کلاسیک استعماری احیای خانه

آدرس: 2405 سانتا باربارا خیابان در حالی که با شکوه خانه در 2405 سانتا باربارا خیابان شده است متعلق به Graffy خ

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

آدرس: 2405 سانتا باربارا خیابان

در حالی که با شکوه خانه در 2405 سانتا باربارا خیابان شده است متعلق به Graffy خانواده برای بیش از 55 سال از آن ساخته شده بود مورد 1923 برای هاروی T. و هازل نیلسون. نیلسون بود در سه دوره شهردار سانتا باربارا که ریشه در میشیگان که احتمالا توضیح می دهد که سبک خانه. استعمار احیای خانه های بیشتر رایج در غرب و شرق می سی سی پی. خانه طراحی شده توسط Floyd E. بروستر که مشغول به کار با جورج واشنگتن اسمیت و Lutah ماریا Riggs. در حالی که اسمیت و همکاران خود را بهترین و شناخته شده برای احیای مستعمرات اسپانیا–سبک معماری همه آنها طراحی شده سبک های دیگر نیز هست.

بروستر بود که از شمال ایالت نیویورک که در آن او به عنوان یک معمار قبل از حرکت به کالیفرنیا. پس زمینه خود را در سواحل شرق ممکن است چرا Nielsons از او خواست به طراحی خانه خود را. این Graffys مفتخریم دارندگان اصلی نقشه. در علاوه بر این به این خانه بروستر مشغول به کار در طرح های برای سانتا باربارا, موزه تاریخ طبیعی, Casa del Herrero و سانتا باربارا دبیرستان.

استعمار احیای منشاء

عکس: حسن نیت ارائه میدهد از نیل GraffyC. 1940 عکس از صفحه اصلی

در سال 1876 صدمین نمایشگاه در فیلادلفیا باعث استعماری احیای سبک. سبک های رایج قبل از این زمان مانند یونانی احیای Italianate و احیای گوتیک بود با استفاده از سبک اروپایی به عنوان یک نقطه شروع است. اما ما به عنوان کشور خود را جشن گرفت قرن علامت معماران شروع به نگاه در خود ما گذشته الهام بخش است. استعمار احیای محبوب ترین نوع از معماری داخلی در ایالات متحده از سال 1910 تا 1930. در اینجا در سانتا باربارا در این سبک بود تحت الشعاع قرار, اسپانیایی, استعماری, احیای, به خصوص پس از سال 1925 زلزله.

خانه در 2405 سانتا باربارا خیابان یک تصویر-کتاب مثال های استعماری احیای: متقارن نما با پنجره قاب پرده کرکره. درب جلو در صدر است با بیضوی fanlight پنجره و flanked توسط چراغهای کناری ویندوز. چهار ستون بلند و باریک پشتیبانی برجسته ورودی ایوان.

هنگامی که شما راه رفتن در مقابل درب اصلی راه پله بالا می رود grandly در مقابل از شما. ارین Graffy که بزرگ شده در خانه به من گفت که این راه پله شده بود از حد برای او و خواهر و برادر خود را زمانی که آنها بچه بودند. او مرا از طریق آشپزخانه و به من نشان داد خدمتکار پله ها در پشت که تنها آنهایی که به بچه ها اجازه داده شد استفاده کنید. تنها استثنا بود یک زمان از یک سال و زمانی که کودکان می تواند با استفاده از اصلی پله ها به پایین می آیند در صبح کریسمس.

خدمتکار, اتاق, در بازگشت از خانه در طبقه دوم یک نمایش خوب از حیاط بزرگ. اتاق بعدی به رختشویی شوت بود که مورد استفاده برای ارسال لباس های شسته شده از طبقه پایین. با توجه به نیل Graffy که هم خود را صرف سال های شکل گیری اینجا ناودان یا مجرای سرازیر شد و گاهی اوقات مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد دیگر!

بسیاری از طبقه سفید یا قرمز بلوط و وجود دارد یک بشقاب برنج در مرکز اتاق ناهار خوری زمین. آن را که قبلا برگزار می شود یک دکمه است که می تواند پا به طور پراکنده احضار ، خدمتکار اتاق دارای یک طبقه ساخته شده از صنوبر — یک نوع از سوزنی برگها با یک دانه راست که معمولا مورد استفاده در آشپزخانه و ایوان. دیوارهای اندود شده با رایحه چوب سدر — طبیعی بید دافع. یارو قالب در صدر زندگی و اتاق ناهار خوری سقف.

تنها تعداد کمی از صاحبان

دکتر Edward J. بره و همسرش, لوئیس, دوم, صاحبان, خرید خانه در سال 1936. بره شد و بنیانگذار سانتا باربارا کودکان کلینیک پزشکی. او همچنین عضو Rancheros Visitadores و یک حیاط بزرگ کباب شد جایی برای جمع آوری بسیاری از اعضای گروه که برخی از آنها برای آمد و سوار بر اسب.

خانه بعدی صاحبان شدند وکلای Lawrence M. پارما و Elizabeth H. پارما. در سال 1963 چاک و جین Graffy خرید خانه و افزایش خانواده خود را از پنج فرزند. چاک تا به حال شده است در یک آزمون آزمایشی و جین نقش برجسته ای در شهر و شهرستان دولت. فرزندان خود را باید خاطرات خود را از سال در این خانه در سانتا باربارا فوقانی Eastside.


بتسی J. سبز سانتا باربارا مورخ و نویسنده از کشف تاریخچه خود را در خانه و محله خود راسانتا مونیکا Press, 2002. وب سایت خود را است betsyjgreen.com. او به تازگی در مصاحبه با KCBX FM. در اینجا گوش دهید.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن