'مرکزی پایونیر': UC برکلی پل Alivisatos برنده Priestley مدال

مشهور بین المللی شیمی دانشگاه برکلی و استاد دانشگاه اجرایی معاونت ها و کشيش پل Alivisatos اهدا شد 2021 Priestl

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

مشهور بین المللی شیمی دانشگاه برکلی و استاد دانشگاه اجرایی معاونت ها و کشيش پل Alivisatos اهدا شد 2021 Priestley مدال در ژوئن 25.

این Priestley مدال بالاترین افتخار داده شده توسط انجمن شیمی آمریکا و اعطا شده است برای خدمات برجسته در زمینه شیمی است. Alivisatos است که به رسمیت شناخته شده برای خود بنیادی سهم به شیمی علم خود را توسعه nanocrystals فناوری نانو به عنوان بلوک های ساختمان و رهبری او در شیمی و نانو جوامع است.

"تحقیق از همکاران من و من شده است همه چیز در مورد nanocrystals کوچک به اندازه کافی کریستال است که خود را از خواص ذاتی متفاوت از ماده معمولی در انسان مقیاس" Alivisatos گفت: در یک ایمیل. "به عنوان مثال ما مورد مطالعه نقاط کوانتومی بسیار کوچک قطعات نیمه هادی است که رنگ پشت QLED یا نقطه کوانتومی تلویزیون شما ممکن است را دیده اند. "

Alivisatos "است که به شدت به عنوان مرکزی پیشرو در زمینه علم نانو" ایالات a Lawrence Berkeley National Laboratory آزادی مطبوعات.

با توجه به آمریکایی انجمن شیمی سخنگوی الیزابت Zubritsky چند برندگان جایزه نوبل شناخته شده اند با Priestley مدال به عنوان به خوبی.

Alivisatos گفت که او فکر می کند افتخار می شناسد حمایت و الهام بخش محیط زیست در محوطه دانشگاه.

"برای من این جایزه را به رسمیت می شناسد برکلی بیشتر از من" Alivisatos گفت: در ایمیل. "از لحظه ای که وارد اینجا بیش از سی سال پیش من برداشته شده است توسط بسیاری از همکاران و مبتکر و مشارکتی محیط زیست است که Cal."

در علاوه بر این به Priestley مدال Alivisatos' تمجید بسیاری شامل مدال ملی علوم از منارههای یادبود جایزه, جایزه ولف در شیمی و بیش از 10 جایزه دیگر برای تحقیقات خود را.

اما Alivisatos است به مراتب بیشتر از یک دانشمند با جوایز متعدد و او گفت که او احساس می کند مانند او افتخارات بیشتر فکری جامعه است.

"یک افتخار مانند این کمک می کند تا به ساخت جامعه اطراف کشف و تساوی در مردم بیشتر به کمک" Alivisatos گفت: در ایمیل.

Alivisatos نیز نظارت یک گروه در دانشگاه های Alivisatos که با تمرکز بر بررسی کلوئیدی نانوذرات به خصوص نقاط کوانتومی.

دانش آموزان فارغ التحصیل از Alivisatos گروه صحبت می کنند به خوبی از شخصیت او.

"پل اعتصاب من به عنوان کسی که واقعا در مورد مراقبت از محققان که در حال کار در آزمایشگاه خود را و من فکر می کنم که او واقعا نگران است در مورد ما و قادر به موفقیت" گفت: پردیس تحصیلات تکمیلی دانشجو Jason Calvin. "او بسیار هوشمند و او فکر می کند در مورد چیزهایی که خارج از جعبه. او ثابت کرده است که در حال حاضر با کار سخت به اندازه کافی شما می توانید بسیاری از واقعا چیز شگفت انگیز."

با وجود دستکاری مسئولیت خود به عنوان معاون اجرایی رییس دانشگاه و استاد علوم نانو و فناوری نانو, پژوهش, علم مواد و مهندسی و همچنین شیمی Alivisatos هنوز هم باعث می شود زمان برای گروه خود گفت: پردیس تحصیلات تکمیلی دانشجو و Alivisatos عضو گروه یاکوب دال.

"پل بسیار متفکر و اختصاصی دانشمند و مدیر" دال گفت. "حتی پس از بودن در این گروه برای چهار سال, آن است که هنوز هم برای من شگفت انگیز است که او یکی از ارشد ترین مدیران دانشگاه و هنوز هم می یابد زمان برای نظارت بر یک گروه 20 نفره از محققان است."

تماس با Aryia Dattamajumdar در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @AryiaDm.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن