یک پلیس مدل اصلاح

در پی کشتار وحشتناک از جورج فلوید توسط پلیس در مینیاپولیس سانتا باربارا و Goleta شوراهای شهر و شهرستان با هیئت

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

در پی کشتار وحشتناک از جورج فلوید توسط پلیس در مینیاپولیس سانتا باربارا و Goleta شوراهای شهر و شهرستان با هیئت ناظران را در نظر بگیرید تصویب پیشنهادات به آدرس مسائل مربوط به نژادپرستی و خشونت و استفاده از زور در اجرای قانون است.

به عنوان کسی که یکپارچه درگیر در روابط انسانی کمیسیون نفرت پیشگیری از جرم تلاش های این شهر آتش و پلیس کمیسیون در 1990s و 2000s و اخیرا (2009-2018) یک عضو از شهرستان تجدید کارگروه جامعه اصلاحات مشارکت (CCP) من پیشنهاد برخی از افکار و پیشنهادات. امید من این است که همه حوزه های قضایی همکاری در یک منطقه ای رویکرد به آدرس این مسائل در علاوه بر این به هر داخلی اقدامات آنها را. سواحل جنوبی جوانان ایمنی مشارکت, تاسیس شهرستان سانتا باربارا به عنوان سواحل جنوبی باند نیروی کار در سال 2009 یک مثال موفق مدل منطقه ای بود که به منظور مقابله با مسائل سیستمیک است که به طور نامتناسبی نهفته جوانان از رنگ و مجبور تغییرات در پلیس و جامعه مداخله شیوه های.

گفتگو و بحث re: اجرای قانون و عدالت کیفری اصلاحات با تمرکز بر نژاد پرستی و استفاده از زور نیاز نمی شود تضعیف معانی و یا قضایی کشور کرده است. اصطلاحات وجود داشته است برای بیش از یک دهه برای مقابله با جرم حبس که به طور نامتناسبی تحت تاثیر سیاه پوست و لاتین در جوامع — شرایط عدالت سرمایه گذاری مجدد و عدالت کیفری Realignmentwere در واقع پایه های AB 109 در کالیفرنیا در سال 2011.

در سال 2007 نوجوانان عدالت تجدید اجرا شد و منجر به 70 درصد کاهش در جوانان حبس و کاهش قابل توجه در نرخ جرم و جنایت. بسیار به سادگی اظهار داشت: تمام هدف تجدید تلاش برای تغییر منابع از در که مورد حبس در زندانها با هدف افزایش منابع در جامعه برای جلوگیری از تکرار جرم سال. این ایده از "عدالت سرمایه گذاری مجدد" به دنبال تغییر مسیر منابع از مدل های سنتی از اجرای قانون و حبس و به سرمایه گذاری مجدد این منابع به تلاش های جامعه.

چه از طریق برقراری مجدد یک انسان کمیسیون روابط ایجاد یک منطقه ای امنیت عمومی سرمایه گذاری مجدد و reimagining نیروی کار و یا استفاده از های موجود در نهادهای منطقه ای مانند جامعه اصلاحات مشارکت و/یا گسترش شارژ از شهر آتش و پلیس کمیسیون, من مطمئن هستم که جامعه ما است که تمایل و توانایی برای رویارویی با این چالش ها ،

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن