'بحران نیروی انسانی': بدون روادید J-1 کارگران Ocean City کسب و کار کشیده و نازک

متی Prensky Salisbury ایسنامنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 16, 2020OCEAN CITY, Md. — سوخته, overworke

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

OCEAN CITY, Md. — سوخته, overworked و هیچ پایانی در چشم.

که چه Ocean City صاحبان کسب و کار مانند در حال حاضر در حدود نقطه نیمه راه در فصل تابستان گفت: سوزان جونز, مدیر اجرایی, اقیانوس هتل شهر-متل-انجمن رستوران.

در حالت عادی سال هزاران نفر از خارجی دانشجویان پور به اقیانوس شهرستان برای پر کردن نزدیک به یک سوم از شغل تابستان. کار می کنند به سرایداران میز جلو مسئولین خانه دار آشپز و بیشتر از طریق روادید J-1 برنامه.

این تابستان اقیانوس شهرستان ندارد که کار آن ایجاد یک نیروی انسانی بحران است.

"رستوران ها نیاز به تغییر خود عامل ساعت (به دلیل عدم کارکنان) ... ها و هتل ها باز نیست همه از اتاق خود را" جونز گفت. "آنها تنها باز کردن یک در صد به اندازه کافی است که آنها می تواند اداره کند."

بدون به اندازه کافی کارکنان برخی از رستوران ها در حال بسته شدن زودتر یا تعطیل برای تمام روز را به کارکنان ، کسب و کارهای دیگر در حال بسته شدن کل مکان برای جمع آوری به اندازه کافی کارکنان به کارکنان یک نقطه واحد.

این وضعیت در نتیجه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به تعلیق روادید J-1 برنامه از طریق پایان سال به منظور حفاظت از مشاغل در آمریکا. این تصمیم تا به حال یک نتیجه ناخواسته: Ocean City کسب و کار در حال تقلا برای پیدا کردن جایگزین برای J-1 نیروی کار آنها نمی خواهد که در این تابستان.

J-1 کارگر برنامه تابستان فرهنگی و تبادل تجربه برای دانش آموزان از سراسر جهان, با توجه به U. s. Department of State. این اجازه می دهد تا دانشجویان خارجی به کار آمده در طول تابستان و دریافت "در معرض به مردم و راه زندگی در ایالات متحده است."

در تمام پنج خمیر غلتک مکان های کسب و کار است که بیش از 100 نفر از آنچه که او نیاز به کار در ظرفیت کامل گفته مدیر کل کوین گیبز.

گیبس برآورد نیازهای او یکی دیگر از شش تا نه آشپز هفت هشت تحویلدار چهار تا پنج غذایی دونده — و همه که فقط در یکی از پنج مکان.

J-1 کارگران بخش مهمی از خمیر غلتک در یک سال نرمال گیبس گفت. آنها نمی شامل بخش بزرگی از کارکنان تنها در حدود 10-15 نفر در تابستان اما آنها با ارائه یک افزایش فوق العاده.

"من نمی دانم که چگونه به در هتل ها انجام می دهند با خانه دار, اما من می دانم که آنها یک زمان سخت پیدا کردن خانه دار به دلیل آمریکایی ها نمی خواهید برای تمیز کردن اتاق های هتل" گیبس گفت. "J-1 دانش آموزان واقعا برای ما مهم و فرهنگی مهم است. من نمی دانم بهتر برنامه قرار می دهد که امریکا برای اولین بار از این برنامه است."

قرار دادن امریکا اول شد و دقیقا به همین دلیل تهمت به حالت تعلیق روادید J-1 برنامه همراه با دیگر نیروی کار خارجی برنامه با توجه به یک فرمان اجرایی صادر شده 22 ژوئن.

مغلوب ساختن پیشی جستن به حالت تعلیق H-1B, H-2B, J و L برنامه ویزای طریق Dec. 31 برای جلوگیری از "خطر قابل توجهی به فرصت های اشتغال آمریکا تاثیر فوق العاده ای اقتصادی اختلالات ناشی از COVID-19 شیوع."

بیشتر: مغلوب ساختن پیشی جستن مسائل اجرایی به منظور محدود و موقت ویزای کار

مغلوب ساختن پیشی جستن تعلیق J-1 کارگر برنامه بخشی از یک تلاش برای مطمئن شوید که "آمریکایی ها برای اولین بار در خط برای شغل" به عنوان کشور بازگشایی و مشاغل را با توجه به کاخ سفید.

نداشتن J-1 دانش آموزان یکی از دلایلی است که کسب و کارهای در حال تجربه یک کمبود نیروی کار گفت: کنگره Andy Harris, R-Md.-1. دلیل دیگر است که با بیکاری پرداخت آمریکایی ها دریافت از طریق مراقبت عمل می کنند.

"تحت مراقبت در عمل در بسیاری از موارد تقریبا ما فکر می کنم در سراسر کشور حدود 80 درصد از موارد (مزایای بیکاری) بیش از مقدار پولی که از مردم کسب خواهد در کار خود" هریس گفت.

بیشتر: بسیاری از آمریکایی ها ممکن است یکی دیگر از محرک چک کنید. در اینجا که در آن همه چیز ایستاده در یکی دیگر از COVID-19 لایحه

به همین دلیل هریس را پشتیبانی نمی کند به 600 دلار در هفته اضافی پرداخت ، اگر کنگره تصمیم به تمدید مزایای پس از این ماه نباید از یک مقدار مشخصی بلکه یک شکل به فرد عادی درآمد.

مقدار نیست این موضوع گفت: بهداشت ، بن کاردینD-Md-3.

به خصوص در شهر اقیانوس کاردین معتقد است کمبود نیروی کار بیشتر به تعلیق روادید J-1 برنامه, او گفت:.

تعلیق روادید J-1 برنامه نیست یک پاسخ به COVID-19 اما یک پاسخ به "border مسائل" نامربوط به همه گیر, کاردین گفت.

دولت نیاز به "تصویب حق سیاست" در حال حاضر برای کمک به خانواده نه هدف برنامه های تبادل فرهنگی که "مهم برای ما در سیاست خارجی به عنوان محلی ما اقتصاد" کاردین گفت.

'یک بحران واقعی از نیروی انسانی'

مغلوب ساختن پیشی جستن اجرایی به منظور تحت تاثیر قرار بیش از 50 درصد از اوج مهمان نوازی گروه کارکنان گفت: شری جنکینز مدیر منطقه ای فروش و بازاریابی. گروه استخدام J-1 دانش آموزان به خانهدار سرایداران و میز جلو پرداختند.

"هتل مشاغل سخت, مشاغل" جنکینز گفت. "انجام 10-12 اتاق یک بعد آن مقدار زیادی از کار عضلانی و بسیاری از قلب. ما فقط شده اند قادر به پیدا کردن افرادی که می خواهید به کار در یک هتل."

اوج یک شرکت کوچک است که دارای شش هتل در دلاور مریلند و ویرجینیا جنکینز گفت. کارکنان هتل در سراسر سه متحده مجبور به پر کردن شکاف سمت چپ توسط غیاب J-1 کارگران است.

چند روز است که به معنی یک مدیر کل در یک هتل برای رفتن به محل دیگری برای تمیز کردن اتاق جنکینز گفت. دیگر روز جنکینز خودش تمیز کردن اتاق.

اوج افزایش یافته است و پرداخت آن به رقابت با دیگر کسب و کار و جذب بیشتر متقاضیان جنکینز گفت. این شرکت نیز فعال شده است در نمایشگاه کار و ارائه ساعت های انعطاف پذیر به دانش آموزان است.

J-1 و H-2B برنامه ویزای پر کردن موقت یا فصلی شغل هریس گفت: شغل که آمریکایی ها نباید استفاده.

هدف باید به آمریکایی ها برای پیدا کردن شغل دائمی و نه موقت آنهایی که هریس گفت.

"با J-1 برنامه من فکر می کنم که این امر می تواند خوب اگر نیاز شد قرار داده شده در آن را به عنوان قرار داده شده است در H-2B برنامه است که شما را مجبور به تبلیغ برای آمریکایی ها برای پر کردن شغل اما اگر شما نمی تواند پیدا کردن آمریکایی ها و سپس J-1 ویزای می تواند صادر" هریس گفت.

هریس روشن است که او از J-1 برنامه راه آن است اما اگر مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مورد نیاز کسب و کار به اولویت را به کارگران آمریکایی او معتقد است این امر می تواند یک "معقول علاوه بر این به J-1 برنامه است."

خمیر غلتکی با استفاده از J-1 کارگر برنامه در حالی که در حال حاضر گیبس گفت. اضافی کارگران کمک گیبس اجرا کسب و کار خود را در ظرفیت کامل و بدون آن, او از جان گذشته برای استخدام افراد برای جبران کمبود نیروی کار.

گیبس در تلاش است جذب کسی از مکان های دیگر در پایین ساحل شرقی Wicomico, Worcester و سامرست شهرستانهای استان است. اما او را نگه می دارد در حال اجرا به دو موضوع: چند متقاضیان در واقع به مصاحبه و برخی از چالش های حمل و نقل با وارد شدن به اقیانوس شهر.

بیشتر: زندگی که در آن شما کار می کنند مگر اینکه در ساحل. مسکن مقرون به صرفه باریک در استراحتگاه

گیبس در تلاش است برای رسیدن به مناطق مانند Pocomoke شهرستان شاهزاده خانم آنه برف هیل و Salisbury اما اگر مردم ندارد و قابل اعتماد حمل و نقل آن را سخت را برای آنها برای رسیدن به اقیانوس شهر هر روز برای کار, او گفت:.

"شما استخدام هر کس که شما می توانید و شما در حال تلاش به آنها را از هر کجا که شما می توانید آنها را دریافت کنید" گیبس گفت. "من فکر نمی کنم وجود دارد بیش از حد بسیاری از مردم خارج وجود دارد در حال ضربه زننده است."

Ocean City کسب و کار تکیه می کنند J-1 کارگران در علاوه بر این به آمریکا کار کاردین گفت. نداشتن J-1 کارگران باعث می شود آن را "بسیار چالش برانگیز" به کسب و کار.

J-1 کارگران "قابل اعتماد نیروی کار" به اقیانوس شهر کسب و کار کاردین گفت. آنها بازی "مهم", نقش در اقتصاد است. درخواست کسب و کار برای پیدا کردن آمریکایی جایگزین برای آنها در میان تابستان است که نمی شود ممکن است.

"اقلیت از کارگران J-1 کارگران اما این مهم بخش" کاردین گفت. "کسانی که در موقعیت های پر خواهد شد توسط آمریکایی ها هزینه آن را به اقیانوس شهر و اقتصاد ما را زیان کار بدون J-1."

Ocean City ممکن است تکیه بیش از حد بر روی J-1 دانش آموزان در گذشته جونز گفت: اما در این نقطه از شهر در حال انجام هر چیزی آن را می توانید به استخدام جویندگان کار از جاهای دیگر در دولت و یا mid-Atlantic منطقه است.

در یک سال نرمال اقیانوس شهرستان دارای حدود 12000 شغل های فصلی جونز گفت. چهار هزار نفر از کسانی که موقعیت معمولا توسط J-1 کارگران است.

COVID-19 و محدودیت های آن ممکن است محدود تعداد شغل های فصلی در این سال, اما با هیچ J-1 دانش آموزان, مشکلات آوردن کارکنان به کار و استخدام جایگزین در حال ایجاد یک "بحران واقعی از نیروی انسانی" جونز گفت.

"من می گویند مردم در حال حاضر احساس آنها انجام به طور معمول پس از روز کارگر" جونز گفت. "آنها سوخته. آنها خسته است. آنها در حال کار 80 ساعت در هفته است."

متی Prensky اقیانوس شهرستان خبر خبرنگار Delmarva در حال حاضر. کار خود را با تمرکز بر کسب و کار دولت و مسائل جامعه در اقیانوس شهرستان Worcester County است. او را می توان در رسید mprensky@delmarvanow.com و یا در توییتر @matthewprensky.

لذت بردن از داستان های شبیه به این ؟ مطمئن شوید برای عضویت در Delmarva در حال حاضر امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن