'یک برنامه است که تکامل می یابد و سازگار': UC برکلی تلاش برای حفظ آموزش دانشگاهی در میان بالقوه چالش های زیست محیطی

در مواجهه با دود ناشی از آتش سوزی جنگل ها و روز بدون قدرت دانشگاه برکلی توسعه یافته در حال تحول و برنامه ریزی

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

در مواجهه با دود ناشی از آتش سوزی جنگل ها و روز بدون قدرت دانشگاه برکلی توسعه یافته در حال تحول و برنامه ریزی برای حفظ کلاس از طریق حالت های جایگزین آموزش اجازه می دهد دانش آموزان به حفظ و یادگیری در میان چالش های زیست محیطی.

مشتق شده به طور عمده از تولید همزمان قدرت گیاه و تقویت برق از PG&E پردیس قدرت را می توان محدود زمانی که این شرکت به مسائل ایمنی عمومی برق سیستم خاموش شدن و یا پی اس پی در حضور شرایط محیطی مستعد برای آتش سوزی. تلاش برای علمی مقاومتی در موارد محدود قدرت پردیس طرح مستلزم کلملتی کلاس — یک استراتژی در حال حاضر در حال اجرا در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

UC برکلی منبع اصلی قدرت

در قلب این دانشگاه را قدرت آن تولید همزمان نیروگاه که در حداکثر ظرفیت می تواند تامین 80 درصد از پردیس قدرت تقاضا با توجه به کاردانی معاونت از امکانات خدمات سالی McGarrahan.

گیاه تاریخچه قدمت آن به سال 1987 زمانی که آن را توسط یک شخص ثالث که به فروش می رسد قدرت تولید شده توسط گیاه به PG&E با توجه به McGarrahan. پردیس خریداری تمام قدرت خود را از PG&E تا دانشگاه برکلی در زمان بیش از عملیات این کارخانه در سال 2018 است.

هنگامی که گیاه در ابتدا از نصب, آن می تواند تمام پردیس قدرت با توجه به نوریس Houghton, این گیاه را تهدید. به عنوان پردیس رشد کرده است این دیگر یک واقعیت است.

در حال حاضر این نیروگاه تولید همزمان برق تکمیل برق خریداری شده از PG&E زمانی که پردیس تقاضا بیش از این کارخانه ظرفیت با توجه به McGarrahan.

"پردیس ریه ها رشد کرده اند بیش از گذشته 30 یا 32 سال و ظرفیت نیروگاه تولید همزمان شده است به روز رسانی یا افزایش" Houghton گفت. "پردیس نیاز برق قابل توجهی بالا رفته است."

به عنوان گیاه سنین نشت ممکن است افزایش و نگهداری بیشتر می تواند مورد نیاز Herrington گفت. صرف نظر از گیاه بیماری دو برنامه ریزی شده قطع برق عمدا انجام شده در هر سال — به طور معمول یکی در پاییز و دیگری در بهار و کامل تعمیرات.

در طول این قطع پردیس تنها متکی بر انرژی از PG&E در نتیجه افزایش خطر از دست دادن قدرت به طور کامل اگر PG&E خاموش برق Herrington گفت: در یک ایمیل.

اگر نیروگاه تولید همزمان شد جدیدتر این مدت از قطع برنامه ریزی شده — حدود شش روز هر — می تواند به احتمال زیاد کوتاه.

از پردیس دیدگاه های تولید همزمان قدرت گیاه هنوز هم به طور بالقوه به عمل به آن شده است برای بسیاری از سال و با تعمیر و نگهداری مناسب با توجه به McGarrahan. پردیس را کربن بی طرفی اهداف نیست با توجه با استفاده از این گیاه به عنوان آن را بر روی گاز.

"در حالی که این دانشگاه همچنان به کار و حفظ این گیاه آن است که به طور فعال مشغول به تحصیل قدرت جایگزین نسل تکنولوژی و مدل های تامین مالی است که می تواند کمک به دانشگاه رسیدن به آن پایداری و کربن بی طرفی اهداف" McGarrahan گفت: در یک ایمیل.

PG&E به عنوان یک پشتیبان: پردیس را ترجیح چشم انداز'

زمانی که باد بر میدارد و رطوبت کاهش می یابد, آتش نجومی آغاز می شود و تهدید می کند بخش هایی از دولت است. در این شرایط فعال خطوط برق هستند بیشتر در معرض خطر سقوط و جرقه آتش سوزی. این شرایط بی درنگ PG&E به عمد خاموش قدرت خود را با صدور یک پی اس پی.

هنگامی که این اتفاق می افتد, نیروگاه تولید همزمان می شود UC برکلی تنها منبع برق و عادی دانشگاه توابع محدود به کاهش پردیس قدرت زیاد و حفظ تقاضا در این کارخانه قابلیت Herrington گفت.

UC برکلی "ترجیح چشم انداز" است که به ارائه تمام قدرت خود و با تکیه بر PG&E تنها به عنوان یک نسخه پشتیبان تهیه — یک تلاش چندین ساله که بستگی به در دسترس بودن و قیمت جایگزین اشکال از فن آوری با توجه به McGarrahan.

"به طور متوسط برای دانشجو یا فرد در محوطه دانشگاه (پی اس پی) خواهد بود بدون درز به آنها را اگر ما تا به حال بیشتر قابلیت خروجی از نیروگاه تولید همزمان," Houghton گفت.

هزینه برای افزایش ظرفیت این کارخانه پس از آن می تواند به حفظ تمام پردیس نیاز برق در حدود $15 میلیون Herrington گفت.

اگر تولید همزمان قدرت گیاه قادر به به طور کامل حفظ پردیس الکتریکی اثر در پردیس قدرت خواهد بود یا به حداقل برسد و یا به طور کامل نفی زمانی که خطوط برق ولتاژ بالا که خوراک پردیس با انرژی از PG&E در حال خاموش چون از یک پی اس پی, Houghton اضافه شده است.

حتی اگر این امنیت انرژی بود محقق دانشگاه برکلی هنوز هم نیاز به حفظ ارتباط خود با PG&E به دلیل قابلیت اطمینان ابزار بیش نیروگاه با توجه به Herrington. پردیس خواهد بود قادر به خرید انرژی کمتر از PG&E اما این مکمل منبع قدرت هنوز هم لازم است در چنین شرایطی به عنوان گیاه برنامه ریزی شده قطع برق برای آن دوسالانه تعمیر و نگهداری و همچنین اتفاقی قطع.

در عین حال که قادر به قدرت کل پردیس در حالی که با تکیه کمتر بر PG&E بدان معنا نیست تمام فعالیت های عادی خود ادامه خواهد داد و با توجه به پردیس دانشگاهی سنا وزیر سابق دین از Rausser دانشکده منابع طبیعی J. Keith Gilless. اگر اطراف آن جامعه متاثر از پی اس پی, دانشکده, کارکنان و دانشجويان ساکن در خارج از دانشگاه ممکن است قادر به شرکت در یک به طور کامل طراحی پردیس.

داشتن قدرت قطع در حالی که حفظ عملکرد پردیس نیز ممکن است باعث شود کودک مسائل مربوط به مراقبت از سالمندان وابستگی و حمل و نقل با چالش های Gilless اضافه شده است.

دسترسی به اینترنت جهانی است به این معنی پردیس نیز نیاز به مکمل دانشجويان ساکن در خارج از دانشگاه با Wi-Fi اگر آن را در نظر دارد به باقی می ماند به طور کامل عملکرد در هنگام قطع برق با توجه به Gilless.

"این بیش از فقط نگه داشتن پردیس طراحی شده تا" Gilless اضافه شده است.

در تاریکی چپ توسط یک پی اس پی

آتش سوزی جنگل ها ممکن است برخی از کالیفرنیا به تصور یک راه جدید برای زندگی: یکی در تاریکی باقی مانده است. هنوز UC برکلی تولید همزمان برق گیاهی است که هنوز هم ارائه یک منبع نور برای تحقیق و برخی از دانش آموزان در طول قطع.

اکتبر 2019 شاهد از دست دادن چهار روز آموزش با توجه به پی اس پی. در طول این زمان دانشگاه با اولویت حفظ قدرت به اقامت سالن و روشنایی محوطه پیاده رو با قدرت پژوهشی زیر را به عنوان بعدی استفاده پردیس, اولویت بندی با توجه به پردیس سخنگوی جانت گیلمور. به عنوان از مطبوعات بدون PG&E مکمل های تولید همزمان قدرت گیاه است که تنها قادر به پشتیبانی از اولویت های آن.

ماهیت یک پی اس پی به پردیس مدیریت زمان محدود به اطلاع دانشگاه و جامعه و آماده شدن برای انتظار از دست دادن قدرت است که رهبری استفاده می شود در طول سقوط برای امن پژوهش قرار روشنایی تکمیلی و تامین ژنراتور با دیزل با توجه به گیلمور.

با وجود از دست دادن قدرت از PG&E برق از نیروگاه تولید همزمان فعال پردیس برای حفظ قدرت برای برخی از ساختمان های یک قابلیت است که Gilless گفت: "بحرانی" برای تحقیقات علمی در دانشگاه.

نه همه ساختمان را می توان طراحی شده توسط گیاه در طول یک پی اس پی.

در میان هزاران ساختمان در پردیس برخی از آنها مجهز به سوخت دیزل-اخراج ژنراتور است که می تواند محدود پشتیبان گیری از قدرت, در حالی که دیگران به طور معمول در ساختمان های قدیمی تر فاقد این قدرت با توجه به گیلمور.

بسیاری از دانشمندان در دانشگاه باید "بی بها پژوهش دارایی" اما باید آزمایشگاه در ساختمان های بدون قدرت پشتیبان گیری Gilless گفت.

در حالت "تحقیقات برزخ" پردیس دانشجوی دکتری سارا موریس بود در میان این دانشمندان به عنوان پی اس پی در پاییز گذشته ممکن است هزینه های آزمایشگاهی $500,000 و دو سال تحقیقات سرطان.

پس از کار برای سال به پیدا کردن درمان برای درمان مواد مخدر-مقاوم در برابر انواع سرطان موریس قبلا گفت: روزانه کالیفرنیا که او مطلع شد از پی اس پی با تنها 12 ساعت به او را نجات دهد تحقیقات.

نیاز به درجه حرارت خاص کنترل در دسترس نیست در آزمایشگاه بدون قدرت موریس بود و قادر به حرکت برخی از نمونه ها به ویژه ژنراتور-طراحی مخازن در محوطه دانشگاه و حمل و نقل دیگران به UCSF که از دست دادن قدرت است. با اینحال نمونه دچار استرس و مرگ و خطر آلودگی در طول حمل و نقل با توجه به موریس.

تجربه 45 درجه سانتی گراد افزایش دمای هوا در طول قطع برق 46,080 نمونه مورد نیاز به آزمایش می شود برای به دست آوردن یک ایده دقیق از آنچه از دست داده بود اما با برخی از آزمایشات هزینه بیشتر نسبت به نمونه اولیه خود Morris تا به حال به تصمیم می گیرید چه بود ارزش صرفه جویی.

"در این زمان من را به خود جلب کرد کوتاه نی" موریس گفت: در یک ایمیل از اکتبر. "برای آینده قطع برق—و آن را برای تلفن های موبایل مانند قطع یک امکان واقعی—خواهد بود شما در تلو تلو خوردن?"

مقاوم سازی ساختمان های قدیمی تر با قدرت پشتیبان خواهد بود یک چالش به عنوان این امر می تواند مخرب و پر هزینه با توجه به McGarrahan. منn بار اضطراری قابل حمل ژنراتور را می توان مورد استفاده برای ارائه قدرت به ساختمان نیاز دارند.

حال برنامه ریزی برای حفظ آموزش

پس از روز چهارم از کلاس فسخ در مهر پردیس دولت اعلام مانده از این هفته "دانلود آموزش انعطاف پذیری در هفته" با هدف ساخت از دست رفته البته مطالب در دسترس از طریق روش های جایگزین.

این انعطاف پذیری در ماموریت ادامه داد: پس از سقوط پی اس پی به عنوان دانشکده و دولت شروع به برنامه ریزی برای چگونه به مقابله با از دست دادن چند ماه از آموزش در آینده قطع. این پیشرفت به برنامه ریزی برای از دست دادن پتانسیل بخش عمده ای از این ترم به عنوان قطع برق می تواند تبدیل به "یکی از ویژگی های کالیفرنیا بعدی دهه" Gilless گفت.

از طریق این برنامه ریزی دانشگاه آموخته است که چگونه برای حفظ آموزشی روز با استفاده از آموزش از راه دور اجازه می دهد برای راحت تر حرکت می کند به آموزش مجازی در گیر با توجه به Gilless.

"پردیس پاسخ به خطرات مثل این که وقتی شما آن را انجام دهید خوب است یک مورد کلاسیک از مدیریت تطبیقی که در آن تجربه خود را به عنوان یک آزمایش و شما به طور مداوم در یادگیری" Gilless گفت.

این طرح به رقمی کردن کلاس های درس و آموزش بیشتر انعطاف پذیر را ادامه خواهد داد به بهبود, با منابع اضافی مورد نیاز با توجه به تصویری شرح و آزمون proctoring با توجه به پردیس دانشگاهی سنا صندلی الیور o'reilly یک ایمیل به در.

فراتر از فن آوری سازگاری برای بهبود آموزش از راه دور اجرای این طرح در طول یک بحران مانند coronavirus همه گیر و یا در طول یک پی اس پی نیاز به ملاحظات دیگر که یکی از آنها ایمنی عمومی Gilless گفت.

این انعطاف پذیری برنامه شامل بیش از تغییرات در برنامه درسی. این کیفیت بد هوا که گاهی اوقات همراه با آتش سوزی به معنی وجود دارد باید در تصمیم گیری در مورد که در آن به بهترین پناهگاه در خطر و به طور کلی جمعیت Gilless گفت. اگر دانشگاه باز می ماند از دانش آموزان نیاز به دسترسی به ماسک.

با توجه به Gilless این دانشگاه است که تحت سرمایه گذاری در کارکنان دائم که در آدرس اضطراری در مقایسه با دیگر دانشگاه ها است. برای اطمینان از دانشگاه برکلی است کاربردی و تولیدی در طول وقایع آینده Gilless گفت: بیشتر سرمایه گذاری باید در مدیریت اورژانس و کارکنان یک فرایند است که پردیس آغاز شده است.

از راه دور آموزش و دانشگاه, تعطیلی همچنین در حال حاضر یک مانع برای هنر کلاس که با تکیه بر شیوه ها و تمرینات.

پس از قطع برق در پاییز گذشته دانشگاه برکلی گروه تئاتر و رقص و مطالعات عملکرد یا TDPS بود برای به تاخیر انداختن آن تمرین برنامه ایجاد عدم اطمینان برای دانش آموزان و نما یک چالش برای تیم تولید به عنوان آن را برای جستجو متشکرم فضاهای تمرینات به گفته سخنگوی وزارت بن Dillon.

"در حالت ایده آل, این دانشگاه می تواند نسبت به برخی از شکل از وابستگی به انرژی" دیلون گفت. "من می دانم که یک پروژه دراز مدت و امیدوارم که ما می تواند یک کمی بهتر آماده به خارج از سایت فضاهای تمرینات."

دیلون گفت: هیچ جایگزینی برای زنده تمرین دوره یعنی کسانی که مربوط به رقص و بازیگری و اضافه شده که از راه دور یادگیری است "به طور موقت جایگزین."

گروه موسیقی نیز بوده است در مواجهه با چالش های شبیه به کسانی که تجربه TDPS.

"در حالی که برخی از چیزهایی که می تواند به تدریس و تجربه در تهیه و اجرای موسیقی است که اساسا تغییر داده و نمی تواند جایگزین در فرمت دیجیتال" گفت: بخش صندلی مدل کاکس در ایمیل.

این دوره از بسته شدن و آموزش از راه دور در بهار سال 2020, اما اجازه داده مدرسان به جمع آوری منابع آنلاین است که بهتر است آنها را آماده برای پتانسیل تعطیلی در آینده ترم پاییز یا از این بیماری همه گیر و یا PG&E قطع برق دیلون گفت.

Coronavirus روشن می سازد که دانشگاه به برنامه ریزی برای اختلال Gilless گفت. او افزود که اگر آماده برای یک نوع از اختلال پردیس بیشتر پایین مسیر در حال آماده شدن برای دیگران است.

"یک برنامه است که در سنگ بی ارزش" Gilless گفت. "یک برنامه است که تکامل می یابد و سازگار به این معنی است که همه توجه."

Maxine Mouly یک دانشگاهیان و دولت خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @moulymaxine.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن