یک راه جدید برای جشن 7-یازده روز

با توجه به عدم قطعیت در ارتباط با COVID-19 pandemic, 7-Eleven, inc. نمی خواهد در جشن 7-یازده روز (11 جولای) در

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

با توجه به عدم قطعیت در ارتباط با COVID-19 pandemic, 7-Eleven, inc. نمی خواهد در جشن 7-یازده روز (11 جولای) در فروشگاه های این سال است. ما در حال دادن هدیه تولد ویژه از یک میلیون وعده های غذایی* به تغذیه امریکا بزرگترین داخلی گرسنگی-سازمان امداد در کشور است.

"در 7-Eleven, اولویت ما این است که ایمنی از مشتریان Franchisees و کارکنان گفت: 7-Eleven معاون ارشد و مدیر ارشد بازاریابی افسر ماریسا Jarratt. "جمع آوری نه میلیون از ما دوستان نزدیک در فروشگاه در یک روز فقط احساس نمی کند درست اما من heartened که ما در حال حاضر فرصت برای کمک به جوامع و محلات شده اند که تاسیسات کسب و کار ما از سال 1927."

"تغذیه امریکا شبکه ای از بانک های مواد غذایی شده است بر روی زمین پرداختن به افزایش نیاز در جوامع خود گفت:" لورن Biedron معاون رئیس جمهور از مشارکت شرکت در تغذیه امریکا است. "ما خدا را شکر برای 7-Eleven را کمک مالی سخاوتمندانه در طول این زمان به چالش کشیدن برای بسیاری از همسایگان ما نیاز دارند."

ترس نیست – ما هنوز در حال دادن دور رایگان Slurpee نوشیدنی در تابستان امسال است. در تاریخ 1 ژوئیه 7Rewards® وفاداری اعضای app (بله... همه 33 میلیون نفر از آنها) را دریافت خواهد کرد یک رسانه Slurpee کوپن در حساب خود را. شخصی پیشنهاد اوردن از گرو کل ماه جولای اجازه می دهد به شما این فرصت را به درمان خود را هنگامی که آن را مناسب برای شما در حالی که به ما کمک میکند تا عمل فاصله فیزیکی در فروشگاه ها.

اگر شما پرش فروشگاه در دسترس نباشد, شما هنوز هم می تواند پیدا کردن تاریخ تولد-ارزش معاملات تحویل در ماه ژوئیه در 7NOW® تحویل نرم افزار. از ژوئیه 7 تا 11 ژوئیه کل پیتزا فقط 5 $** و رایگان Slurpee, نوشیدن باز خریدنی است سفارش خود را.***

"برای نزدیک به دو دهه جولای 11th شده است شلوغ ترین روز سال برای 7Eleven فروشگاه که میلیون ها نفر از مشتریان ما مراجعه کنید به پا زدن کردن تابستان با مورد علاقه خود را منجمد نوشیدنی" گفت: Jarratt. "اما در این سال ما باید به ایجاد تغییرات برای خوب بیشتر. من امیدوارم که شما به ما بپیوندید برای فرد در آینده سال است."

و جهان همچنان به پیکربندی مجدد زندگی روزمره در پاسخ به همه گیر ما بهبود استانداردهای ما و روش برای بهداشت و شستن دست و بهداشت مواد غذایی حمل و نقل و آماده در فروشگاه ها از جمله افزایش تمیز کردن بالا-سطوح تماس. تمام فروشگاه همکاران را تشویق به پوشیدن ماسک و دستکش در هنگام خدمت به مشتریان. شما در حال حاضر دسترسی به دستکش یکبار مصرف بافت ها و ضد عفونی کننده ایستگاه در حالی که خرید در فروشگاه.

به عنوان یک احتیاط اضافی برای کمک به تقویت جسمی فاصله و امن تر معاملات ما نصب عطسه پاسداران و بصری طبقه نشانگر در مقابل فروش ضد. علاوه بر این ما همچنان به ارائه پرداخت بدون تماس در شرکت فروشگاه های, در ثبت نام با اپل و گوگل پرداخت.

و یکی از جزئیات مهم است . . . همیشه خود را 7Rewards عضو حساب برای حزب. این اختصاصی برنامه های وفاداری در 7-Eleven نرم افزار که به شما می دهد قدرت برای کسب و گرو در اوردن امتیاز در بسیاری از خرید و همچنین امکان استفاده از پیشنهادات تخفیف های منحصر به فرد و ویژگی های تعاملی. 7-یازده برنامه در دسترس است برای دانلود در گوشی های هوشمند از طریق فروشگاه برنامه اپل و یا از طریق Google Play.

https://www.7-eleven.com/blog/inside-7-eleven/a-new-way-to-celebrate-our-birthday

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب