موضوع اعتماد: درس در مورد COVID-19 از کشور لیبریا,

نظردومینیک DelliCarpini منتشر شده 12:35 PM EDT 22 مه سال 2020در سال 2019 من تا به حال این فرصت را به سفر با تی

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

نظر

در سال 2019 من تا به حال این فرصت را به سفر با تیم نیویورک کالج, دانشکده, مدیر Arthur J. Glatfelter موسسه سیاست عمومی Vinny Cannizzaro و یکی از ما گراهام نوآوری علمای کتی کوپر به بومی کشور لیبریا. ما دعوت شده بود توسط معاون مدیر کل برای ملی بهداشت عمومی موسسه لیبریا دکتر Mosoka فلاح به آموزش اعضای کارکنان خود را در تفکر طراحی برای انجام یک اولیه سری از مصاحبه برای کمک به تعیین عوامل اجتماعی مؤثر است که کمک به جهان دوم-بالاترین نرخ مرگ و میر مادران و ارائه یافته های ما به دولت مقامات بهداشتی.

دکتر فلاح به نام یکی از مجله تایم افراد سال 2014 برای نقش خود را در کاهش بحران ابولا وجود دارد درک عمیق است که گسترش بیماری است که بسیار در مورد رفتار ما به عنوان آن را در مورد خود شناسی. ما نیز sobered در دانستن است که در میان کشورهای صنعتی ایالات متحده آمریکا دارای بالاترین نرخ مرگ و میر مادران. بنابراین به جای نزدیک شدن به این سفر به عنوان تنها فرصت برای کمک به کمتر توسعه یافته کشور ما می دانستیم که تحقیقات ما همچنین می تواند پشتیبانی ما تلاش های خود را در خانه.

چه ما نمی دانیم این است که به زودی به ایالات متحده مواجه می شود یکی دیگر از بحران بهداشتی: COVID-19.

به عنوان یک شکل از انسان-محور طراحی, طراحی تفکر آغاز می شود با "همدلی مصاحبه" گفتگو که به عمق احساس انسان نیاز دارد که پس از آن می توانید توضیح رفتارهای. ما به انجام بیش از 50 از این مصاحبه با لیبریا شهروندان مقامات بهداشت عمومی و سلامت ارائه دهندگان و زنان لیبریا.

ما تحقیقات مقدماتی در حال حاضر به ما کمک کرد به درک برخی از علل — ناهموار دسترسی به داروهای ضروری فقیر دسترسی به حمل و نقل عمیق فقر و فقدان اطلاعات دقیق در مورد سلامت مادران. اما با استفاده از تفکر طراحی روش ما کشف نگرش ها و رفتارهای بهترین اسیر در کلمات یکی از مصاحبه شوندگان: "من اعتماد به افراد, اما نه در سیستم است." به عنوان یک نتیجه از زنان به سادگی دیگر نگاه به یک سیستم است که آنها را شکست. به عنوان آنها آن را دیدم در هر صورت آنها می میرند — و به طوری که آنها تبدیل به غیرعلمی و راهنمایی های سنتی قبیله ای پزشکی است.

در پایان (که مورد بحث ما در آینده کتاب فصل) این کلید کشف به ما کمک کرد تا ببینید که بدون اعتماد هیچ سیاست های بهداشت و درمان و یا تحویل می تواند کار کند. هنگامی که شهروندان از دست دادن اعتماد و امید توانایی عمل هم به بنیادی یک بیماری همه گیر — که آیا آن قابل مشاهده coronavirus یا کمتر قابل مشاهده از دست دادن از زنان در هنگام زایمان — معافیت های پایین.

اما این مقاله در مورد کشور لیبریا. آن را در مورد ما. آن را در مورد دیدن یک شکست در اعتماد منجر به ناامیدی. و همانطور که می رود, جان مردم از جان گذشته همه چیز. و در این بحران ما بسیاری از مردم از جان گذشته انجام بسیاری از جان گذشته همه چیز. در واقع حتی بدون بحران ما (همیشه) تا به حال بسیاری از مردم از جان گذشته به دلیل بی عدالتی; این بحران فقط آنها را در معرض

پس بگذارید من با یک لیست از کسانی که همه چیز ما آموخته است که در لیبریا. شغل شما این است برای دیدن (پرهیاهو و آشکار) تشابه به فرهنگ خود ما که آیا آن مورد COVID-19 یا مرگ و میر مادران:

  • زمانی که اعتماد عمومی به سیاست های بهداشت و رهبران که ارائه آنها را از دست داده است و مردم نمی خواهد با هم عمل می کنند برای صرفه جویی در زندگی می کند;
  • هنگامی که دسترسی به بهداشت و درمان است و توزیع یکنواخت آن در فقر و دیگر جمعیت های آسیب پذیر بیشتر رنج می برند;
  • زمانی که دروغ جایگزین علم تصمیم گیری های ضعیف ساخته شده که با قرار دادن سیستم خود را در معرض خطر;
  • هنگامی که زندگی از حقوق خود محروم هستند تحت درمان با احترام برابر یک جمهوری دموکراتیک است و نه در خدمت ماموریت خود را;
  • وقتی که صدای افراد هستند و نه شنیده آرام فریاد از یاس و نومیدی خاموش هستند;
  • زمانی که لازم است منابع بهداشت و درمان هستند در دسترس نیست زندگی از دست داده و بی ارزش;
  • زمانی که قدرت اقتصادی است نه اندازه گیری رفاه همه ما اقدامات موفقیت را منعکس نمی کند زندگی مردم ،

وضعیت فعلی ما این است که فقط یک آزمون از توانایی ما برای کاهش یک بیماری همه گیر است; آن است که یک تست از توانایی ما به صورت حقیقت در مورد اهمیت اعتماد در پایه های یک جامعه دموکراتیک تاسیس در زندگی, آزادی (به درستی درک) و تعقیب خوشبختی.

دومینیک DelliCarpini است دین York, کالج مرکز تعامل جامعه با Naylor وقف استاد نوشتن مطالعات و مدیر گراهام نوآوری دانشمندان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن