'یک فرایند یادگیری': صاحبان کسب و کار برکلی در میان بسته شدن

با زندگی سازگار می شونددر صبح روز ۲۵ مارس، بازی های مالک برکلی اریک بیگگلستون بیرون فروشگاه ش ایستاده بود، اما

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399
با زندگی سازگار می شوند

در صبح روز ۲۵ مارس، بازی های مالک برکلی اریک بیگگلستون بیرون فروشگاه ش ایستاده بود، اما به جای نمایش های معمول بازی ها و اسباب بازی ها، پنجره ها کاملاً سوار می شدند.

بيگلستون تنها نيست به همین صورت، کسب و کار در سراسر کشور برای همیشه یک اسکار اقتصادی از اثرات COVID-19 در تواریخ خود را داشته باشد، و آن را آینده خود را تحت تاثیر قرار خواهد داد. • تمام کشور تغییر کرد به عنوان کسب و کار کوچک در سراسر کشور بسته مغازه های خود را.

بازی تخته برکلی بی ثمر بود تا زمانی که یکی از اعضای برنامه نقاشی خالی سان فرانسیسکو نقاشی نقاشی رنگ آبی و سفید شطرنج با آنها نقاشی نقاشی شده بر روی آنها.

در ۹ ژوئیه، بازی های برکلی بازگشاست و قطعه ای از نقاشی های دیوار داخل را در بر گرفت تا آن را هم به عنوان یک قطعه هنری زیبا در خود به نمایش دربیاید و هم یادآور بصری از استقامت برخورد با COVID-19 در سال ۲۰۲۰ باشد.

کسب و کار دیگر قادر به نمایش هنر، زیرا همه گیر و مبارزاتی که با آن آمد آنها را از کسب و کار به طور کامل اجرا.

رویکردهای خلاقانه

Bigglestone مانند بسیاری از صاحبان کسب و کار دیگر، آن را دشوار اما لازم برای بستن مغازه خود را، اما اولویت اول خود را همیشه ایمنی مشتریان و کارکنان بود.

Bigglestone به حال به ایده های طوفان فکری به فروش عملا. برای کمک به تولید برخی از درآمد، او به مشتریان پیشنهاد گزینه ای برای قرار دادن سفارشات در پیش به برداشت تا زمانی که مغازه باز شد.

بازی های جامعه برکلی از مشتریان در طول 40 سال گذشته هنوز هم نیاز به یک "محل" برای دیدار، پس Bigglestone تا به حال به انطباق. او شروع به میزبانی رویدادهای آنلاین در کانال دیسکوراد به تازگی ایجاد شده است که در آن مشتریان می توانند در مورد بازی و تکنیک های نقاشی چت.

بیگگلستون گفت: «این فقط یک مکان دیگر بود که سعی کنیم جامعه مان را با یکدیگر درگیر کنیم و با ما درگیر بشیم و به آنها راهی برای سرگرمی ببخشم»

جنوب بیشتر از بازی های برکلی پرستاره گاوآهن، خانواده متعلق به برکلی ایرلندی رستوران و میخانه از سال 1973، که همچنین به اینترنت برای برگزاری رویدادهای پیش از آن در فرد تبدیل شده است.

آن را به حرکت در شب های میکروفن باز خود را آنلاین به منظور حفظ ارواح و به نوازندگان کوچک جایی برای نمایش استعدادهای خود را، شاهین نایما پیش از این به روزنامه دیلی کالیفرنیا گفت.

شب های باز mic تنها رویدادهای آنلاینی نبودند که برای سرگرم کردن ساکنان برکلی طراحی شده بودند. کارگاه فریمر در مورد چنینگ وی در تلاش برای تعامل با مشتریان خود نیز رویکردخلاقانه ای را در پیش گرفت: شرکت دارندگان کرستیه بنت و چلسی ویتنی، دختر بنت، تصمیم گرفتند تا برای تمام سنین میزبان مسابقات هنری آنلاین باشند.

نوشته ها به فیس بوک فرستاده شده و رای دادند. هنرمندان برنده می توانند کار خود را در قاب زمانی که فروشگاه باز شد دریافت کنید، و همه شرکت کنندگان دریافت گواهی فروشگاه 20 $. بنت گفت که امیدوار است این کار به پل جهان آنلاین به واقعیت فیزیکی کمک کند.

شرکت کنندگان "نامه های خوبی نوشته اند، بنت در بحث با صاحبان کسب و کار برکلی کوچک یدلایمخیرات آوریل 9 گفت. ما مشتریان خود را دوست داریم و واقعا ً تلاش می کنیم که با آنها ارتباط برقرار کنیم، به خصوص در این مدت."

کمک خارج

با وجود تلاش خلاقانه برای ادامه کسب و کار، در پایان ماه ژوئن، بازی های برکلی، مانند بسیاری از کسب و کار های دیگر، هنوز هم تنها ساخت 25٪ از آنچه که آن را به طور معمول. از زمان مطبوعات، سود به حدود 55٪ از مقدار معمول از بازگشایی افزایش یافته است.

سازمان هایی از جمله منطقه بهبود کسب و کار تلگراف، یا TBID، در تلاش برای حمایت از جامعه محلی، مانند بازی های برکلی و بسیاری از کسب و کارهای برکلی دیگر که با ضرر و زیان در پاسخ به همه گیر. Alex Knox مدیر اجرایی TBID، قبل از دستور سرپناه ی خود شروع به همکاری با شهر کرد تا به ایجاد صندوق امداد برکلی، جمع آوری کمک برای حمایت از کسب و کارهای محلی، مستاجران و سازمان های هنری کمک کند.

از طریق مرکز توسعه کسب و کار کوچک شهرستان آلامدا، شهر برکلی نیز ارائه مشاوره رایگان برای کسب و کار که نیاز به مشاوره در مورد وام و زنده ماندن در این زمان بی سابقه است.

من واقعا تحت تاثیر قرار گرفته ام که این کسب و کارها چقدر سخت کار می کنند تا در آب بمونم. آنها با کمتر و نگه داشتن درها تا حد امکان بیشتر انجام شده است، "ناکس گفت. ما واقعا از مصرف کنندگان و افرادی که به حمایت از کسب و کار محلی اختصاص داده شده است قدردانی می کنیم -- ما نمی توانیم آن را برای اعطا شده است که آنها وجود دارد را."

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب