یادآور مهربان باشد، خرس های طلایی

من و پدر و مادرم بیش از دو ساعت در میان صدها نفر دیگر در یک محل زیارت در هند در سال گذشته در خط گرم، باریک و گ

توسط NEWSWORLDS در 14 شهریور 1399

من و پدر و مادرم بیش از دو ساعت در میان صدها نفر دیگر در یک محل زیارت در هند در سال گذشته در خط گرم، باریک و گرفتگی ایستاده بودیم. ناگهان با موجی از سبکی و سردرگمی مورد اصابت قرار گرفتم. چيز بعدي که ميدونستم روي زمين بودم . پاهایم احساس ژله می کرد چرا که پدر و مادرم به من کمک کردند که عقب بایستم. از جلو و عقب، غریبه های خط با فراهم کردن فضا و ارائه آب و تنقلات برای تسکین طلسم غش من که ناشی از کم آبی بدن و کلاوستروفوبیا بود، به نجات آمدند. ایمان من به بشریت ترمیم شد.

مثل ما، هر دیگری برای دوره های طولانی در صف ایستاده بود؛ بعضی ها، در واقع، تا تپه ای سفر کرده بودند تا به آنجا برگردند در حالی که من سوار اتوبوس شدم. آنها هر دلیل خوبی برای نجات آب و غذای کوچکی که در دست داشتند داشتند داشتند (کیسه ها اجازه نداشتند)، و با این حال، آن را بدون اینکه دو بار فکر کنم به من دادند.

اگر به آن فکر کنید، چنین اعمال تصادفی مهربانی زیادی از غریبه ها در زندگی ما وجود دارد. من از زمانی که من تلفن من در کتابخانه موفیت را ترک کرد و راه رفتن قبل از بازگشت به جای من 10 دقیقه بعد تنها برای پیدا کردن آن گم شده یادآوری می شود. با دلم در دهانم به میز جلویی نزدیک شدم و راحت شدم که بدانم کسی آن را در آنجا واریز کرده است.

من از سخاوت غریبه هایی که از بسیاری جهات بدون تردید به من کمک کرده اند سپاسگزارم. همانطور که شما از آنچه شما برای هر روز سپاسگزار فکر می کنم، فراموش نکنید که می گویند سکوت تشکر از شما برای آن اعمال تصادفی از مهربانی، هر چند بزرگ یا کوچک است.

و مهمتر از آن، سعی کنید هر روز مهربانی را تمرین کنید. این می تواند به عنوان ساده به عنوان کمک به یک دانش آموز تصادفی در کلاس علوم کامپیوتر خود را که نیاز به کمک با کد خود را، نگه داشتن درب باز برای کسی در فروشگاه و یا کمک به کسی که در هنگام سفر بر روی پله ها.

همانطور که شاهزاده دایانا یک بار گفت: "انجام یک عمل تصادفی از مهربانی، بدون انتظار از پاداش، امن در دانش است که یک روز کسی ممکن است همین کار را برای شما انجام دهد."

به خصوص در حال حاضر، با جهان در یک مکان شکننده، بیایید بهترین خرس طلایی ما می توانیم باشد. اجازه دهید این یادآوری خود را به تمرین مهربانی در زندگی روزمره خود را، چرا که لحظاتی برای مهربانی در سراسر ما وجود دارد!

تماس با ناندیتا Radhakrishnan در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب