'805 الهام بخش!': فیلم کوتاه آشکار فرهنگی منطقه گنجینه

اگر چه همه گیر همچنان به دیکته ما رفت و آمد است و صالح توانایی ما برای ارائه در فرد فرهنگی گردهمایی بابا Barb

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

اگر چه همه گیر همچنان به دیکته ما رفت و آمد است و صالح توانایی ما برای ارائه در فرد فرهنگی گردهمایی بابا Barbarans نخواهد بود منصرف — هنرمندان و موزه ها و نوازندگان همچنان به ابداع راه های خلاق برای دریافت آثار خود دیده و شنیده می شود. سانتا باربارا شهرستان از هنر و فرهنگ های اخیر ارائه 805 الهام بخش! است در عین حال یکی دیگر از خروجی برای ما هنری تمایل به تغذیه فرهنگی جامعه گرسنه.

بذر 805 الهام بخش! پیشنهاد شد توسط استیو Windhager, مدیر اجرایی, Santa Barbara, باغ گیاهی. "در طول ارتفاع COVID-19 عفونت ها و محدودیت موزه من و همکارانم به دنبال یک راه برای ادامه دادن به جامعه ما و آوردن یک بیت از ماموریت ما به هر کس خانه," او گفت:. "ما فکر های یک فعالیت است که می تواند انجام شود به عنوان یک خانواده می تواند یک راه بسیار خوبی برای شروع است."

در حال حاضر در شکوفه پر 805 الهام بخش! متشکل از 15 دقیقه فیلم که برجسته شهرستان بخشنده گنجینه های فرهنگی. این مطلب حذف شده از دانش و تخصص و فیزیکی مجموعه ای از جامعه هنر علم و فرهنگی بخش است. هر بخش را فراهم می کند اطلاعات است که می تواند "مورد استفاده توسط معلمان و والدین و مراقبان و دانشجویان که در آموزش از راه دور و سیستم عامل آموزش یا مدرسه در منزل" با توجه به هنر و فرهنگ است. "من می بینم این پروژه به عنوان یک نامه عشق از ما نهادهای فرهنگی به جامعه گفت:" سارا نیویورک روبین مدیر اجرایی این شهرستان از هنر و فرهنگ است. "با وجود فوق العاده ای مشکلات اقتصادی آنها همچنان به خدمت می کنند."

20 موزه ها و نهادهای فرهنگی است که همکاری در این پروژه هستند آسمان آبی Center; Casa del Herrero; تپه Center; Elverhøj موزه تاریخ و هنر; Ganna Walska Lotusland; Goleta دره تاریخی جامعه / رانچو لا Patera & پر کردن خانه; گوادلوپ فرهنگی هنری و مرکز آموزش; dj m. o. d.: The Wolf موزه اکتشاف + نوآوری; سانتا باربارا باغ گیاهی; سانتا باربارا موزه تاریخی; سانتا باربارا موزه دریایی; سانتا باربارا ماموریت & بایگانی; سانتا باربارا موزه تاریخ طبیعی و دریا Center; سانتا باربارا Trust for Historic Preservation / ال پادگان امور خارجه پارک و Casa de la Guerra; سانتا باربارا وحش; سانتا ماریا دره کشف موزه; Santa Ynez دره تاریخی موزه; UCSB هنر طراحی و معماری موزه; وستمنت ریدلی-درخت موزه هنر; Wildling موزه هنر و طبیعت است.

اریک دیویس TVSB, مدیر اجرایی, است, سری میزبان و مصاحبه هر سازمان است. "تلویزیون سانتا باربارا در حال حاضر شروع محوری نسبت به زندگی می کنند جریان دیجیتال, آموزش مجازی و تولید فیلم تا زمانی که این بیماری همه گیر, ضربه, ما می دانستیم که ما در یک نقطه خوب به عقب برای ما شگفت آور, جامعه," دیویس گفت:. "هنگامی که 805 الهام بخش! ایده شناور ما بلافاصله گفت: بله و این کار ما را انجام داده اند و پس از آن برای حمایت از ما باغ ها و موزه ها شده است واقعا با ارزش است."

411 | تماشای فیلم در TVSB محلی عمومی-دسترسی به کانال های 17 و 71 در sbac.ca.gov/805inspiresو در independent.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب