عشق نامه ای به مخمر تغذیه و بهترین راه برای استفاده از آن

سلام وجود دارد ، آیا شما تغذیه مخمر است ؟ چون شما را به من آب دهان. من قصد دارم به صداقت — در ابتدا مطمئن نبو

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

سلام وجود دارد ، آیا شما تغذیه مخمر است ؟ چون شما را به من آب دهان.

من قصد دارم به صداقت — در ابتدا مطمئن نبودم چه چیزی را از شما. به نظر من شما فقط یک پوسته زرد ماده ای است که به نظر نمی آید ذاتا اشتها آور است. من قضاوت شما توسط خود را به نظر می رسد اما من دوستان گیاهی که در حال حاضر میبینیم در خود شگفتی من خواست به نونهالان. عزیزم من خیلی خوشحال شدم.

اولین لحظه ای که طعم تو, من می دانستم که شما به چیزی خاص. بسته بندی شده پر از پروتئین و ضروری B, ویتامین ها, شما یک منبع بزرگ از مواد مغذی و شما به رخ کشیدن قشنگ دیوانه و طعم — همه در حالی که به طور کامل عاری از محصولات حیوانی. خوش طعم و عطر و طعم و مواد مغذی ضروری است ؟ جای تعجب نیست که شما اینقدر محبوب با خانمها.

شما فقط بیش از حد خوب برای من برای نگه داشتن شما به خودم. بنابراین من تصمیم گرفتم که ما باید یک رابطه باز,; آن را تنها عادلانه است که دیگران را وادار به تجربه شما به عنوان به خوبی.

به همکار من گیاهخواران گیاهخواران و هر کس که دوست دارد طعم, در اینجا برخی از راههای شما می توانید با استفاده از این خوشمزه و متنوع تغذیه مخمر به ادویه تا خود را مبتنی بر گیاه وعده های غذایی!

نم نم آن را در سالاد

یک راه آسان برای اضافه کردن پروتئین و ویتامین به رژیم غذایی خود را به نم نم مخمر تغذیه در سالاد خود. من شخصا فکر می کنم آن را به خوبی می رود با روغن زیتون و سرکه بالزامیک. متناوبا, شما می توانید خود را سس سالاد که شامل مخمر تغذیه.

گیاهی مک و پنیر

که عدم تحمل لاکتوز یا وگان معنا نیست که شما باید به دست در این قشنگ کلاسیک آمریکایی! وجود دارد تن از دستور العمل های آنلاین برای وگان مک و پنیر و مخمر تغذیه ستاره بیشتر به دلیل قشنگ طعم و رنگ. بیشترین استفاده کاشو به علاوه یک دسته از ادویه جات ترشی جات به عنوان به خوبی. این است که قطعا یکی از من رفتن به وگان مواد غذایی راحتی.

فصل خود را پاپ کورن

این فیلم شب! با شتاب خود را پاپ کورن مایکروویو — اما صبر کنید! قبل از اینکه شما شروع به فیلم برسد که کیسه مخمر تغذیه و نم نم آن را بیش از ذرت بو داده به اضافه کردن برخی مکمل طعم شور.

استفاده از آن را که در آن شما می توانید پنیر

به جای گریتینگ پارمسان را بو داده, سبزیجات, یا, پوره سیب زمینی, فصل آنها را با مخمر تغذیه. بسته به چه مقدار از غنی و دیوانه و طعم شما می خواهید, شما به راحتی می توانید اضافه کردن بیشتر در طول مراحل مختلف پخت و پز به عنوان مخمر تغذیه نیازی به پخته شود قبل از مصرف می شود.

این دستور العمل های بی پایان هستند. آیا نمی شود خجالتی! از آن زمان به اجازه مخمر تغذیه خود را به قلب و معده است.

تماس با Fleurette مودیکا در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب