یک میکروب است که ممکن است خوردن بنزین

روز دوشنبه ناسا اعلام کرد کشف دو دسته جدید از زندگی میکروبی که به نظر می رسد برای لذت بردن از جشن گرفتن در سوخ

توسط NEWSWORLDS در 17 خرداد 1399

روز دوشنبه ناسا اعلام کرد کشف دو دسته جدید از زندگی میکروبی که به نظر می رسد برای لذت بردن از جشن گرفتن در سوخت های فسیلی مانند بنزین و دیزل. دانشمندان در حال بررسی اگر به تازگی دریافتند باکتری می تواند شاید تمیز کردن سموم مضر از اقیانوس ها. در میان آنها Kenneth Cullings یک بوم شناس و عضو سانتا باربارا سازمان غیر انتفاعی پنجه های این کمیته برای زمین و هوا و آب و گونه.

Cullings ارشد تحقیقات بوم با ناسا گروه زیست محیطی و بررسی نوریس حوضه چشمه اب گرم در پارک ملی یلو استون زمانی که او در سراسر قارچ Pisolithus arhizus. حوضه به خاک با غلظت بالایی از گوگرد و دیگر سموم را به عنوان به خوبی به عنوان برخی از بلندترین اسید آبفشان در جهان است. برای 50 سال P. arhizus شناخته شده به اکسید گوگرد اما کشف جدید باکتری در داخل قارچ چالش هایی که ایده.

"سوال این است که واقعا انجام این کار ؟ آن است قارچ یا باکتری داخل؟" Cullings پرسید. "از آنجایی که ما فقط شروع به نگاه کردن به این باکتری در داخل این چیزها کل جهان وجود دارد از عوامل بالقوه که ممکن است در محل کار در اینجا."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


موجود در قارچ است یک اکوسیستم از فلزات باکتری گوگرد جلبک ها و میکروارگانیسم ها. در اینجا این است که دو دسته جدید از میکروب کشف شد.

Cullings و گروه تحقیقاتی بر این باورند جدید باکتری می تواند مصرف سمی آشغال و زباله و تبدیل آن به انرژی است. نتایج اولیه از این مطالعه نشان می دهد که باکتری ها می توانند با پاک کردن بنزین و روغن دیزل ، اگر این مورد است, این باکتری می تواند یک کلید برای تصفیه فاضلاب و پاکسازی سموم از اقیانوس در حالی که تولید انرژی در همان زمان.

عکس: ناسا/مرکز تحقیقات Ames/Kenneth Cullingsداخل Pisolithus arhizus' باکتری (صورتی) و جلبک ها (سبز). در خارج, سیاه ترکیبات هیدروکربن و بزرگتر سیاه توده سیلیس با روکش گوگرد.

"آنچه ما در حال انجام است و گسترش این کشف به درخواست عملی, سوال, 'چه خبره ما گشت و گذار در؟" گفت: Cullings که گشت و گذار زندگی می کند که در اخنرد شرس. او همچنین توضیح داد که این باکتری می تواند به دانشمندان کمک کند پیگیری و درک آنچه آلاینده ها ظاهر می شود در اقیانوس از رودخانه های محلی. "شما می توانید با استفاده از میکروب ها به عنوان یک شاخص از آنچه در آینده در آب," او گفت:.

باکتری ها نیز می تواند به دانشمندان کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد گونه ای از باکتری ها تبدیل شده اند که مقاوم به آنتی بیوتیک ها همچنین به عنوان شناخته شده ویروسهای. "مقاوم در برابر آنتی بیوتیک باکتری ها ریخته بودن به اقیانوس و در سطح محلی لکه های گشت و گذار," Cullings گفت. "و ما لازم نیست که هر ایده از آنچه در سطح چگونه بسیاری از [یا] چه نوع است."

جدید باکتری امید برای مطالعه زندگی فراتر از زمین بیش از حد. میکروبی زندگی طولانی ارائه بینش به زندگی در سیارات دیگر است. برای مثال گلسنگ که مرکب از جلبک و قارچ, جان سالم به در سفر به فضا و همچنین شبیه سازی شرایط مریخ است. ناسا/مرکز تحقیقات Ames داستان گسترش مفهوم: "کشف این رونق خود حفظ اکوسیستم در چنین محیط خشن می دهد دانشمندان ایده های جدید برای نحوه زندگی پایدار در اینجا بر روی زمین چگونه زندگی اینجا آغاز شد و آن دیگری در جهان ممکن است به رشد است."

Cullings توضیح داد: در این ارتباط اشاره کرد که ایده این است که یک حدس و گمان در حال حاضر: "اگر چیزی قارچ مانند تکامل یافته بود [در مریخ] و چیزی باکتری ها مانند تکامل یافته بود, آنها می توانند هر یک از دیگر و کمک به یکدیگر برای زنده ماندن در بسیار به همان شیوه که این کمی قارچ توپ زنده ماندن در چشمه های مناطق یلوستون."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب