جهانی و همه گیر است و نه یک راه حل آب و هوا

در اول ماه کارگران در سراسر جهان جشن روز اول ماه مه — روز بین المللی از حقوق کارگران. مجازی و اجتماعی فاصله ت

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

در اول ماه کارگران در سراسر جهان جشن روز اول ماه مه — روز بین المللی از حقوق کارگران. مجازی و اجتماعی فاصله تظاهرات در سراسر شهرستان برجسته واقعیت های خشن coronavirus است تحمیل شده بر کارگران در این سال — توده بیکاری و عدم وجود تجهیزات حفاظتی و احتیاطی و ضروری برای حفاظت از معیشت.

در روز زمین یک هفته زودتر County سرپرست دس ویلیامز منتشر شده یک op-ed "روز زمین چالش" جشن این واقعیت است که ما جمعی حبس کاهش تقاضا برای نفت و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای حدود 5.5 درصد این سال است. او تبریک ترکیبات خود گفت: "شما با موفقیت منهدم کردن بخش قابل توجهی از صنعت سوخت فسیلی به عنوان تقاضای جهانی برای نفت مخازن. آن را نگه دارید!" در op-ed, ما تمایل به پناهگاه در محل ثابت می کند که افراد در واقع می توانید این نوع از تغییرات رفتاری که ما تا کنون تمایلی به کاهش تولید گازهای گلخانه ای. این بیماری همه گیر در نتیجه در معرض "cop out" محیط زیست مشغول بوده در زمانی که آنها اصرار سیاستمداران به سلطنت در افراط از شرکت های نفتی اما حاضر به سرزنش افراد برای خود و عادات رانندگی.

متاسفانه به عنوان روز تظاهرات نشان داده شده که هر کس چنین آمرزنده کارفرمایان و یا محل کار است که اجازه می دهد آنها را به "حفظ آن" و نه می تواند آنها لزوما به استطاعت. در واقع ارائه شده به مردم که در حال از دست دادن معیشت خود را که به شدت تعجب که در آن چک های بعدی خود را در حال رفتن به می آیند و که اشتغال وابسته به مراقبت های بهداشتی است که لغو تبریک ممکن است سقوط یک آپارتمان کوچک.

پس چگونه ما در میدان دور از اخراج و کاهش گاز گلخانه ای, گازهای گلخانه ای هر دو آورده پناهگاه در محل با توجه به COVID19?

ما در حال رفتن به شکست بحران آب و هوا را با پرتاب از 20 میلیون نفر از کار. این نه یک راه حل آب و هوا است و نه استراتژیک. نه تنها آن را به ضرر کارگران است اما ما نیز هرگز ایجاد حمایت برای اقدام در آب و هوا با تهدید مردم را در معیشت. در حالی که وکالت در "روز زمین چالش" به وضوح شامل نمی شود که بیکاری توده قربانی تغییر آب و هوا خواسته ما بیکاری توده یک نتیجه مستقیم از شرایط که در آن این خاص "آب و هوا راه حل" پدید آمده است.

علاوه بر این ریاضی به سادگی را اضافه کنید. این پناهگاه در محل سفارش نشان می دهد آنچه که می توان با تغییر رفتاری — یک کاهش در تولید گازهای گلخانه ای از 5.5 درصد است. در عین حال برای جلوگیری از فاجعه تغییرات آب و هوایی ما نیاز به کاهش 7.5 درصد در هر سال است. این شکاف وجود دارد چرا که بسیاری از این کاهش تولید گازهای گلخانه ای رخ داده است به دلیل کاهش حمل و نقل در حالی که انتشار گازهای گلخانه ای در بخش های دیگر اقتصاد باقی مانده تا حد زیادی بی پیرایه. که فاصله خواهد منفجر ما فراتر از آستانه دمای آب و هوا دانشمندان گمان امن است. بعلاوه آژانس بین المللی انرژی را تا سال 2020 گزارش یافت که پس از پناهگاه در محل "ارتجاعی در تولید گازهای گلخانه ای ممکن است بزرگتر از کاهش مگر اینکه موجی از سرمایه گذاری برای راه اندازی مجدد اقتصاد به خود اختصاص داده است پاک تر و انعطاف پذیر زیرساخت های انرژی است." فردی عمل لازم است اما کافی در خود را دارد.

Op-ed به درستی می گوید که پرداختن به تغییرات آب و هوایی خواهد شد "نگاهی به تغییرات قابل توجه است." این "تغییر قابل توجهی" نیست ترجمه به چند بیشتر افرادی که قادر به ارتباط از راه دور به کار دو بار در هفته و خرید اتومبیل های برقی. این همچنین بدان معنی تعویض ما شبکه برق به 100 درصد انرژی های تجدید پذیر. به این معنی ساختمان های با انرژی کارآمد ساختمان, بنابراین ما نیاز به انرژی کمتر. به این معنی رایگان (یا کم هزینه) و در دسترس حمل و نقل عمومی. به این معنی reining در قدرت بیش از حد از سوخت های فسیلی میباشد. و همه این به این معنی خواستار پررنگ سیاسی را از مردم ما را انتخاب کرده اند به نمایندگی از ما. آن است که دقیقا این رهبری است که سیاستمداران ما شرک زمانی که آنها به ما بگویید که شخصی بزرگ قربانی مورد نیاز است برای دیدار با چالش تغییرات آب و هوا.

واقعیت این است که پرداختن به اختلال آب و هوا نباید قربانی در تمام اما یک فرصت است. این شهرستان دارای یک فرصت برای رای گیری در سیاست هایی که حرکت منابع به سمت سبز بازیابی. ما نیاز به پروژه های که خار عظیم buildout از انرژیهای تجدید پذیر تضمین شده مسکن و شغل برنامه برای کارگران آواره. ناظران باید تایید نیست هر بیشتر سوخت های فسیلی استخراج و به جای انتخاب سیاست است که از جوامع از هوا و آلودگی آب به ما اجازه می دهد زمان برای فاز از سوخت های فسیلی در حالی که توقف تدریجی در انرژی های تجدید پذیر. اجازه می دهد هر گونه سوخت فسیلی زیرساخت های ساخته شده در حال حاضر اجازه دهید به تنهایی نجات صنعت — truncates قیمتی کمی زمان ما برای انتقال انرژی. به جای هیئت ناظران باید کمک به مدیریت انتقال به طوری که کارگران وابسته به صنعت نفت نیست پشت سر گذاشت.

فردی تغییر رفتار به تنهایی نمی توانند انجام انتقال در مقیاس و بازه زمانی از بحران آب و خواسته های آن نیاز به اقدام جمعی با افراد گرد هم آمدن و تبیین چشم انداز خود را به تصمیم گیران و همچنین پررنگ رهبری از شهرستان. سرپرست ویلیامز نشان داده است چنین رهبری در گذشته است. او و همکار خود ناظران را یک فرصت برای نشان دادن چنین رهبری دوباره در تابستان امسال زمانی که Aera پیشنهاد به تمرین 250-plus جدید چاه های نفت در شهرستان می آید قبل از کمیسیون برنامه ریزی.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب