غمگین پیروزی

نیک ویلز آن را به میخ: "طوبا خروج است و هیچ دلیلی برای جشن — آن است که یک غمگین پیروزی تلخ این پارانویا را ko

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

نیک ویلز آن را به میخ: "طوبا خروج است و هیچ دلیلی برای جشن — آن است که یک غمگین پیروزی تلخ این پارانویا را kooky و حواس پرت."

اخبار-مطبوعات ناشر وندی McCaw رد COVID-19 اپیدمی به عنوان یک "اغراق آمیز gambit ساخته شده توسط نخبگان لیبرال برای پایین آوردن جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن."

به طوری که ما می رویم به این باور ؟ اعتماد کرد ؟

هزاران نفر از پزشکان و پرستاران مراقبت های بهداشتی کارگران 9-1-1 پاسخ دهندگان و متخصصان پزشکی در سراسر جهان است که در خط مقدم از این بیماری همه گیر را دیده اند و چه این ویروس کشنده می توانید انجام دهید ؟ یا وندی و دونالد ؟

اعتماد و اعتبار یک روزنامه که به آن اعتقاد بر این بود که یک ایده خوب برای تایید به رئیس جمهور ایالات متحده یک پاتولوژیک دروغگو و منحرف جنسی باهم ؟ نبود اخبار-مطبوعات یکی از سه روزنامه در این کشور است که تایید و تهمت?

آیا این مرد که ارائه شده Clorox و چراغ روشن به عنوان راه حل برای مبارزه با ویروس مرگبار?

ما واقعا می توانید اعتماد درایو-توسط معترضین در سانتا باربارا که ماندن در داخل اتومبیل با پوشیدن ماسک و beeping عصبانی شاخ برای متقاعد کردن دیگران که آن را بی خطر است به بیرون بروید و بازی در ساحل و با عجله به مراکز? آنچه در مورد nutjobs را که سلاح های حمله به تظاهرات در میشیگان را مشابه "آن را امن" استدلال در حالی که در خدمت تئوری های توطئه?

ضمنا وندی چگونه بسیاری از "لیبرالها" در ووهان چین شد مسئول سفارش مردم به ماندن در داخل و یا در صورت قرار دادن در اردوگاه های اقامت اجباری?

جدی که معتقد است که صف های طولانی در سوپر مارکت منجر به نازی ها به سبک دولت ؟ آنچه در مورد سیاسی قاتل که میاد یک دیکتاتور انتقاد سازمان های اطلاعاتی آمریکا و سر بر قانون اساسی ایالات متحده? می تواند او را پایین آورد و این کشور و نهادهای آن?

آره که مرد. "ثبات نابغه" که اخبار مطبوعات به تایید رهبر جهان آزاد است. من فکر می کنم دونالد تر است روشن و در حال حاضر خطری برای دموکراسی و امنیت ملی از یک ویروس و یا سوپر مارکت خطوط.

در جهان را به خود وندی, چه رنگ آسمان ؟

(نشانه Twilight Zone موسیقی)

من می شنوم الکس جونز است که به دنبال کار می کنند. من شنیده News-Press یک شغل.

(میله استرلینگ صوتی)

سلام بابا Barbaraians. به انجمن خوش آمدید وندی جهان است. ما در مورد به کشتی سوار در سفر ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن