یک استاندارد جدید در, سبز, توالت

نیاگارا یک شرکت است که همچنان به دستیابی به موفقیت های سبز محصولات به بازار با قیمت مناسب. زودتر محصول خود را

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

نیاگارا یک شرکت است که همچنان به دستیابی به موفقیت های سبز محصولات به بازار با قیمت مناسب. زودتر محصول خود را سر دوش با 1.5 گالن در هر دقیقه میزان جریان بود و هنوز هم بهترین در کلاس خود و با برچسب قیمت حدود 10 دلار در هر واحد. این محصول ساخته شرکت مشهور خود را برای حفاظت از آب راه حل های.

بعد از حمام سر نیاگارا تصمیم به ایجاد بهترین آب-صرفه جویی درمصرف توالت. توالت حساب برای 30 درصد از آبی سرپوشیده استفاده در ایالات متحده آمریکا دولت فدرال موظف است حداکثر 2.5 گالن در هر خیط و پیت کردن (GPF) چند دهه پیش. بسیاری از مارک های کار در این جریان آب در سطح اما آژانس حفاظت از محیط زیست از طریق آن WaterSense برنامه صدور گواهینامه است تشویق تولید کنندگان به بهتر حداقل استاندارد نه فقط با توالت, اما در سراسر آرایه ای از آب مصرف وسایل و لوازم.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


نیاگارا ایجاد کرده است دو برنده جایزه توالت که هر دو در یک سطح کاملا متفاوت از تمام دیگر تشناب. یکی از آن تک خیط و پیت کردن stealth, توالت, مصرف تنها 0.8 GPF کمتر از یک سوم از حداکثر مجاز آب استاندارد است. این تنها یک توالت خیط و پیت کردن در صنعت با چنین کم GPF امتیاز. دیگر آن مدل دوگانه خیط و پیت کردن واحد است که با استفاده از 0.5 و 0.95 GPF گر. هر دو توالت ها WaterSense گواهی و دریافت و بررسی بیحوصلگی حرف زدن از مصرف کنندگان است.

این توالت ترکیب سه نوآوری. برای اولین بار است که فشار-کمک به خیط و پیت کردن ساز. آن را مهار انرژی از آب پر کردن مخزن به فشار و دام هوا در یک لوله. این فشار هوا ایجاد شتاب اجرا در خیط و پیت کردن آب وقتی دکمه تحت فشار قرار دادند. هنگامی که خیط و پیت کردن کامل سیستم پر کردن مجدد و دوباره اعداد اول هوا انتقال لوله آماده برای آینده خیط و پیت کردن.

دومین نوآوری پردازد خلاء-کمک به مسئله ای صدا. خلاء های بدنام به همراه swooshing سر و صدا. در طراحی این شیر پر است و همیشه مستغرق در آب هرگز در معرض, در نتیجه به طور چشمگیری کاهش سر و صدا. سازنده ادعا می کند این است که آرامترین توالت در بازار است.

سوم نوآوری طراحی کاسه توالت. این متخصص لبه سوراخ و یک سیفون jet — جت برای سریع تخلیه کاسه و سوراخ های کوچک برای آب به طور کامل تمیز کردن تمام کاسه سطوح. پیچیدگی از این طرح جای تعجب است کمتر قطعات متحرک و همراه با این استراتژیک با استفاده از سرامیک و باعث می شود این توالت های کم تعمیر و نگهداری وسایل است.

شاید بهترین چیز در قیمت است. این واحد در محدوده از $200-$250 پایین به اندازه کافی است که آنها می تواند جایگزین بسیاری از توالت که صرفه جویی در مصرف آب کمتر است. جایگزینی ارائه می دهد فوق العاده بالا-بهره وری تجربه ارائه می شود که قدرتمند و آرام عملکرد. این بی فایده مشکل از دو گرگرفتگی است که یک چیزی از گذشته.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب