65 بیشتر COVID-19 مورد تایید در لامپوک زندان

تعداد تایید COVID-19 نفر در زندان فدرال پیچیده در لامپوک افزایش 65 امروز به عنوان ندامتگاه آغاز فرآیند تست 10

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

تعداد تایید COVID-19 نفر در زندان فدرال پیچیده در لامپوک افزایش 65 امروز به عنوان ندامتگاه آغاز فرآیند تست 100 درصد از زندانیان در خصوص سخت ضربه منطقه از اموال. وجود دارد در حال حاضر 172 موارد تایید شده در میان کارکنان و زندانیان در طول این اساس و این رقم انتظار می رود که به شدت در روزهای آینده به عنوان تست همچنان ادامه دارد.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


شناخته شده زندان مورد حساب برای بیش از یک چهارم از تمام سانتا باربارا شهرستان عفونت که در حال حاضر رسیده 613. تعدادی از موارد همراه با جامعه موارد در شهرهای سانتا ماریا و لامپوک که در آن اکثریت کارکنان live حساب برای بیش از دو-سوم از شهرستان کل.

اداره زندانها گفت: این امر می تواند تست تمام زندانیان در فدرال تادیبی موسسه لامپوک (FCI بردسير) پایین-امنیت جزء از این مجموعه است که خانه های 1,186 مرد مجرم. نیمی دیگر از این مجموعه است که ایالات متحده ندامتگاه لامپوک (USP بردسير) با 1,530 زندانیان. دفتر ویژه نگفت تست توده در حال وقوع بود وجود دارد.

"این قوی تست به شما کمک FCI لامپوک در کاهش انتقال با شناسایی کسانی که بدون علامت و یا قبل از علامت افرادی که ممکن است حامل ویروس ندانسته و آنها را جدا از کسانی که تست منفی در نتیجه جلوگیری از این COVID مثبت زندانیان از انتقال ویروس به دیگران" این سازمان گفت: در یک بیانیه آماده.

"اجتماعی فاصله داخل زندان است دشوار برای رسیدن به, به خصوص با باز خوابگاه سبک تنظیم" بیانیه ادامه داد. "FCI لامپوک پنجه این چالش با قرار دادن بیش از 250 تخت در مسکن جایگزین برای ایجاد فضا و خدمت به عنوان قرنطینه مکان. در زندان به دلایل متعدد با دمای کنترل شده در زمینه زندگی در محله های در حال استفاده برای مسکن. علاوه بر این, ورزشگاه, نمازخانه, بازدید از اتاق و توقف زندان صنعت کارخانه repurposed شده است به جای اهل بیت مسکن."

زندان نیز فقط در تکمیل ساخت و ساز در یک واحد بیمارستان در یک توقف کارخانه در اموال. این شامل 20 حاد-تخت های مراقبت های داروخانه, biohazard اتاق و دیگر منابع پزشکی. اداره زندان (BOP) مقامات با استناد به نگرانی های امنیتی کاهش یافته است به دولت چگونه بسیاری از کارکنان و زندانیان در حال حاضر در حال درمان در بیمارستان های منطقه.

زندانیان در خارج از بیمارستان در حال نگهبانی 24 ساعت شبانه روز توسط دو افسر در هشت ساعت در شیفت. با توجه به شیوع بیماری های مرتبط با کمبود نیروی انسانی در لامپوک پیچیده BOP شده حامل پرواز در سپاه پاسداران از یک یا بیشتر از آن 121 دیگر penitentiaries برای پر کردن خالی شیفت.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن