یک ماه پس از اعتراض به نژادپرستی لبنان منتشر redacted اداره پلیس سیاست

نورا صدفی Lebanon Daily Newsمنتشر شده 4:51 PM EDT Jul 10, 2020در پاسخ به چند پرونده درخواست و فشار از اعضای جا

توسط NEWSWORLDS در 21 تیر 1399

در پاسخ به چند پرونده درخواست و فشار از اعضای جامعه لبنان, پلیس منتشر redacted کپی از خود را در بخش سیاست های آنلاین در روز پنج شنبه.

این فقط بیش از یک ماه پس از راهپیمایی صدها نفر از طریق لبنان را به خیابان ها در اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس موجب با روز یادبود مرگ جورج فلوید. در این هفته از رهبران جامعه تحت فشار قرار دادند برای این بخش به انتشار کامل آن استفاده از زور سیاست های, اما این شهر redacted "تاکتیکی سیاست" - و یا کسانی که باید با اقدامات واقعی و افسران را در طول وظایف خود را - به عنوان مجاز تحت دولت را به حق می دانیم قانون است.

سیاست دستی - بیش از 200 صفحه - شامل بخش در رفتار حرفه ای و مسئولیت های تناسب اندام برای وظیفه اداره نظم و انضباط و تحقیقات/دستگیری/گزارش.

این شهر همچنین نوشته شده تعهد به نژادی سهام آنلاین که شامل برخی از اطلاعات در مورد استفاده از نیروی پلیس استخدام و آموزش و "آلترناتیو" افسران می تواند.

با توجه به سند chokeholds بخشی از وزارت آموزش و یا سیاست.

سالانه حساسیت و نژادی سهام و مداخله در بحران آموزش برای همه افسران در حال حاضر نیاز به عنوان د-escelation برای بیمار روانی ساکنان با توجه به تعهدات به نژادی و حقوق صاحبان سهام.

بیشتر: "این باید اتفاق می افتد در همه جا.' گروه تظاهرات روزانه در Annville برای زندگی مهم نیست

بیشتر: Cleona به نظر پلیس مخفی مجوز برای تجمعات پس از تظاهرات

استفاده-از-نیروی سیاست redacted

بخش های دیگر در پنسیلوانیا منتشر کرده اند استفاده از نیروی سیاست از جمله فیلادلفیا پیتسبورگ نیویورک و پنسیلوانیا به تازگی پلیس ایالتی.

کاپلو گفت: لبنان redacted آن تاکتیکی سیاست به دلیل انتشار آنها را مطرح می تواند یک خطر ایمنی به افسران مظنون و عموم مردم و موقعیت های گرفته شده توسط دیگر ادارات در سراسر کشور با توجه به گزارش از PA پست. رئیس پلیس تاد Breiner معوق نظر به کاپلو و نه پاسخ به سوال پرسیدن دقیقا چگونه آزاد استفاده-از-نیروی سیاست های مخاطره می اندازد امنیت عمومی.

رهبر جامعه Amaury آبرو گفت که او امیدوار است استفاده کامل از نیروی سیاست را در آینده منتشر خواهد شد.

"اگر پلیس به طور کلی کار برای عموم پس از آن که مردم باید دسترسی به آن اطلاعات" آبرو گفت.

عضو شورای امی کلر که پرونده یکی از پرونده های عمومی درخواست برای شهرستان شده است هل دادن برای دسترسی به استفاده از زور سیاست های هفته. تا کنون هیچ شانس. در حالی که تصدیق ماموران روبرو می شوند شرایط دشوار کلر با اشاره به این شهر نسبتا کم نمونه از جرم و جنایت خشونت آمیز به عنوان یک دلیل برای استفاده از زور در سیاست می تواند با خیال راحت منتشر شد.

"افسران ما در حال رفتن به یک جنگ منطقه هر روز" کلر گفت.

ساخت سیاست های عمومی است که یک ماده از شفافیت برای کلر که گفت: این امر نیز به کمک مردم می دانند که حقوق خود هستند.

"ما باید مردم را قادر به می دانم که زمانی که آنها در حال بدرفتاری" کلر گفت.

بیشتر: نیویورک شهرستان پلیس در استفاده از زور در سیاست در حال حاضر در دسترس عموم

تاون هال نشست و در آثار

اگر آبرو گفت: انتشار این سیاست این است که یک شروع خوب او و دیگر رهبران جامعه امیدوار هستند ،

اعتراض در اوایل ماه ژوئن بود که یک جرقه برای بسیاری از افراد در جامعه بیشتر درگیر آبرو گفت: پیشرو بسیاری به آموزش خود را در دولت های محلی و شروع به سازماندهی به آدرس مسائل محلی.

سابق عضو شورای کرنل ویلسون گفت که او در تلاش است برای ملاقات با کاپلو در مورد ایجاد پلیس جامعه مدیره که کار به عنوان یک پل بین این گروه و ساکنان. دو جوان لبنان ساکنان را نیز شروع کرده اند یک گروه به نام های در حال اجرا برای زندگی است که آنها امید خواهد ساخت جامعه در لبنان است.

بیشتر: پس از اعتراض 'در حال اجرا برای زندگی' امید شامل جوانان ساخت جامعه در لبنان

کاپلو در مراحل اولیه برنامه ریزی عمومی تاون هال جلسه برای جامعه قادر به ابراز نگرانی با پلیس و سوال بپرسید. نوشته امید برای به تاخیر انداختن نشست تا لبنان وارد سبز فاز به آن را در فرد کاپلو گفت: آن را در حال حاضر به نظر می رسد به احتمال زیاد آنها را در برنامه زوم جلسه به جای آن برای مدتی در هفته های آینده.

لبنان ساکن جاشوا Spaulding که نقش رهبری در اوایل ماه ژوئن در اعتراض گفت: او احساس می کند وجود ندارد به اندازه کافی فرصت برای جامعه به طور منظم با مقامات منتخب. Spaulding برنامه ای برای حضور در این نشست و گفت: او احساس می کند آن را وظیفه خود را به صحبت می کنند تا برای کسانی که نمی توانند.

"هنگامی که زمان می آید به چیزی می گویند من می خواهم که کمی تفاوت به تغییر انرژی و آن را بهتر برای جامعه" Spaulding گفت.

کاپلو گفت که او امیدوار است این نشست را ایجاد و ساخت اعتماد با جامعه.

"من معتقدم که ما باید به خوبی آموزش دیده و به خوبی منظم نیروی پلیس اما همیشه وجود دارد اتاق را برای بهبود" کاپلو گفت. "ما می خواهیم به یک باز گفت و گو با جامعه ما است."

نورا صدفی را می توان در 717-454-7817 یا nshelly@ldnews.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن