ماهانه راهنمای تسلط بر باغ خود را

بهار فنر و اجتماعی فاصله محدودیت در محل mostof ما زمان بسیار زیادی به ور رفتن معمولا در باغ. در اینجا برخی از

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

بهار فنر و اجتماعی فاصله محدودیت در محل mostof ما زمان بسیار زیادی به ور رفتن معمولا در باغ. در اینجا برخی از دستورالعمل در مورد آنچه به کارخانه زمانی که از UC استاد باغبان برنامه با تاکید بر خوراکی برای کمک به جلوگیری از سفرهای اضافی به بازار است.

ممکن است

تقریبا هر فصل گرم خوراکی کاشته می شود در حال حاضر به غیر از نخود فرنگی و کاهو. دانه های گیاهی و یا شروع می شود از لوبیا و ذرت و خیار بادمجان خربزه, فلفل, گوجه فرنگی و کدو. ریحان گیاهان می تواند در حال حاضر به عنوان به خوبی به عنوان فقط در مورد هر نوع دیگر از گیاهان دارویی مانند اسطوخودوس, مرزنجوش, رزماری و آویشن که همه سرچشمه در جنوب فرانسه پس از رشد آنها در سانتا باربارا آب و هوای مشابه. آووکادو موز cherimoya انبه و توت فرنگی گواوا درختان کاشته می شود در حال حاضر و در بهار (از آوریل) نیز زمان زیادی به گیاه مرکبات.

ژوئن

اگر در این ماه ارائه می دهد معمولی ما "ژوئن دل تنگی" آب و هوای این خاکستری اغلب پوشیده از ابر روز اجازه می دهد باغبان به آخرین کاشت گرم-فصل زراعی. این شامل پیوند خیار بادمجان فلفل و گوجه فرنگی و همچنین دانه از حبوبات و چغندر و هویج و کدو تابستان و کدو سبز است. گیاهان مانند ریحان chervil, پیازچه, مرزنجوش و پونه و جعفری و رزماری و مریم گلی و ترخون نیز به خوبی رشد می کنند.

جولای/آگوست

شما هنوز هم می توانید گیاه لوبیا (خشک کردن) و ذرت; همچنین گوجه فرنگی (به ویژه انواع کوتوله), بادمجان, فلفل, برگ چغندر, خیار سبز, پیاز, کلم و تابستان و زمستان کدو. نکته: پیوند در اواخر بعد از ظهر یا اوایل شب چاه آب و مالچ در اطراف گیاهان. ارائه سایه موقت به عنوان مورد نیاز از ظهر خشن خورشید. از اواخر ماه جولای به اوت افشانده شدن بذر هویج و کول سبزیجات (کلم بروکلی و کلم و گل کلم). حفظ خاک مرطوب و سایهدار تا نهال ظهور; به تدریج افزایش قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از یک هفته است. آن را نیز زمان خوبی برای گیاه ریحان, شوید, تابستان, خوش طعم و حرارت عشق مدیترانه بومی مانند اسطوخودوس و رزماری. گیاه نارنجی, لیمو, لیمو ترش و پرتقال و آووکادو cherimoya و انبه (بسته به جایی که شما زندگی می کنند; انبه عشق و گرما نمی مانند مه).

برداشت رسیده و محصولات به طور منظم (حداقل هر روز دیگر) برای تشویق به تولید بیشتر. دور از هر میوه ای که به زمین می افتد به از بین بردن یک منبع غذایی برای مهره داران آفات از جمله سنجاب و موش. بیشترین کاهش یافته است میوه را می توان به کمپوست به جز مرکبات است که باید به خصوص اجتناب شود در کرم سطل.

سپتامبر

سپتامبر بهترین زمان از سال به گیاه هر چیزی و همه چیز را در شهرستان سانتا باربارا. این شامل نهال, چغندر, کلم بروکلی, کلم, گل کلم, هویج, سبز, پیاز, کلم پیچ, کلم قمری, کاهو و سالاد مخلوط, تربچه, rutabaga, اسفناج, شکر نخود ضربه محکم و ناگهانی, پیازچه, گشنیز, اسطو خودوس عادی, علف لیمو, جعفری, رزماری, زمستان, خوش طعم, سالاد burnet و شلغم. کنگر فرنگی و توت فرنگی همچنین می توانید به عنوان به خوبی به عنوان پیاز مجموعه.

کالیفرنیا بومی به آب نیاز ندارد به عنوان آنها هنوز هم "استراحت" و در انتظار باران زمستان. استفاده از مالچ در کاشته تخت می تواند مفید باشد به سرعت از دست دادن رطوبت ناشی از تبخیر اما مطمئن شوید که برای نگه داشتن مالچ ها به دور از گیاه ساقه و تنه.

اکتبر

سقوط زمان برای پیوند از کنگر فرنگی و کلم بروکلی و کلم و گل کلم و توت فرنگی; و افشانده شدن بذر سبزی برگ چغندر و هویج, کرفس, برگ چغندر و سیر و تره فرنگی و پیاز و نخود فرنگی و تربچه و شلغم.

این یک ماه به گیاه بومی کالیفرنیا: جزیره بوش snapdragon, ceanothus کالیفرنیا خشخاش دانا پوینت گندم سیاه, Douglas, عنبیه, Matilija خشخاش خار از سر فرزانگان, toyon و دیگران. بازدید مهد کودک در سانتا باربارا باغ گیاهی خود را در طول پاییز کارخانه فروش برای یک انتخاب گسترده ای از گیاهان بومی بهترین راه حل برای منطقه ما.

نوامبر

کنگر فرنگی و چغندر و هویج و برگ, سبزی, پیاز, مجموعه, هویج, نخود فرنگی, تربچه, سوئیس, برگ چغندر و شلغم رشد خوبی در این ماه. توت فرنگی بهترین کاشته شده در طول نیمه اول این ماه قبل از افت درجه حرارت.

گیاهان مانند پیاز. مرزنجوش و پونه و جعفری, رزماری و مریم گلی و مرزه و آویشن رشد خوبی در ماه نوامبر بیش از حد. آنها ممکن است نگاه کنید بهترین خود را تا بهار سال بعد اما کاشت آنها اوایل این اجازه می دهد تا آنها را برای تبدیل شدن به تاسیس با شروع باران زمستان.

دسامبر/ژانویه

ریشه لخت گل رز کاشته شده باید در ماه دسامبر زمانی که مهد کودک انتخاب شده است در بهترین حالت آن است. آنها به طور کلی کمتر گران تر از ظرف-رشد نمونه آنها نیاز کمتر به مراقبت و آنها را راحت تر به دسته و گیاه. کارخانه آنها را همان روز آنها خریداری شده برای بهترین نتایج.

فوریه

فوریه است که معمولا ما rainiest ماه. بهتر است به ماندن در خارج از باغ خود را زمانی که خاک مرطوب است. در صورت لزوم ذخیره کردن قطعه تخته سه لا به راه رفتن بر روی به جای به طور مستقیم بر روی زمین خیس. نکته: گیاهان خود را در خارج از منزل در طول باران به صورت خوب, عمیق, پاک کننده خیس کنید.

افشانده شدن بذر چغندر کرفس, هویج, برگ چغندر, collards کلم کلم قمری و تره فرنگی و کاهو و نخود فرنگی و تربچه و اسفناج و شلغم. گیاه سیر و پیاز و موسیر. اگر شما می خواهید به رشد غیر معمول انواع گوجه فرنگی و فلفل و بادمجان, شروع دانه های داخل خانه در حال حاضر. کنگر فرنگی و مارچوبه تاج و همچنین ریواس ساقه را می توان به حفر و پیوند.

مارس

شما هنوز هم می توانید پیوند کنگر فرنگی مارچوبه کلم بروکلی, کلم بروکسل, کلم, گل کلم, کلم پیچ و ریواس. در ماه پایان نهال اولیه-انواع گوجه فرنگی کاشته می شود. ادامه کاشت بذر کاهو و نخود فرنگی و تربچه و اسفناج. گیاه شروع می شود از پیازچه و جعفری, رزماری و مریم گلی و مورد پسند ترخون و آویشن. مارس یک ماه خوب را انتخاب کنید و گیاه و مرکبات و همچنین ریشه لخت سنگ میوه مانند گیلاس و زردآلو و هلو.

مارس

ایجاد و یا کاشت چغندر و هویج, کرفس, کلم, کلم قمری و ریواس. در ساحل, ادامه, کاشت چغندر تره فرنگی و تربچه و اسفناج. پیوند از ارقام زودرس و لوبیا و خیار و گوجه فرنگی. این ممکن است ماه گذشته به پیوند کنگر فرنگی مارچوبه و کول (یا brassica) محصولات مانند کلم بروکلی و کلم و کلم بروکسل و کلم بروکلی. فقط در مورد هر نوع گیاه کاشته می شود در حال حاضر. اسطو خودوس عادی, مرزنجوش, رزماری و آویشن سرچشمه در جنوب فرانسه پس از رشد آنها در سانتا باربارا مشابه آب و هوای مدیترانه ای.

پیدا کردن گسترده تر ماهانه کاشت راهنماهای در tinyurl.com/master-your-garden.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن