یک راهنمای احساس مولد هنگامی که شما لازم نیست که هر چیزی برای انجام

اگر شما از دست کارآموزی خود را به حال خود برنامه مطالعه خارج از کشور لغو شده و یا در حال انتظار برای کلاس برای

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

اگر شما از دست کارآموزی خود را به حال خود برنامه مطالعه خارج از کشور لغو شده و یا در حال انتظار برای کلاس برای شروع این تابستان شانس هستند شما نشسته است در اطراف برای چند هفته گذشته با تقریبا هیچ چیز برای انجام. در یک محیط بسیار رقابتی مانند UC برکلی احساس بی فایده می شود و خرد کردن. و هنگامی که شما در واقع هیچ ربطی به چگونه شما قرار است برای ایجاد انگیزه در خودتان ؟ وجود دارد مقدار زیادی از راه را هنوز هم احساس تولیدی حتی اگر شما لازم نیست که هر گونه مهلت یا midterms! چک کردن این ایده ها به نوبه خود شما را ساعت های بی پایان از Netflix به سازماندهی روز است که شما را احساس انگیزه برای فردا.

تنظیم زنگ هشدار برای یک ساعت عادی

اگر شما شده است گفت: صبح به خیر به پدر و مادر خود را در 1 p. m. و این ممکن است زمان به واقع تنظیم زنگ. خواب مهم است, اما بیدار شدن از خواب در یک ساعت به طور منظم و با شروع روز خود را واقعا می تواند کمک به شما احساس می کنید مانند شما قادر به گرفتن کار انجام می شود. می توان آن را سخت به خودتان را در یک پروژه و یا تکمیل یک کار اگر آن را در حال حاضر زمان برای صرف شام هنگامی که شما از خواب بیدار. متناوبا, دلیل این که شما باید انعطاف پذیری بیشتری با روز خود را, شما می توانید سعی کنید از یک برنامه خواب و ببینید چه کار بهترین برای شما. شاید شبانه زندگی برای شما کار می کند!

خوردن واقعی, وعده های غذایی — آیا فقط میان وعده در تمام طول روز

هنگامی که شما لازم نیست که یک برنامه آن را بسیار آسان به فقط تا پایان غذا خوردن, کیسه چیپس و هویج در تمام طول روز. به عنوان خوشمزه به عنوان این تراشه ها ممکن است آنها بسیار مغذی و آنها قطعا اضافه کردن به احساس بی پایان از یک روز است که شکسته نیست با وعده های غذایی. خودتان دادن وظایف خاص مانند صبحانه و ناهار و شام می تواند کمک به شما در سازماندهی روز خود را حتی زمانی که شما لازم نیست که یک دلیل واقعی برای سازماندهی آن است. حداقل شما می توانید کار بر روی مهارت های آشپزی خود را — در حال حاضر زمان مناسب به سینه که شبکه غذایی دستور العمل شما شده است این معنی را امتحان کنید.

نگاهی به راه رفتن و یا در برخی از ظرفیت

فعال بودن کمی سخت تر از حد معمول در حال حاضر. ورزشگاه بسته شده و وقتی دما در 90s, آن را بسیار سخت برای ایجاد انگیزه در خودتان برای رفتن در هر نقطه دیگر از استخر (که همچنین می تواند بسته شود). اما برنامه ریزی یک فعالیت کمی می تواند یک راه عالی برای اضافه کردن یک ماده کمی به روز خود را. حتی اگر آن را فقط یک راه رفتن در اطراف بلوک خارج شدن می تواند کمک به شما احساس مولد و فعال است.

سعی کنید حداقل یک چیز انجام می شود — حتی اگر آن را فقط به تمیز کردن اتاق خود را

شما لازم نیست که انتساب به گرفتن برخی از کار انجام می شود. آنچه شما نیاز دارید این است که یک طرح و برخی از انگیزه. شاید شما به تازگی آغاز شده و یک کتاب و به شما در حفظ و تنظیم آن را بعد از چند دقیقه. امروز را به خودتان بدهید دو ساعت یک تکه از زمان به واقع بنشینید و بخوانید. می گویند شما شده است اجتناب از سازماندهی خود را سرشار کشوی میز. خوب در اینجا بعد شما مقابله با این هیولا توده ای از مقالات و قلم! حتی اگر خانواده شما وظایف نیست که متعدد سعی کنید برنامه ریزی حداقل یک چیز را به انجام هر روز.

برنامه ریزی یک پروژه

اگر شما هیچ کارورزی یا کار مدرسه خود را درونی دانش آموز ممکن است خارش برای یک پروژه بزرگ برای مقابله با. شاید این زمان به نهایت کار خود را در آهنگسازی مهارت یا آموزش خود را به یک سبک جدید از رقص. شما می توانید بررسی کنید Instagram برای الهام در نقاشی دیوار خود را و یا redecorating حمام خود را. خودتان دادن یک پروژه طولانی مدت است که شما می توانید در هر روز مقدار کمی راه بسیار خوبی برای احساس مانند شما چیزی در این تابستان و آن را به شما می دهد چیزی برای گفتن زمانی که پدربزرگ و مادربزرگ خود را بپرسید آنچه شما انجام شده است در این تابستان.

محدود کردن زمان در رسانه های اجتماعی

به جای گرفتن مکیده Infinite برای پنج ساعت خود را یک رسانه های اجتماعی برنامه که با این نسخهها کار برای شما. که می تواند به معنای چک کردن خوراک خود را در صبح و سپس چک کردن نیست دوباره تا قبل از خواب و یا آن را می تواند به معنای تنها برای پنج دقیقه در یک زمان و سپس با قرار دادن گوشی خود را. بخش مهم است تلاش برای دریافت به خیره در گوشی خود را در تمام طول روز.

وجود دارد شما آن را دارند! راهنمای خود را به کار هنگامی که شما به هیچ کار را به انجام. حتی اگر شما لازم نیست این مراحل را دنبال کنید دقیقا همان کلیدی است برای قرار دادن یک کمی فکر به روز خود را به جای فقط اجازه هر آنچه که اتفاق می افتد, اتفاق می افتد. به جای درمان این تابستان بود و علت آن را خود سازنده ترین تابستان هنوز!

تماس با Elysa Dombro در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن