بایننس بار دیگر امکان خرید کریپتو با مسترکارت را فراهم کرد

بایننس بار دیگر امکان خرید ارزهای دیجیتال را با استفاده از مسترکارت برای کاربران فراهم کرد. پیش از این،‌

توسط مدیر سایت در 18 خرداد 1403

بایننس بار دیگر امکان خرید ارزهای دیجیتال را با استفاده از مسترکارت برای کاربران فراهم کرد. پیش از این،‌ این صرافی این قابلیت را در آگوست 2023 متوقف کرده بود.

بایننس بار دیگر امکان خرید کریپتو با مسترکارت را فراهم کرد

صرافی بایننس بار دیگر امکان خرید ارزهای دیجیتال را با استفاده از مسترکارت برای کاربران فراهم کرد. پیش از این،‌ این صرافی این قابلیت را در آگوست 2023 متوقف کرده بود.

سال گذشته مسترکارت به دلیل چالش های قانونی صرافی بایننس در ایالات متحده مبنی ای این صرافی جدا شد. از جمله چالش های این صرافی، جریمه های متعدد از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) بود.

یکی از سخنگویان بایننس گفت: «پس از بررسی گسترده کنترل‌ها و فرآیندهای دقیقی که بایننس اعمال کرده است، مسترکارت تصمیم گرفت تا خرید ارزهای دیجیتال مربوط به بایننس را در شبکه خود فراهم کند.»

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال انکر (ANKR) چیست و چگونه کار می کند؟

Mastercard بازیابی سرویس را با یک شرط تأیید کرد

یکی از سخنگویان Mastercard به CoinDesk گفت: “طی چند ماه گذشته، ما کنترل ها و فرآیندهای پیشرفته ای را که صرافی بایننس اعمال کرده است، بررسی کرده ایم. بر اساس این تلاش ها تصمیم گرفته ایم که خریدهای مربوط به بایننس را در شبکه خود مجاز کنیم.” “این وضعیت منوط به بررسی های مداوم است.”

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

منبع : https://nipoto.com/mag/binance-resumes-mastercard-payments-for-crypto

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن