'یک پرستار را دوست دارم:' کیستون مراقبت فوری مدیر می نویسد: به عنوان ترانه با تشکر از شما برای پرستاران همکار

Kellen Stepler برای افکار عمومیمنتشر شده 8:06 AM EDT مه 5 سال 2020کیت بویس یک راک استار بشم ، در حال حاضر مدیر

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

کیت بویس یک راک استار بشم ،

در حال حاضر مدیر کیستون مراقبت های فوری در چمبرسبورگ, Boyce نوشت و انجام یک آهنگ مشترک در Facebook و YouTube به نام "پرستار عاشق" به افتخار پرستاران در این زمان دشوار از coronavirus.

متولد و بزرگ شده در چمبرسبورگ, Boyce چپ زادگاه خود را برای لس آنجلس.

بیشتر: آقا اد: صاحبان کسب و کار می تواند دوباره قوی' پس از coronavirus

بیشتر: عشق در زمان coronavirus: دو بیوه شبان کراوات گره در حیاط جلویی

"من عاشق موسیقی بود" بویس گفت. "من یک مرد لاغر و من در زمان خاموش به L. A. با 150 دلار دو گیتار و آمپر. من نمی دانم کسی در خارج وجود دارد ساخته شده و آن را 20 سال گذشته."

زندگی خود توصیف "Rockstar-زندگی" در اواسط تا اواخر 80s, او با بازی در باندهای شهر ممنوعه و 5 اسلحه غرب است. در سال 1992 او تلاش برای Red Hot Chili Peppers اما هرگز یک تماس تلفنی.

"من می دانستم که آن را به خوبی متناسب با, اما من تا به حال به را امتحان کنید به طوری که من می دانم" بویس گفت.

سپس بازنشسته شد از صحنه موسیقی – نوع.

{ در چمبرسبورگ افکار عمومی را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در publicopiniononline.com/subscribe. }

در سال 2000 بویس تصمیم گرفت که او نیاز به انجام کاری برای پول است. خواهر در قانون یک پرستار بود بنابراین او تصمیم گرفت به دنبال پرستاری.

او همچنین شروع به حفر کردن به بلوز و شروع به جو Blues Band در لس آنجلس. در سال 2007 او جرأت بازگشت به سواحل شرق با همسر و دو پسر و خود را به ارمغان آورد بلوز حرفه ای با او.

بویس می نویسد و انجام موسیقی خود را و گفت که "یک پرستار را دوست دارم" است که با الهام از تمام کارکنان بهداشتی درمانی در سراسر جهان برای مقابله با این بیماری همه گیر.

"خط اول از این آهنگ است: من هرگز سعی کنید به یک قهرمان" بویس گفت. "هنگامی که من به پرستاری من قصد به یک قهرمان در نظر گرفته. اما بیشتر من به اطراف نگاه پرستاران, بنابراین بسیاری از آنها بسیار شگفت انگیز و من آنها را به عنوان قهرمانان."

قبل از کر از آهنگ توضیح می دهد که همه پرستاران داشته اند که احساس می شود وجود دارد برای کسی که آن را قربانی و یا یک عضو خانواده است.

"(پرستاران) روزمره هستند افرادی که با قرار دادن خود در راه آسیب است و آنها در رفتن و انجام کارهای شگفت انگیز. آنها فقط آن را انجام دهید – آن را به تماس های خود را, پس به صحبت می کنند. در آن طول می کشد یک نوع خاص از فرد به انجام آن نوع از همه چیز" بویس گفت.

بویس نیز یادداشت آیه دوم از این آهنگ که گاهی پرستاران ترک کار آنها بطور منظم احساس روز خود را قبل از آنها به خواب بروید.

"شما آن را به خانه با شما, شما نگران نباشید اگر شما همه چیز را راست" بویس گفت. "همه ما در ماندن در پرستاری از آنجا که ما آن را دوست دارم. هیچ یک از مربیان من گفت: آن را آسان خواهد بود اما من چیزی را تغییر نمی دهد."

تا زمانی که این بیماری همه گیر بویس معتقد است که پرستاران نادیده گرفته شده اند و جنبهی.

"پرستاران گاهی اوقات برای اعطا گرفته شود" بویس گفت. "برخی از مردم فکر می کنند ما پول برای هیچ چیز و یا فکر می کنم آن را یک کار آسان اما آنها نمی دانند که چقدر ما را به خانه."

با وجود غیر قابل پیش بینی و استرس است که می آید با یک پرستار به خصوص در جهانی همه گیر ساخت یک تفاوت در زندگی مردم چیزی است که باعث می شود کار همه ارزشمند با توجه به Boyce.

"این پرارزش ترین شغل من تا به حال," بویس گفت. "هنگامی که شما ببینید که شما ساخته شده است یک تفاوت; اینها چیزهایی است که نگه داشتن شما در آن است."

در حال حاضر "یک پرستار را دوست دارم" 3,100 نمایش ها در یوتیوب و برجسته پرستاران از سراسر کشور است.

"من نمی نوشتن بسیاری از آهنگ ها هستند که در این راستا" بویس گفت. "من نوشته شده است صدها نفر از آهنگ ها اما این است که فقط در راه های مختلف. آن را از محل های مختلف در قلب من است. پس از آن بازدید مردم به صورت واقعی; این احساسات خام."

بویس اشاره کرد که چگونه خوش شانس او برای پرستاران در امکانات مختلف به خصوص در شهرستان واشنگتن بیمارستان و کیستون مراقبت های فوری.

"پرستاران در شهرستان واشنگتن به من آموخت خیلی" بویس گفت. "و مردم در کیستون; وجود ندارد یک پرستار وجود دارد که من می خواهم تجارت برای هر کس دیگری. گاهی اوقات آنها نمی دانند که من چقدر آنها را درک. من چیزی را یاد بگیرید از همه آنها و همه آنها را به انجام کارهای فوق العاده ای."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن