عشق نامه ای به امریکا

عکس: رهبری manjari Sharma, پرتره از خود با رهبری manjari Sharma در گذشته دو سال و نیم من آموخته اند در مورد ام

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399
عکس: رهبری manjari Sharma, پرتره از خود با رهبری manjari Sharma

در گذشته دو سال و نیم من آموخته اند در مورد امتیاز از زندگی با دسترسی بی نظیر به افزایش, سواحل, تولید, و آب و هوای خوب. که من هستم خدا را شکر. من هم یاد گرفتم که در آن آمده است در هزینه بودن نژاد برفلد شک و بندگی در بیش از یک مناسبت.

من 40 و من و زندگی در ایالات متحده برای 19 سال فرود, برای اولین بار در اوهایو جایی که من شش سال را صرف. من پس از آن زندگی می کردند در شهر نیویورک برای یک دهه که در آن هر کس آمد از منحصر به فرد فضا-زمان پیوسته. من عبور مسیرهای با "متفاوت" که اغلب همان-همان-متفاوت نیست فقط یک نظریه آن را یک واقعیت ثابت شده. در سال 2017, من وارد در سانتا باربارا و برای اولین بار من مواجه شد با یک, واقعیت تلخ است که "آزادی" به زندگی با افتخار به عنوان یک تیره پوست زن هندی بود که من در زمان داده شده.

به عنوان یک هنرمند هویت شده است مرکزی را به استودیو من عمل است. در دهه گذشته و من عکس و ضبط صدای بسیاری از آمریکایی ها و مهاجران و خود را مستند جنجالی, روایت. این نامه ای است که در مورد من در نهایت آمدن به شرایط با نژادپرستی در امریکا عمیقا در سطح شخصی. من مدیون من شجاعت و صداقت به قتل سرد جورج فلوید.

آن است که 7 ژوئن 2020 و ما در حال زندگی در زمان از یک بیماری همه گیر. پس از cooped برای همیشه صلح آمیز صبح یکشنبه در ساحل ساخته شده و همه چیز را احساس حاشیه ای بهتر است. من با گوشی های اچ قدم زدن به جلو و عقب در پیاده رو من از نظر قانونی پارک خودرو در مرکز شهر سانتا باربارا. شوهر من گرفتن tacos که من به تماشای بیش از دو دخترانم را از طریق پنجره ماشین. آنها در لباس حمام خود خوش آواز خواندن همراه به آهنگ های مورد علاقه خود. آنچه می تواند به اشتباه ؟

"کسانی که بچه ها واقعا ماشین داغ!" یک زن فریاد زد و از بالا قطع من حباب موقت قناعت. فرهنگ هند اماکن زیادی از اعتماد بزرگان جامعه, بنابراین من به او نفع شک. من او را مطمئن باشید که بچه ها با داشتن یک توپ و او نیاز نیست نگران شود و پس از آن را انتخاب کنید. او مربع در صورت من و گفت: "اگر شما نمی حرکت اتومبیل خود را در زیر آن درخت سایه من تماس پلیس بر شما."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


من احساس حیرت زده و گیج شده اما با وجود خصومت و تحت عنوان تن از بازجویی من را کنار بگذارند من ناامیدی و مصرانه خواست تا بهترین لبخند من می توانم. در پاسخ به یک deadpan شیشه خیره قطع حق را از طریق من. در نیم دقیقه طولانی خیره مسابقه با این غریبه که ایستاده بود در طبقه 3 یک روشن بالکن — سلسله مراتب نمی تواند بیشتر آشکار است. او حتی نگاه کردن به من ؟ به عنوان یک عضو فعال این جامعه من با افتخار ورزیده من صداقت به تار و پود این شهر است. اما من با خودم فکر کردم شاید او نمی تواند مرا می شنوید ؟ شاید او تا به برخی دیگر از اختلال? شاید ... من در انکار.

"کودکان بی خطر هستند و هوایی است. من به دنبال در آنها در حال حاضر. آنها خوشحال هستند. آیا شما نیاز به آنها را به خارج آمده و به شما اثبات؟" من در تلاش برای متقاعد کردن او را دوباره. "وجود دارد یک فرد بالغ در داخل که ماشین ؟" او با عصبانیت. به عنوان او ادامه داد: به پایین نگاه نکن بر من با بی اساس تحقير من دوباره یادآوری شد که من "های دیگر." داشتن دوست بسیاری از ملاحظه و مراقبت از مردم در امریکا, از آن آسان است برای شناسایی کسانی را انتخاب کنید که برای برقراری ارتباط با کنند ، آن نیست تا زمانی که من کشیده من 8 سال نور پوست شده و اعلام کرد که من مادرش که او عقب نشینی می کند. به عنوان حمایتی سفید اچ استدلال او احتمالا فکر می کردم به کمک یک پرستار بچه است که "نیاز" reprimanding. بعد از آن شب من, مخلوط نژاد, دختر اعتراف کرد که او از ترس به خواب بروید زیرا ممکن است کسی با پلیس تماس بگیرید او بدون هیچ دلیل. "آیا او داد mama چرا که او قهوه ای پرسید: سفید من ، آنچه باعث می شود من کبود است که دختر من دیدم من قرار داده و در یک موقعیت که در آن من هوش و غرور به چالش کشیده شد و برای اولین بار احساسات او احساس از آن "ترس."

این است که نه تنها تجربه من در این شهر است. اول آن مهربان اطفال و پس از آن توهین به یک معلم و در حال حاضر این غریبه در خیابان. در هر مورد قبلی من جاروب من تنش پر از فعل و انفعالات زیر فرش ولی من مدیون خودم احترام به خاموش ماندن دیگر هیچ. من به اندازه کافی خوب به یک رهبر جامعه و نشستن بر روی تخته های متعدد و در عین حال هر چند ماه یک روبرو می شوند مانند این است که خشن و فاسد یادآوری. Othering است که عمیقا تعبیه شده در جامعه ما است که به رسمیت شناختن آن نهفته است در خارج از آگاهی از بسیاری از حسن نیت مردم سفید. ما در یک نقطه بی سابقه در تاریخ است و ما نمی توانیم رد چنین برخورد و تماس با آنها را "چند سیب بد."

حتی به عنوان من نوشتن این نامه من بررسی خود من امتیاز. مشکلات من احساس تحتانی در مقایسه با زمانی که به لیست طولانی از زندگی از دست رفته به نژاد پرستی. اما به عنوان خواهر عاقلانه اظهار داشت: اگر این نوع از putdowns باقی می ماند ناگفته آنها می تواند شدید جسمی و روانی مفاهیم. این ظریف توهین ممکن است احساس ناخودآگاه اما آنها موهن, بد و مضر. من نمی توانم اجازه دهید این داستان چرک درون من و از بین بردن حس من از جامعه است. برای مبارزه با این اختلاف نژادی, head-on, و به افتخار هر معترض که پیاده روی برای عدالت, من نیاز به ایجاد "نامرئی" قابل مشاهده است. تعهد است که همه ما در چگونه ما تعمیر و کشور ما است. من قصد دارم برای انجام بخشی از من نه دارای تجربیات من.

بیشتر از همیشه از آن زمان به گوش دادن به کسانی که به شما واگذار با قطعه خود را از تاریخ شفاهی; آن را از اینجا شروع می شود. لطفا از خودتان بپرسید: آیا می دهیم شامل مردم رنگ در پارچه های اجتماعی? خود را رنگ لهجه, گرایش جنسی, وضعیت اجتماعی و اقتصادی توقف شما را از دعوت آنها ، آیا شما ایجاد فضا برای آنها را به بیان خود را ؟ نفی و ابطال کسی واقعیت تجربی و excusing از ظالم رفتار است که به نام microinvalidation. شاید کشنده ترین از همه microaggressions اغلب تحویل با کسانی که نزدیک به شما. وجود دارد پیچیده لایه های مردمی در درون ما تحصیل کرده جامعه هستند که نابینا یا دفاعی نسبت به ذاتی خود را دارد. این جنگ صلیبی است نه در خارج وجود دارد; آن را در حیاط ما. اگر وجود داشت همیشه یک زمان برای متوقف کردن و به چالش کشیدن که یکی از دوستان که گفت: چیزهایی که شما حیرت زده اما می ماند سکوت آن است که در حال حاضر.

من درخواست شما لطفا به خودتان این سوالات را بپرسید. تا زمانی که شما انجام دهید, من ادامه خواهد داد به احساس تهدید در یک محل است که من در خانه تماس بگیرید. تا زمانی که شما بررسی رفتار خود و غریبه ها احساس خواهد شد تحت عنوان به تماس با پلیس بر اساس تعصبات خود را. پس این پلیس وارد داستان که آیا شما فکر می کنم آنها با انگیزه به این باور ؟ و پس از آن روز می آید زمانی که شما به تماشای یک فیلم با یک افسر پلیس سفید فشار دادن زانو خود را به یک مرد سیاه پوست را گردن برای 8 دقیقه و 46 ثانیه تا زمانی که او می میرد و شما از سمت چپ تعجب "چگونه آن را به طوری بد؟"


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب