'یک اقدام خوب از حفاظت': پژوهشگران جهانی پوشش سیاست های منجر به سرکوب گسترش COVID-19

اگر 80 درصد از مردم عینک ماسک در هنگام ترک خانه های خود COVID-19 نرخ انتقال بهتر خواهد بود شامل یک دانشگاه برک

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

اگر 80 درصد از مردم عینک ماسک در هنگام ترک خانه های خود COVID-19 نرخ انتقال بهتر خواهد بود شامل یک دانشگاه برکلی محقق و تیم خود را در بر داشت در یک مطالعه منتشر شده مارس 21.

د کای وو یک محقق در دانشگاه برکلی بین المللی علوم کامپیوتر موسسه و استاد در کنگ Hong دانشگاه علم و فن آوری برای اولین بار آمد تا با ایده برای مطالعه در ماه فوریه زمانی که او متوجه تفاوت در COVID-19 پاسخ بین کالیفرنیا و هنگ کنگ به خصوص در ماسک استفاده کنید. تحقیقات خود را در گروه یک تیم چند رشته ای از جهانی محققان — یافت می شود وجود دارد تقریبا 100% همبستگی بین کشورهایی که اجرا شده اند در اوایل جهانی پوشش سیاست ها و کسانی که سرکوب گسترش coronavirus.

"نود و نه درصد از مردم راه رفتن در اطراف با پوشیدن ماسک در هنگ کنگ گفت:" ده کای او به عنوان است که معمولا بیشتر شناخته شده است. "در هنگ کنگ, ما در واقع هرگز به پناهگاه در محل این دلیل که ما انجام داده ایم دیگر همه چیز درست است."

این مطالعه با استفاده از دو نوع مدل برای پیش بینی تاثیر ماسک بر میزان عفونت در سراسر جمعیت است. برای اولین بار است که به نام حساس-exposed-آلوده-بهبود و یا SEIR, مدل, است که یک سنتی اپیدمیولوژیک روش که انواع نظری افراد به یکی از چهار دسته با توجه به آنها را در تماس با آمده بر اساس معادلات ریاضی است. زمانی که افراد مستعد تعامل با آلوده بازیگران, تبدیل شدن آنها در معرض و در نهایت عفونی است که اجازه می دهد تا آنها را به گسترش این بیماری به سایر افراد تا زمانی که بهبود می یابند.

مشکل با این گفته به د کای است که معادلات ریاضی را سخت به حساب استراتژی های اجتماعی مانند فاصله. او توسعه یافته این مطالعه روش دوم — agent-based modeling یا ABM — به حساب این متغیرها با دقت بیشتر.

هر دو روش نشان داد که ماسک ها بسیار موثر است اگر universal ماسک سیاست های در حال اجرا توسط 50 روز از یک منطقه شیوع و اگر 80% از جمعیت می پوشد یک ماسک با توجه به مطالعه است.

"جهانی پوشش ارزان و ساده گفت:" دانشگاه کمبریج مدرس آلکسی Morgunov یک ایمیل به در. "مردم نیاز به درک که با پوشیدن ماسک صورت در عمومی مهم است که برای صرفه جویی در زندگی می کند و برای دریافت به عنوان بسیاری از ما در زندگی عادی به عنوان امکان پذیر است."

افراد مورد مطالعه شامل یک لینک به یک شبیه ساز آنلاین که در آن مردم می تواند نتایج حاصل از این آزمایش تغییر آنها به عنوان ضامن با درصدی از جمعیت که می پوشد ماسک و چگونه موثر این ماسک ها در میان دیگر متغیر است.

د کای گفت: آن را برای او مهم بود که شامل شبیه ساز چرا که او می خواست مردم قادر به تجسم تحقیق به عنوان اثر پوشش سیاست های لگاریتمی و می تواند سخت به درک.

"من احساس کردم که آن را بسیار مهم برای مردم به درک برای خود متضاد با منطق رفتار پوشش" د کای گفت. "به nonspecialists نمایی رفتار همه گیر است نه آنچه شما انتظار می رود."

محققان شروع به گسترش این کلمه در مورد اهمیت جهانی پوشش از جمله با امضای نامه ای در حمایت از جهانی پوشش سیاست که فرستاده شد به فرمانداران از تمام 50 ایالت آمریکا. پسر فیلیپ گلدشتاین یک محقق از Ecole de Guerre Economique در فرانسه گفت: او شده است ظاهر می شود در فرانسه معادل سی ان ان به گسترش این کلمه در.

هر دو گلدشتاین و د کای اضافه شده که جهانی پوشش سیاست به تنهایی نمی خواهد به اندازه کافی برای جلوگیری از انتقال COVID-19. آنها اضافه شده است که مردم باید همچنان به لحاظ اجتماعی فاصله افزایش ظرفیت تست برای بیماری و تماس با ردیابی آلوده جمعیت به تعیین آنها شده اند در تماس با.

"این خیلی واضح است که این, اقتصادی زبان, بدون ذهن و بسیار خوشحال. ماسک هیچ هزینه و آن را یک اقدام خوب از حفاظت" گلدشتاین گفت. "هیچ دلیلی وجود ندارد که چرا ما نباید همه پوشش."

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب