یک نگاه در داخل عنوان جدید IX

عکس: حسن نیت ارائه میدهدبتسی DeVos, وزیر آموزش و پرورش عنوان نهم از آموزش و پرورش اصلاحات از سال 1972 یک قانون

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهدبتسی DeVos, وزیر آموزش و پرورش

عنوان نهم از آموزش و پرورش اصلاحات از سال 1972 یک قانون فدرال که منع تبعیض بر اساس جنسیت در هر بودجه فدرال برنامه های آموزشی و یا فعالیت. آزار و اذیت جنسی و تجاوز به عنف و تجاوز جنسی را شامل می شوند به عنوان تبعیض بر اساس جنسیت. در مه 6, 2020, وزارت آموزش و پرورش منتشر شد و یک نسخه به عنوان IX قوانین تبدیل شده است که بحث برانگیز است. بدون در نظر گرفتن مطالبات توسط منتقدان و برخی از آنها در زمان اقدامات قانونی برای جلوگیری از این عنوان جدید IX تجدید نظر دانشگاه ملزم به اجرای اقدامات توسط این August 14.

جانت ناپولیتانو رئیس جمهور از دانشگاه کالیفرنیا در سیستم مخالفت با تجدید نظر و وعده UC تعهد به حفاظت از دانش آموزان است. ناپولیتانو ادامه داد: "ما ثابت قدم باقی می ماند و در تعهد ما برای ما دانش آموزان و جامعه و پاسخ به قوانین با مراقبت و کردار است. ما بیش از حد به عنوان یک ملت به توقف پیشرفت ما در برابر آزار و اذیت جنسی."

عنوان نهم در خدمت به عنوان یک درمان مهم برای مبارزه با خشونت جنسی برای دانش آموزان در محیط های دانشگاهی. یکی از قابل توجه ترین تغییرات اخیر به این قانون تعریف از آزار و اذیت یا سوء. این جمله بندی تعیین می کند چه موسسات آموزشی مسئول بررسی است. تغییرات نوشته شده توسط کنونی وزارت آموزش و پرورش تحت تجدید نظر پس از سال 2017 پس از, وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos را محکوم کرد اوباما-دوران دستورالعمل برای اولین بار نسخه کامل به عنوان نهم از سال 1975.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


دولت اوباما در تعریف آزار و اذیت به عنوان "ناخواسته انجام یک طبیعت جنسی." مغلوب ساختن پیشی جستن دولت reworded این به عنوان "ناخواسته رفتار بر اساس جنسیت است که بسیار شدید و فراگیر و عینی توهین آمیز است که آن را انکار می کند به طور موثر یک فرد دسترسی برابر به گیرنده آموزش برنامه یا فعالیت است."

برای دانشجویان عنوان IX فوق العاده مهم در حفاظت از خود را به خوبی بودن. نظرسنجی ها نشان می دهد که 11.2 درصد از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد تجربه تجاوز جنسی و یا تجاوز جنسی از طریق استفاده از نیروی فیزیکی خشونت و یا نا توانی و 1 در 6 دانشجویان دریافت کمک به قربانیان خشونت جنسی. در میان تمام دانشجویان مقطع کارشناسی 1 در 5 زن در مقطع کارشناسی و قربانیان تجاوز به عنف و یا دیگر اشکال خشونت جنسی. با وجود این آمار تنها 20 درصد از قربانیان زن خود را گزارش ضرب و جرح.

منتقدان این تغییر به عنوان باریک دامنه سوء رفتار جنسی و اجازه می دهد برای بیش از حد تفسیر یک قربانی را تجربه می کنند. آنها همچنین معتقدند این تغییر belittles کمتر شدید اشکال سوء رفتار جنسی مانند رفتار کوتاه از خشونت و تجاوز جنسی.

به ویژه به عنوان جدید IX همچنین دیگر نیاز به گزارش اجباری. گزارش اجباری به معنی وجود دارد برخی از افرادی که برای ثبت حوادث سوء رفتار جنسی. این روند نشان داده شده است برای کمک به قربانیان آزار و اذیت جنسی در مواردی که وجود دارد قبل از ثبت شکایت علیه بالقوه ضارب حتی اگر آن شکایت نمی شد مورد بررسی قرار گرفت.

تحت عنوان جدید IX کالج ها فقط مسئول بررسی مواردی که شکایت اتفاق می افتد در محوطه دانشگاه و یا در یک دانشگاه-برنامه با حمایت مالی و یا فعالیت. اوباما-دوران قوانین مورد نیاز دانشکده به بررسی همه شکایت رسمی بدون در نظر گرفتن جایی که آنها صورت گرفت. منتقدان اشاره می کنند که این باعث کاهش کالج " مسئولیت برای حفاظت از دانش آموزان به عنوان بسیاری از ادعا حوادث از سوء اتفاق می افتد در خارج از دانشگاه.

سند جدید مسائل مهم تغییرات به دادگاه روند. برای اولین بار از این تغییرات این است که یک فرد متهم به سوء رفتار جنسی داده خواهد شد و حق متقابل امتحان خود را مدعی. این روند انجام خواهد شد در یک جلسه با یک وکیل یا مشاور. اما هر دو طرف ممکن است از هم جدا و متقابل مورد بررسی با استفاده از تکنولوژی اگر نیاز بود. اوباما-دوران عنوان نهم قانون ترجیح به استفاده از cross-examination با توجه به پتانسیل خود را به تحمیل تروما در قربانیان.

منتقدان از تجدید نظر با اوباما-دوران قوانین در مقطع معاینه و مشاهده آنها را به عنوان به طور بالقوه مضر به قربانیان و تهاجمی است. منتقدان نیز اشاره کنم که همه قربانیان و یا متهمان را به همان منابع استخدام مشاور حقوقی و ممکن است دسترسی به کمک حق.

وزیر DeVos و حامیان این عنوان جدید IX معتقدند این روند را منصرف نادرست شکایت از سوء رفتار جنسی و نیروی دانشگاهها برای استفاده بیشتر از رسمی آزمایشی فرآیندهای. فقط حدود 2 درصد گزارش تجاوزات جنسی تبدیل به جعل.

تغییر عمده دیگری است که دانشگاه باید گزینه ای را برای استفاده از یک سخت تر از استاندارد اثبات نیاز "روشن و قانع کننده" شواهد. شواهد و مدارک جمع آوری می شود و توسط کالج, نه با کسانی که درگیر در شکایت و بار اثبات دروغ در دانشگاه. این جایگزین اوباما-دوران توصیه به دانشگاه که خواست موسسات به استفاده از "ورای شک معقول" استاندارد به معنی آن است که اگر به احتمال زیاد بیش از یک حادثه رخ داده است.

با توجه به وزارت آموزش و پرورش نیاز به یک استاندارد بالاتر از مدرک کمک به محافظت از بی گناه است. منتقدان معتقدند که این مکان یک بار بر روی قربانیان که ممکن است باعث شود آنها را بیشتر تروما و کاهش شانس خود را برای عدالت است.

عنوان جدید IX شد بلافاصله از انتقاد حقوق مدنی وکلای حقوق زنان گروه طرفداران برای قربانیان خشونت جنسی سابق وزارت آموزش و پرورش دبیران و پیشرو دموکرات ها از جمله مجلس نانسی پلوسی و جو بایدن و سانتا باربارا در ایالت سناتور, هانا-بث جکسون. پلوسی, تشریح قوانین جدید به عنوان "سنگدلانه و بی رحمانه و خطرناک و تهدید به سکوت بازماندگان و مخاطره پذیر دانش آموزان در وسط یک بحران بهداشت عمومی."

جکسون می گوید: "حتی در میان coronavirus همه گیر مغلوب ساختن پیشی جستن مدیریت پسماندهای هیچ فرصتی به misogynistic و بی رحمانه است. به تازگی منتشر شده عنوان نهم مقررات خطر اندازد حقوق مدنی و ایمنی از بازماندگان در حالی که منع دیگران از گزارش سوء استفاده." جکسون است فشار قانونگذاران کالیفرنیا به تصویب مجلس سنا در لایحه 493 که با هدف ارائه عادلانه و شفاف سوء رفتار جنسی بررسی روند کالیفرنیا مدارس.

کالیفرنیا دادستان کل خاویر بکررا نیز صریح حریف از مقررات جدید. بکررا ثبت چند حالته طرح دعوی در دادگاه در تاریخ 6 مه در ائتلاف با 19 دیگر وکیل ژنرال را به حالت تعلیق مغلوب ساختن پیشی جستن-عصر عنوان نهم مقررات. او خطاب نگرانی های خود را با سند اظهار نظر "رئیس جمهور ساخته شده است آن را کاملا روشن وقت و زمان دوباره که او هیچ همدلی یا زمینه برای بازماندگان خشونت های جنسی — و این قانون باعث می شود آن را سخت تر برای دانش آموزان به دریافت کمک"

وزارت آموزش و پرورش اولین دلیل برای تغییر عنوان نهم بود که این امر به طور بالقوه صرفه جویی در وزارت آموزش و پرورش به سمت بالا از 200 میلیون دلار در دهه آینده در حالی که به گفته وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos ارائه "عادلانه و قابل اعتماد روش که کافی دلیل فرایند حمایت برای کسانی که درگیر در شکایت فرآیندهای."

DeVos بیشتر توجیه تجدید نظر عنوان نهم در بیان "بیش از حد بسیاری از دانش آموزان از دست داده اند و دسترسی به آموزش و پرورش خود را به دلیل مدرسه خود را نامناسبی در پاسخ هنگامی که یک دانش آموز شکایت از آزار و اذیت جنسی و یا تجاوز جنسی."

تجدید نظر عنوان نهم اساسنامه به طور کامل جدا خود را از سابق روش. حامیان تغییرات معتقدند این محافظت با توجه روند همانطور که توسط معاون وزیر Kenneth L. مارکوس دفتر حقوق مدنی که اظهار داشت: "عنوان جدید نهم مقررات بازی-changer. آن برقرار است که مدارس و کالج ها باید آزار و اذیت جنسی به طور جدی در حالی که همچنین حصول اطمینان از روند عادلانه برای همه درگیر. آن را نشانه پایان دوگانگی کاذب یا حفاظت از بازماندگان در حالی که نادیده گرفتن تشریفات و یا حفاظت از متهم در حالی که بی توجهی به سوء رفتار جنسی."

صرف نظر از وزارت آموزش و پرورش دفاع از تجدید نظر در عنوان نهم منتقدان باقی می ماند برخی از این تغییرات ناخواسته و مخرب را مشاهده و آنها را به عنوان از لمس و مضر به قربانیان.

دادستان کل بکررا گسترش در این: "به جای حفاظت بحرانی برای حمایت از بازماندگان خشونت های جنسی رئیس جمهور آب آنها پایین است. این 2020 نه 1920. تمرکز ما باید در حفاظت از ما دانش آموزان و خانواده ها نه مزاحمت موسسات دانشگاهی با پیچیده عقب و مقررات است."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب