'پرشور محقق': UC برکلی و استاد emerita کارول d'onofrio می میرد در 84

پس از گسترده و الهام بخش حرفه ای در بهداشت عمومی دانشگاه استاد emerita کارول d'onofrio درگذشت 14 آوریل در سن 8

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

پس از گسترده و الهام بخش حرفه ای در بهداشت عمومی دانشگاه استاد emerita کارول d'onofrio درگذشت 14 آوریل در سن 84 پس از نبرد با سرطان است.

"D'onofrio شد نور که بسیاری از لمس زندگی می کند. او پرشور محقق شد که متعهد به رفاه جامعه" گفت: کودکان, لیزا بلوم و مایک d'onofrio در وابسته به وفات آنها نوشت. "او الهام بخش همه او ملاقات با شور و شوق برای زندگی بی پایان کنجکاوی و تیز عقل."

با توجه به اگهی از فرزندان او d'onofrio متولد کنراد مونتانا در سال 1936 و سپس بعد از نقل مکان به سازمانی اورگان قبل از حضور در دبیرستان در Walla Walla, Washington. او فارغ التحصیل از دانشگاه واشنگتن مگنا اظهار تقدیر و یا با تمایز در زبان انگلیسی و آموزش و پرورش و انتخاب شد مدرسه او را "برجسته ترین زن."

D'onofrio صرف یک سال در شیلی به عنوان یک روتاری همکار قبل از تدریس در شرق لس آنجلس با وزارت بهداشت. D'onofrio بعد از دریافت مدرک کارشناسی ارشد خود را در بهداشت عمومی در سال 1960 و دکترای بهداشت عمومی در سال 1973 از دانشگاه برکلی دانشکده بهداشت عمومی. در 2018, d'onofrio مفتخر شد به عنوان یکی از دانشکده بهداشت عمومی 75 تاثیر گذار ترین فارغ التحصیلان.

"در دورانی که در آن زنان بودند که به ندرت در دانشگاهیان تحقیقات و یا رهبری او کبوتر در هر سه unabashedly," بلوم و مایک d'onofrio گفت: در اگهی در گذشت. "در هسته جاه طلبی او بود و تمایل واقعی به انسان کمک کند. او در بر داشت بهترین راه برای انجام این کار این بود که شدید و بی امان مدافع به صورت زیر نشان داده شده است."

در سال 1979 d'onofrio شد tenured استاد در دانشگاه برکلی دانشکده بهداشت عمومی. او همچنین به عنوان یک مکمل تحقیقات دانشمند در شمال کالیفرنیا مرکز سرطان.

با توجه به اگهی نوشته شده توسط فرزندان او تا به حال هیئت مدیره موقعیت با Phi Beta Kappa UC برکلی یادگیری در برنامه های بازنشستگی و ساموئل مریت دانشگاه قومی سلامت موسسه که بر بی عدالتی در بیماری های مزمن. D'onofrio نیز از صندلی های آلتا بیتس نشست مرکز پزشکی هیئت مدیره.

با توجه به مشخصات خود را در دانشگاه برکلی عمومی وزارت بهداشت, وب سایت d'onofrio گفت: موضوع آهنگ در حالی که در دانشگاه برکلی بود "What a Wonderful World" توسط لوئیس آرمسترانگ و یکی از مورد علاقه او "برکلی لحظه" بود دیدن این عبارات در دانشجويان مواجه زمانی که آنها درک مفاهیم مهم که پیشرفته کار خود را.

"او باور نکردنی, مربی, مشاور, معلم و تشویق کننده برای کار ما خیلی همکاری پرشور در مورد گفت:" آرلین Swinderman برنامه مدیر قومی سلامت در ایمیل. "در حالی که از دست دادن او احساس خواهد شد برای مدت زمان بسیار طولانی ما قومی موسسه بهداشت خانواده ما باقی می ماند فوق العاده سپاسگزار به او در زندگی ما است."

تماس با Nat Gott در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @natgott_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب