 29.

ویلیام Matolyak Sr, 72, Frackville, Schuylkill County است. یک نیروی هوایی کهنه او به عنوان تدارکات متخصص در فورت Indiantown فاصله خود را تا زمان بازنشستگی با توجه به اگهی در گذشت. او ممکن است 5.

Virginia E. Noss, 89, Mechanicsburg, کامبرلند کانتی. "او قوی بود شجاع و از طریق او ایمان قادر به افزایش بالاتر از سختی ها و مسائل مربوط به سلامت برای سال های بسیاری" با توجه به اگهی در گذشت. او لذت می برد مطالعات کتاب مقدس و همچنین تماشای وسترن. او ممکن است 6.

Andrew C. Phillips, 53, Chester Springs, Chester County است. او و همسرش, Trish شد پدر و مادر چهار فرزند است. در اوایل ازدواج خود را, او مبتلا به هوچکین لنفوم و ضرب و شتم آن را با توجه به اگهی در گذشت. آنها می شده اند ازدواج 25 سال این سقوط. پدرش دونالد فیلیپس, درگذشت از COVID-19 آوریل 28. اندرو درگذشت مه 31.

Michael J. Re50 و پادشاه پروس بود. او عاشق موسیقی و حیوانات "او مشتاق Philadelphia Eagles فن و عاشق شکار خوب چیزاستیک یا hoagie" با توجه به اگهی در گذشت. او ممکن است 8.

ویکتور ریورا, 77, Langhorne, Bucks County است. یک پزشک متخصص اطفال او تحت درمان هزاران نفر از کودکان برای بیش از چهار دهه در Bucks County منطقه است. او عاشق karaoke, گفتن جوک و آواز آهنگ به کارکنان پزشکی در لحظات پایانی خود در بیمارستان در بخش مراقبت های ویژه بر اساس یک داستان در Bucks County پیک بار.

ریورا در پشت برگ یک همسر و چهار فرزند و یک خانواده بزرگ و پراکنده در سراسر جهان.

"هر سال این مرد به سفر جهان برای انجام یک ماموریت پزشکی گفت: مراقبت های بهداشتی کارگران شارون Neidlein از Langhorne. "در یک نقطه او پای او را شکست و آنها تکیه او را در یک اتاق به طوری که او می تواند نگه دارید از دیدن بیماران است."

او درگذشت مارس 4.

شرلی Shipley, 85, Gibsonia, Allegheny County است.

او در اواخر شوهر کشیش رالف Shipley, مخفیانه ارائه یک نرم افزار برای شرلی زمانی که او پنج فرزند شد هنوز جوان - قبل از مدرسه به نوجوانان است. او فارغ التحصیل مگنا اظهار تقدیر و سپس رفت به مدرسه فارغ التحصیل.

شوهر او بیش از 50 سال بود که یک وزیر در ترینیتی کلیسای متحد متدیست در سکتدل Pa. و او "هر بیت یک وزیر هم" با توجه به اگهی در گذشت. "همیشه وجود دارد اتاق را برای یک مطلب در شرلی در میز شام."

او و فرزندان و نوه و شرکای خود را به او صحبت کرد در یک کنفرانس تلفنی یکی از آخرین زمان برای به اشتراک گذاشتن خاطرات و "به یاد او بود و فوق العاده دوست داشتنی است." او در مارس 8.

توماس جوزف Swetz, 82, Gouldsboro Wayne County است. "او را به خاطر غرور و افتخار او در خانواده اش توانایی های خود را به تعمیر هر چیزی فوق العاده خود را به پخت و پز و سرگرم کننده مهارت خود را خیره استقلال, قلب بزرگ, رنگارنگ, شخصیت گرم و مهمان نواز طبیعت توانایی برای پیدا کردن دوستان به راحتی و ارادت او به خانواده اش و ایمان" خانواده او نوشت: در اگهی در گذشت. "اجازه دهید فراموش نکنید که زرق و برق دار, سر مو و قابل توجهی سبیل, دو درب, آب نبات سیب قرمز مزدا Miata خوانده شده یا این که پررونق صوتی بر روی ماشین خود را: 'سلام این من!'"

ازدواج پس از سال 1961 او و همسرش کارول نقل مکان کرد و از یانکرز, n. y., به Gouldsboro زمانی که آنها بازنشسته شد. کارول درگذشت در سال 2013. تام درگذشت در تاریخ 2 آوریل.

جاناتان شن, 31, بیت لحم, Lehigh County است. او به عنوان یک جدول بازی های سرپرست و زندگی با مادر چینی مهاجر با توجه به Lehigh Valley زندگی می کنند. او درگذشت مارس 22.

امی Z. ویورو 91 Lancaster. او یک مادر تنها که مطرح شده دو کار در حوزه های مختلف از eateries از طریق سال از جمله اکسیر و پن گاوداری. او برای اولین بار روشن شدن بود "عشق در نگاه اول" با توجه به اگهی در گذشت. او در مارس 5.

کاترین McCabe Wydra, 89, Wilkes-Barre. برای 35 سال از او سر آشپز در McCabe بارنی مسافرخانه در شهر Wilkes-Barre. "او یک روح خلاق که دوست داشتم همه موجودات بزرگ و کوچک" با توجه به اگهی در گذشت. او ممکن است 1.

دانیل و والری زینو 94 و 91, Haverford, Delaware County است. آنها را در یک تاریخ کور در سال 1949 به گفته نیویورک تایمز و درگذشت ظرف دو روز از یکدیگر است. او یک کهنه سرباز ارتش و وکیل او پزشکی بود مدیر. آنها مطرح شده دو دختر با هم, سفید دشت, n. y., نقل مکان کرد و در نزدیکی فیلادلفیا کمتر از دو سال پیش برای زندگی به یکی از فرزندان خود را. والری درگذشت مارس 15 اما هرگز آزمایش COVID-19. دانیل که تست مثبت برای ویروس, درگذشت مارس 17.

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com یا 717-881-5539.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن