یک بز نادیده گرفته پس از تولد ذخیره شده است توسط یک خانواده که به او چهار جدید و یک زندگی جدید

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 11:19 AM EDT Jul 30, 2020این Capra مزرعه شمال Harrisburg, خانه شانس دوم.از

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

این Capra مزرعه شمال Harrisburg, خانه شانس دوم.

از آن جایی که لنی Yourth نقل مکان خانواده اش از استاتن آیلند, n. y., پس از دو ضربات ویرانگر به زندگی خود را.

وجود دارد فقط در خارج از Millerstown او و همسرش میشل آغاز شده و با بیش از یک خانواده چند نسل در یک آلاینده قطعه از زمین است. با همه که زمین آنها فکر می کردم چرا در چند بز. شش سال بعد آنها یک گله کوچک از 24.

آنها دریافتند که با محبت بز بود فقط به عنوان مهم به عنوان صرفه جویی در آنها را به خصوص سازمان حفاظت محیط زیست که زندگی اش به پایان رسید تقریبا قبل از آن آغاز شده بود.

نام او آنا.

محکوم در هنگام تولد

متولد به یک بز مادر آنا وارد جهان در طول یک قطبی گرداب قطب شمال یخ در غرب که ناشی از شکستن رکورد درجه حرارت پایین در 2015. او و دو قلو السا به نام "یخ زده" شخصیت دچار سرمازدگی بلافاصله.

آن را غیر معمول نیست برای مزرعه حیوانات متولد شده در زمستان دچار سرمازدگی میشل گفت: اما کشاورزان نشده بود برای مراقبت آنا هست.

"با سرمازدگی به گردش می رود و بخش هایی از شما که سرمازده پوسیدگی ، آنا پاهای پوسیده خود به خود" میشل گفت. "جراحی وجود نداشت ،

چرا که او تا به حال هیچ پشت پاهای او راه می رفت در اواسط مفاصل از پاهای جلویی - "تصور کنید که راه رفتن بر روی آرنج خود را" میشل گفت. قادر به راه رفتن او تغذیه می شد و در درجه اول نگه داشته و در یک بستر یونجه.

"آنها را نادیده گرفت" میشل گفت.

تقریبا پنج سال بعد کشاورز خواسته اطراف برای کسی که به آنا و یک دامپزشک tech فقط می دانستم که چه کسی را او: Yourths.

"حتی بدون دیدن آنا من گفت: بله" میشل گفت. کشاورز توصیف آنا به عنوان بدون داشتن پاهای عقبی "و او جلو, پاهای, همه messed تا.'"

میشل پرسید: اگر آنا می تواند راه رفتن. کشاورز به او گفت, "او راه می رود اما در راه خود را."

زمانی که Yourths او را برداشت در ماه نوامبر او را "باور نکردنی اضافه وزن" از زندگی در یک یونجه تخت و پایدار یک رژیم غذایی بد برای مدت پنج سال. او راه می رفت در مقابل او زانو calloused از اعمال.

"در ابتدا او را اجرا میشه" میشل گفت. "او می خواست بدون تماس انسان; او می خواست چیزی از کسی."

اما Yourths می دانست که چگونه به باز گشت. آنها تا به حال آن را انجام داده خود را.

بازمانده 9/11 و سپس ...

در سپتامبر. 11, 2001, لنی بود از کار.

شهر نیویورک آتش او همراه میشل به بروکلین است که صبح خود را به دختر جوان, راشل, به انتصاب دکتر. او lissencephaly یک اختلال نادر مغزی.

آنها را تماشا می کردند که مردم با عجله به صفحه نمایش تلویزیون در مطب دکتر. دو هواپیما تا به حال آمار مرکز تجارت جهانی.

به نام کمک لنی در نهایت به صحنه پس از دو ساختمان سقوط کرده بود. او فقط دو بلوک دورتر از ساختمان 7 هنگامی که آن سقوط کرد.

بدترین حمله تروریستی در خاک آمریکا زندگی به پایان رسید 10 مردان از لنی در شرکت آتش و او را از دست داده تعداد صدها نفر از تشییع جنازه او با حضور, ایستاده, بازو به بازو با رفقای خود را. بازماندگان است. سربازان در جنگ آنها تا به حال برای امضا.

"شما در چنین هواپیماهای بدون سرنشین حالت است که شما نمی دانید که چگونه وحشتناک آن این است که" لنی گفت. "شما فقط رفتن را از طریق حرکات."

درمان به دنبال ویرانی از غم و اندوه برای لنی و سپس یک دهه بعد او دچار یک حمله قلبی.

"راستش پس از حمله قلبی چند سال آنقدر خشن, من نمی تواند به دیگری firehouse," او گفت:. "سهشنبه (روز بعد از حمله قلبی) من یک آتش نشان پس از آن سه شنبه شب, من نمی تواند انتخاب کنید تا یک سطل آب است."

درمان شامل سه استنت در قلب خود را.

آتش نشانی تعریف کرده بود اما آن را دیگر نمی خواهد.

نجات بز

این Yourths در بر داشت خود را در یک جهان متفاوت است نه سال پیش زمانی که آنها شروع به دیدن پسر خود را در حال حاضر از بین رفته کارسون طولانی آکادمی نظامی در بلومفیلد.

آنها دریافتند خوب مردم در پنسیلوانیا مرکزی. این waitstaff در رستوران بود توجه است. نوشیدنی پر شد بدون پرسیدن. در چهار راه توقف علائم رانندگان دست تکان داد و آنها را از طریق اول است.

"هنگامی که شما راه رفتن به یک فروشگاه و کسی از شما می پرسد اگر آنها می تواند کمک به آنها به شما کمک کند. مردم واقعی هستند" لنی گفت.

کسانی که مردم و اصرار به ترک این شهر تاکید شد چرا که آنها نقل مکان کرد به Millerstown. آنها در بر داشت یک خانه به اندازه کافی بزرگ برای کودکان چهار و میشل پدر و مادر و آن اتفاق افتاد به نشستن در 12 هکتار از زمین.

بز و مرغ آمد و کمی بعد. میشل می خواستم برای پیدا کردن بازار بز و حیوانات مطرح شده به نژاد و یا به فروش می رسد برای گوشت آنها امید به نجات آنها.

"من یک استعداد برای چیدن آنهایی که نیاز به توجه و مراقبت های," او گفت:. در یک نقطه, خانواده نگهداری دو کودک بز در آشپزخانه خود را تا زمانی که آنها آماده بودند برای خارج شود.

هنگامی که تماس با آمد و در ماه نوامبر در مورد آنا یک بز بدون دو پشت پاهای لنی گفت: "فقط به من بگو وقتی که من می آمد با تریلر."

آنها آموخته بود به اجازه ساخت بز ارتباط آن با آنها در سرعت خود. آنا آن را در زمان زمان به رویکرد او در انبار حیوان خانگی خود را حرکت و نزدیک به او را لمس کنید داخل تغذیه سطل سپس حرکت شبیه چمچه زنی برخی از دانه ها را برای او به غذا خوردن. اعتماد ساخته شده است به آرامی با او, اما آنها آن را به دست آورد.

"او خیلی سنگین او نمی تواند راه برود که به خوبی و بدون huffing و تنومند. او ولع مصرف توجه از انسان" میشل گفت.

آن حیاتی بود به آنها که او یک زندگی بهتر از او تا به حال شناخته شده است و این بدان معنی است که برخورد با هیچ پشت و دو پاهای جلویی بودند که بی فایده زیر زانو. این calloused زانو که او راه می رفت باعث درد آنها نمی تواند تحمل دیدن او را رنج می برند.

آنها در زمان او به بولتون مرکز در کنت مربع پنسیلوانیا به X-ray در مقابل او ، جدید, Bolton بخشی از دانشگاه پنسیلوانیا دانشکده دامپزشکی یک بیمارستان حیوانات, برای حیوانات بزرگ.

می تواند او را از جلوی پاهای بود صاف Yourths فکر. جواب نه بود. چرا که او تا به حال راه می رفت در مقابل او زانو برای مدت طولانی او تاندون ها قفل شده بود به محل tucking او hoofs در زیر پاهای او.

او نیاز به پروتز برای همه چهار پا و جهان-سفر پروتز متخصص آن را انجام دهید.

جرثقیل کمپنا صاحب مصنوعی, حیوانات خانگی, ساخت سفارشی پروتز اندام برای حیوانات در سراسر جهان است. در واقع سیاره حیوانات فیلم برداری او اتصالات یک فیل با یکی از مخلوقات خود را. این Yourths در واقع شاهد یک صندلی چرخدار او ساخته شده برای یک لنگ خوکچه هندی.

آنها در حال حاضر به نام سه پروتز دفاتر اما هیچ یک از آنها کمک خواهد کرد. بیشتر تخصص n سگ اما کمپنا متفاوت بود.

"او می گوید: هیچ برای هیچ کس" لنی گفت.

سه اتصالات و تنظیمات بعد آنا است که راه رفتن بر روی چهار پا.

سگ رفته است: دو سال پیش سالی زد اما در حال حاضر او را به خانه

تبدیل شدن به یک مادر

در Capra مزرعه - Capra ایتالیایی است برای بز - مادر سه سه گانه بز به تازگی فوت کرد زمانی که او بچه ها فقط در 6 هفته. آنا که به اشتراک گذاشته شده همان انبار با آنها شد و خود را جانشین مادر است.

"آنها به دنبال او در اطراف" میشل گفت. "اگر آنها جدا او شروع به فریاد و آنها به او."

آنها خواب نزدیکی او بیش از حد. و هنگامی که سگ خود را روش حتی 200 فوت دور او باعث خرناس صداهای به او دور از او کوچک بز.

"او باور نکردنی شیرین در حال حاضر - و خراب" میشل گفت.

آنا از دست داده و حدود 120 پوند از او شده است با Yourths پس از یک رژیم غذایی متفاوت و راه رفتن در اطراف آزادانه. او تبدیل 5 در ماه ژانویه است.

"بز سرگرم کننده هستند. اگر شما رسیدگی آنها فقط مثل سگ. طلب آنها توجه; آنها باور نکردنی هوشمند" میشل گفت. "شما نیاز به یک خوب حصار برای یک بز هر چند. چمن همیشه سبزتر از طرف دیگر."

آن را برای Yourths.

زندگی در یک مزرعه فقط در خارج از Millerstown به نفس زندگی جدید را به خانواده خود را. خود راشل یکی از چهار فرزند یک عملکرد بالا 22 ساله در حال حاضر. میشل با این نسخهها کار برای یک کامیون تامین کننده قطعات در هریسبورگ و لنی مربی کمکی برای آتش برنامه های آموزشی در Harrisburg منطقه جامعه ،

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب