روز حساب برای سانتا باربارا در جامعه توسعه بخش

آن روز از حقایق سخت برای شهر سانتا باربارا در جامعه توسعه بخش و بررسی طراحی تابلوهای سه گزارش منتشر شده توسط س

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

آن روز از حقایق سخت برای شهر سانتا باربارا در جامعه توسعه بخش و بررسی طراحی تابلوهای سه گزارش منتشر شده توسط سه گروه مختلف همه وارد در نتیجه همان ― زمین فرآیند توسعه, در حالی که حسن نیت برای حفظ این شهر اسپانیایی سبک استعماری و شخصیت تکامل یافته در طول سال به گیج کننده وارن از قوانين و مقررات اعمال متناقض توسط کارکنان که اغلب فراتر از میدان دید خود و ماشه هزینه تاخیر.

گزارش ارائه شده به شورای شهر در این روز سه شنبه شد پیش نویس توسط نواک مشاوره در سانتا باربارا کانتی هیئت منصفه و به تازگی ایجاد شده COVID-19 مشاوره کسب و کار, نیروی کار. یافته های خود را مدون بسیاری از شکایات اعلام شده در سال های اخیر توسط خصوصی برنامه ریزان و معماران و صاحبان املاک است که می گویند که آنها بوده ام ناعادلانه مانع توسط شدیدی فرایند بررسی. در حالی که ناکامی های به اشتراک گذاشته شده توسط هر دو مسکونی و تجاری توسعه دهندگان مطالعات انجام شده تا حد زیادی باعث خیابان دولت را به شدت بالا نرخ خالی.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


نواک جاناتان Ingram — که در انجام خود ماموریت حقیقت یاب توسط مصاحبه 55 شهر, کارکنان, برگزاری شش زیادی ذینفعان جلسات و جمع آوری نظرسنجی از مشتریان — شروع با تصدیق کرد که زمین و توسعه و ماهیت خود شامل جنگ است. منافع رقابت به ناچار برخورد می کنند. سازندگان می خواهند به پایان پروژه به سرعت و ارزان به عنوان امکان پذیر است, این شهرستان می خواهد به مطمئن شوید که همه ى و الزامات ایمنی در حال ملاقات و گروه های محله می خواهید به حفظ نگاه و احساس از جامعه است. کسانی که تنش های منحصر به فرد هستند به سانتا باربارا اینگرام گفت. چه منحصر به فرد است که عدم مداوم کار فلسفه در میان کارکنان.

"برخی از کارکنان دیدن نقش خود را به عنوان خدمت به مشتریان و گرفتن به 'بله' در حالی که دیگران خود را به عنوان نگهبان از فرایند" خود را گزارش. "وجود دارد که نیاز به حفاظت از دستورالعمل ها و استانداردها را ساخته اند که سانتا باربارا زیبا جامعه است; با این حال نیز وجود دارد که نیاز به ارائه یک سطح از پشتیبانی از مشتری است که کمک می کند تا متقاضیان پیشبرد یک پروژه کارآمد در چارچوب قوانین و مقررات موجود."

به طور مشابه, Ingram رفت و او متوجه شد که برخی از کارکنان دیدن باریک و پروژه های کاربردی به عنوان یک فرصت برای بررسی تمام خواص برای انطباق با تاریخی در برنامه ها و آخرین دستورالعمل های طراحی. "این نتایج در محدوده خزش برای یک پروژه مجبور متقاضیان به آدرس هزاران مسائل در اموال و نه تنها این پروژه آنها را مشاهده کنید و برای نقد و بررسی," او نوشت. "این می تواند به گسترش هزینه و زمانی از یک پروژه است." بزرگ تصویر حکیم این مسائل نیاز به خطاب با ایجاد یک چشم انداز واحد و یکپارچه و احساس هدف در میان کارکنان است. می آید که از حمایت و جهت از ارشد شهرستان رهبران.

حفاری به مسائل خاص Ingram بی نظمی های موجود در چگونه یک پروژه حتی شروع می شود همراه تصویب خط لوله است. او با تشبیه آن به یک "ماجراجویی خود را انتخاب کنید" که در آن متقاضیان می توانید شروع با یک طراحی کلی بررسی نشستن یک در یک با کارکنان و یا جمع آوری نظرات از بخش های مختلف. این باعث ایجاد سردرگمی و ارتباطات مشکلات اینگرام گفت. به طور مشابه, معیارهای غربالگری برای تعیین اگر یک نرم افزار کامل است و همچنین تصمیم گیری است که ساخته شده بیش از آن است که چگونه روت در میان شهرستان های مختلف کارگروه ها هستند همه نقشه اینگرام گفت. "این تعارض گردش کار منجر به برخی از رشته های در حال ترک کردن این فرایند در دسترس نباشد و یا در آینده خیلی بعد و تجربه مشتری یک" اواخر آمار,'," او گفت:.

سانتا باربارا باید به تعریف استاندارد برای زمانی که قبلا تایید طرح در حال اتمام این مدت زمان برای طراحی تابلوهای Ingram رفت زیرا روش فعلی میکشد پایین و دادرسی "است که اغلب در پاسخ به تنظیمات جزئی (به عنوان مثال تغییر یک پنجره محل یا گارد نرده مواد)," او گفت:. شهر نیز باید ایجاد مستقیم, هدف, دستورالعمل برای هر طراحی بررسی هیئت مدیره به دلیل موجود دستورالعمل "اغلب بسیار ذهنی و در برخی موارد نامشخص"; انتقال الکترونیکی طرح اخطار و بررسی به طور کامل اجرای جدید Accela نرم افزار خریداری شده در سال گذشته; اختصاص یک ساختمان طرح جستجوگر در سراسر طول این پروژه به جای گسترش آن در میان بسیاری از; بهتر ادغام خصوصی سروصدا مقررات با گسترده تر زیرساخت های برنامه ریزی و مجددا چرخش انتظارات برای بازرسان ساختمان که در حال حاضر hustling به انجام یک دوجین بازرسی در روز است.

در حالی که هیئت منصفه تکرار نواک گزارش در بسیاری از جهات آن نیز ساخته شده است یک نقطه تماس را مدیریت بالا در جامعه توسعه بخش (CDD). "در حالی که همه تجربه نمی شد همان میان افراد هیئت منصفه در مصاحبه مشترک تم بود CDD بخش دچار فقدان رهبری قوی," داوران گزارش اعلام کرد. "این فقدان رهبری تجلی خود را در اجازه دادن به یک فرهنگ بود که مشتری پسند با برخی از کارکنان علاقه مند در کمک به پروژه های دریافت مجاز است." هیئت منصفه نیز گفت: این کشف یک "رشد" تعصب در میان برخی از کارمندان و کم روحیه در میان دیگران.

در لیست 10 توصیه ارتقاء به شهرستان را اجازه فرایند COVID-19 مشاوره کسب و کار وظیفه نیروی لمس کردن در یک موضوع مشابه. "تصویب و اجرای این توصیه ها موفق خواهد بود وجود ندارد و تغییر قابل توجهی به جامعه توسعه بخش فرهنگ در محل کار" را اعلام کرد. در میان پیشنهادات شدند اختصاص تک بازی چکرز طرح محدود کردن دامنه بررسی و به طور کامل اتخاذ Accela.

جارت خور یک سانتا باربارا مشاور برنامه ریزی کردند نواک تمرکز بر گروه های, توافق با بسیاری از نقاط ساخته شده در شنبه, اما او را متهم Ingram نهایی گزارش "نرم رکاب زدن" برخی از نگرانی های ابراز شده در مورد CDD که در حال حاضر نظارت مدیر جورج Buell که گزارش به طور مستقیم به شهر مدیر پل کیسی. فرودگاه گرین پیشنهاد شورای بپرسید برای جلسات اولیه یادداشت برای دریافت صحت انعکاس این بحث.

او همچنین فشرده شورا به اعمال قدرت خود برای اطمینان از تغییرات ساخته شده است. "ما می رویم به دیدن هر گونه بهبود معنی دار؟" "نه مگر اینکه شما خواستار آن است. نه مگر اینکه شما در نگه داشتن کارکنان پاسخگو باشند و من هرگز دیده می شود که اتفاق می افتد قبل از. من واقعا امیدوارم که این زمان."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب