یک Pa. ریاست جمهوری اولیه شبیه هیچ دیگر: 5 چیزهایی که برای تماشای

آب نبات Woodall York Daily Recordمنتشر شده 10:58 AM EDT مه 27 سال 2020پنسیلوانیا ریاست جمهوری اولیه خواهد شد ش

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

پنسیلوانیا ریاست جمهوری اولیه خواهد شد شبیه هیچ دیگر در تاریخ به عنوان رییس جمهوری و presumptive دموکراتیک نامزد با یکدیگر رقابت برای رای از سیستم عامل کنار یک بیماری همه گیر.

مسائل هر چه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دموکرات جو بایدن مبارزات انتخاباتی در قبل از اواخر ماه فوریه شده اند جایگزین برنامه ای برای کنترل coronavirus و تاثیر آن در بهداشت عمومی و اقتصاد است.

اولیه بود که نقل مکان کرد و از آوریل 28 2 ژوئن نیز کمتر از یک اولویت برای رای دهندگان — که بسیاری از آنها هنوز از وضعیتی وخیم از کار ضرر و زیان ناشی از ایالت خاموش شدن غیر ضروری از کسب و کار.

"من به یاد داشته باشید زمانی که ما تا به حال اولیه با رقابت کمتر و کمتر شور و شوق گفت:" تری مدونا ناظر انتخابات و تحلیلگر سیاسی در فرانکلین & مارشال, دانشگاه, در, Lancaster. "این غیر معمول ترین اولیه ما تا به حال."

بیشتر: Coronavirus: بایدن تهمت دوباره تعریف Pa. سیاست در همه گیر

در اینجا پنج چیز را تماشا کنید:

پست الکترونیکی-در رای گیری

دولت اولین تلاش در پست الکترونیکی-در رای گیری است به احتمال زیاد مهم ترین بخش از انتخابات تحلیلگران می گویند.

2 ژوئن ارائه می دهد اولین آزمون واقعی جارو انتخابات اصلاحات به قانون امضا شده در سال گذشته توسط لیبریا تام گرگ.

افزایش در پست الکترونیکی-در برگه های رای بود و انتظار می رود در این سال اما نه در زمان حجم. پس از coronavirus شیوع ساخته شده در خانه ماندن یک گزینه امن تر بیش از 1.7 میلیون رای دهندگان پنسیلوانیا درخواست پست الکترونیکی-در رای گیری برای آینده اولیه.

حوزه های رأی گیری نیز باز خواهد شد.

دولت انتخابات در سراسر کشور می گویند که آنها نمی باید بودجه و یا کارکنان مورد نیاز به تعداد پست الکترونیکی-در برگه های رای عمدتا به دلیل آنها نمی تواند از نظر قانونی شروع به شمارش آنها تا صبح روز انتخابات.

"من نمی دانم که چگونه آنها تولید نتایج در شب انتخابات," مدونا گفت. "من فکر می کنم آنها در حال رفتن به غرق شود."

پنسیلوانیا, وزیر امور خارجه, کتی Boockvar تایید کرد که "100 درصد از شمارش ممکن است انجام شود در روز انتخابات."

بیشتر: Pa. s ژوئن اولیه می بیند افزایش پست الکترونیکی-در برگه های رای. در اینجا چیزی است که رای گیری می تواند مانند نگاه

انتظار نمی ممکن است به عنوان یک مشکل برای ریاست جمهوری اولیه به دلیل آن را در حال حاضر انتظار می رود که بایدن و تهمت خواهد بود در انتخابات در پاییز.

اما اگر تاخیر طولانی انتظار می رود در ماه ژوئن نیز بخشی از انتخابات عمومی در ماه نوامبر است که می تواند یک مشکل بزرگتر است.

پنسیلوانیا, میدان نبرد, دولت می تواند تصمیم بگیرد در انتخابات ریاست جمهوری. تاخیر در شمارش آرا قرار می تواند دولت را در کانون توجه بسیاری مانند فلوریدا در سال 2000 انتخابات بین حزب جمهوری خواه نامزد جورج دبلیو بوش و ال گور دموکرات.

"است که می تواند یک فاجعه" سابق پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی. اد Rendell گفت. "دولت به انجام آنچه در آن طول می کشد و این درست است."

برنی در انتخابات

هر چند سناتور. برنی ساندرز به حالت تعلیق در مبارزات انتخاباتی خود و بایدن است presumptive دموکراتیک نامزد ساندرز هنوز هم به نظر می رسد در پنسیلوانیا اولیه آراء و تحلیلگران معتقدند که ساندرز و هواداران خود را ادامه خواهد داد به شکل حزب.

"برنی است فشار برای نمایندگان و دارای حدود 1000. او می خواهد به نوشتن یک پیشرو پلت فرم" مدونا گفت.

Rendell گفت: او را بیشتر موثر در این راه.

"مانند تد کندی او را بیشتر تاثیر قابل توجهی در سال های بسیاری از او به عنوان سناتور از او می خواهم که یک رئیس جمهور" فرماندار سابق و حزب دموکرات صندلی گفت.

'می توانید هر یک از آنها را برای اعطا': دیدار با کلید رای دهندگان که می تواند تصمیم می گیرید اگر مغلوب ساختن پیشی جستن را مجددا انتخاب

2020 انتخابات ریاست جمهوری: چرا Pa. است حیاتی برای مغلوب ساختن پیشی جستن بایدن و یا هر کس دیگری که امید به پیروزی

پایین-رای گیری مسابقه

آینده اولیه یکی از حداقل رقابت مقدماتی مدرن در پنسیلوانیا تاریخچه و همه گیر است صدمه پایین-رای نامزدها بیش از نامزدان ریاست جمهوری مدونا گفت.

"تهمت و بایدن به طور گسترده ای شناخته شده با موارد زیر و هنوز هم قادر به دریافت پیام خود را در" او گفت:. "اما ناشناخته نامزدها در حال اجرا برای دولت ردیف دفاتر و یا کرسی در مجلس قانونگذاری نیاز به دست کشیدن بر روی درب به آرا."

در این سال آن را رای گیری اولیه نامزدهای تکیه بر هر چه مجازی مبارزات آنها به مونتاژ و مردان در بالای بلیط به تجمع رای دهندگان.

COVID-19:: عنوان coronavirus مرگ و میر افزایش Pa. خانه های پرستاری کمتر ایالتی و فدرال نظارت

کودک آزاری در همه گیر: به عنوان بیمارستان دیدن آسیب های شدید, 'بدترین است'

بزرگتر میدان نبرد

Coronavirus عمیق تر شدن شکاف در دولت است. افرادی که اولویت بهداشت عمومی شده اند در تقابل با افرادی که اولویت بازگشایی اقتصاد است.

برای سال فرانکلین & مارشال کالج نظرسنجی به دنبال رشد تعصب در پنسیلوانیا که در آن جمهوری خواهان تا حد زیادی حمایت جمهوری خواهان و دموکرات ها حمایت دموکرات ها ، و هر دو حزب عمده شده اند بعید است به توافق با هر یک از دیگران' views.

"این همه reconfirms قطبش است که وجود دارد و این ویروس ممکن است برجسته آن" مدونا گفت.

بیش از 82 درصد از جمهوری خواهان از تصویب مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ و کمی بیش از 12 درصد از دموکرات ها معتقدند با توجه به megyn kelly ردیاب را در coronavirus نظر سنجی.

"اما پس از مغلوب ساختن پیشی جستن است مسلما ترین پلاریزه رئیس جمهور در دوران مدرن این دقیقا خیره کننده است که خود را تایید امتیاز در دست زدن به بحران — 42.7 درصد — بیشتر یا کمتر خود را به طور کلی تایید امتیاز گفت:" جفری Skelley یک انتخابات تحلیلگر در megyn kelly.

چه می آید بعدی: 2020 کلی انتخابات

شاید مهم ترین بخش از ریاست جمهوری اولیه در پنسیلوانیا است چه می آید بعدی — 2020 انتخابات عمومی.

اولیه خشک اجرای دولت الکترونیکی در سیستم انتخابات و تشریفات برای رسیدن به این روز مهم در انتخابات ریاست جمهوری: انتخابات روز سه شنبه, نوامبر. 3.

"بزرگ علامت سوال برای سقوط هستند و چه رای دهندگان فکر می کنم در مورد چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن است دست زدن به coronavirus و چه دولت از اقتصاد" مدونا گفت.

در تمام نظر سنجی دموکرات شده اند کسب نمرات بالاتر از مغلوب ساختن پیشی جستن در دست زدن به coronavirus. که شامل گرگ و بایدن در پنسیلوانیا است.

مغلوب ساختن پیشی جستن است که هنوز رای گیری در حدود 50 درصد در اقتصاد است که رئیس جمهور قوی ترین منطقه در حالی که در دفتر.

زمانی که امتیازهای از دست داده اند مانند جیمی کارتر در سال 1980 و George H. W. Bush در سال 1992 آن را به طور معمول به دلیل سلامت اقتصاد است.

به دلیل کسب و کار خاموش شدن ناگهانی مربوط به coronavirus اقتصاد آمریکا در رکود اقتصادی و بیکاری تعداد لبه سمت سطح افسردگی.

مغلوب ساختن پیشی جستن برنده در سال 2016 چرا که او برنده این میدان نبرد متحده Pennsylvania, میشیگان و ویسکانسین و فلوریدا و او آنها را با کمتر از 1 درصد است.

از شنبه بایدن شد ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن در تمام کسانی که در میدان نبرد متحده با توجه به Real Clear Politics متوسط از نظر سنجی. بایدن بزرگترین سرب است که در پنسیلوانیا که در آن او است 6.5 امتیاز جلوتر است. او یک 5.5-نقطه سرب در میشیگان یک 3.3-نقطه سرب در فلوریدا و یک 2.7-نقطه سرب در ویسکانسین.

جنجال اطراف تارا Reade به نظر می رسید نه به نوسان افکار عمومی.

از نظر مبارزات سیاسی پنج ماه تا انتخابات بعد است یک ابدیت. بسیاری می توانید تغییر دهید در حال حاضر و پس از آن. اما روشن است عدم خرده فروشی سیاست نیست صدمه زدن به بایدن.

"در حال حاضر بایدن آگهی در پای صندوق های رای و او را در حال اجرا مبارزات انتخاباتی خود را از زير زمين" مدونا گفت.

به رئیس جمهور تهمت همچنان به استفاده از توییتر برای دریافت پیام خود را به رای دهندگان و همچنین تقریبا روزانه جلسات مطبوعاتی. خود را دست زدن به ویروس و دولت از اقتصاد است و نه تحت تأثیر بسیاری از حامیان وفادار خود را. حدود 90 درصد از جمهوری خواهان هنوز هم با توجه به نظر سنجی.

"مغلوب ساختن پیشی جستن ترین شخصیت منحصر به فرد در شاید تمام تاریخ آمریکا. احساسات اجرای بسیار قوی نسبت به او مثبت یا منفی است."

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب