'یک ترم در ابر': UC برکلی صدراعظم کارول مسیح در مورد بازگشایی دانشگاه, سقوط, آموزش

هر چند سطح آینده در فعالیت فرد در پردیس نامشخص است, UC برکلی نگاه متفاوت در پاییز گفت: صدراعظم کارول مسیح در ط

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

هر چند سطح آینده در فعالیت فرد در پردیس نامشخص است, UC برکلی نگاه متفاوت در پاییز گفت: صدراعظم کارول مسیح در طول یک livestreamed مکالمه دوشنبه.

با توجه به مسیح UC برکلی است که با استفاده از سه اصل برای تعیین آینده مراحل: حفاظت از سلامت جامعه ادامه آموزش و حفاظت به عنوان بسیاری از مشاغل به عنوان امکان پذیر است. برای انجام این کار مسیح سازمان کابینه او به نه نیروهای وظیفه هر کدام متخصص در بخش های مختلف از برنامه ریزی برای بازگشایی پردیس. UC برکلی و رؤسای بخش صندلی نیز داده ورودی در بسیاری از دانشگاه سیاست هایی که دولت در حال کاوش مسیح گفت.

"من شده است به طوری تحت تاثیر قرار انعطاف پذیری و خلاقیت و تعهد جامعه" مسیح گفت: در طول این رویداد. "من هرگز متوجه شد به شدت به من در طی این فرایند چگونه اجتماعی دانشگاه است."

UC برکلی دارای یک هدف برای شروع reengaging با فعالیت های پژوهشی در دانشگاه به عنوان اوایل ماه ژوئن به مسیح است.

او افزود که این طرح در حال حاضر است برای باز کردن ساختمان پردیس با ساختمان ایجاد دقیق و برنامه های خاص برای هر یک از ساختمان از قبل.

"من باید تاکید کنم که این طوری نامشخص از یک وضعیت است که ما باید آماده به انعطاف و تغییر شرایط ما در میان همه گیر" مسیح گفت: در طول این رویداد.

در طول تابستان دانشگاه برکلی خواهد شد در حال توسعه سرمایه گذاری آنلاین پیشرفته مواد برای 50 محبوب کلاس به عنوان "خوب به عنوان آنها احتمالا می تواند" در آماده سازی برای سقوط "یک ترم در ابر" مسیح گفت. او اضافه کرد که همه دانش آموزان حتی کسانی که بازگشت به دانشگاه, به احتمال زیاد خواهد شد که حداقل بخشی از سخنرانی خود حاضر به عنوان بزرگ سالن سخنرانی به سبک کلاس صورت گرفت که قبل از همه گیر خواهد شد و به احتمال زیاد نمی تواند مناسب باشد.

پردیس مدیریت انتظار دارد که بسیاری از دانش آموزان قادر به بازگشت به دانشگاه به دلیل نگرانی های سلامت مسائل مربوط به ویزا و یا شرایط دیگر که پردیس مسکن خواهد شد. مسیح اضافه شده که مسکونی زندگی به احتمال زیاد خواهد شد نگاه متفاوت اگر چه جزئیات نامشخص. او گفت که او نمی پیش بینی حرکت می کند-در روز که در طی آن تمام 30,000 دانشجویان حرکت بازگشت به دانشگاه در یک بار.

یکی از بزرگترین چالش های دانشگاه برکلی چهره محدودیت های بودجه. با توجه به مسیح دقیق قدر ضربه که پردیس منابع مالی را نامشخص است با توجه به عدم اطمینان در مورد سطح دولت بودجه آن را دریافت خواهد کرد و اندازه آن بین المللی و خارج از کشور دانشجو جمعيت اما او پیش بینی آن خواهد بود بین $170 میلیون و 400 میلیون دلار است.

وقتی پرسیده شد که اگر این وضعیت منجر به اخراج مسیح گفت: وجود نشده است و گفتگو در مورد آن, اما آن را خارج از قلمرو امکان است.

"ما در حال تلاش ما سخت ترین برای نجات شغل; اما هزینه های پرسنل بزرگترین بخشی از بودجه ما" مسیح گفت: در طول این رویداد. "آن را بسیار سخت برای حفظ بودجه ما بدون در نظر گرفتن پرسنل عمل است."

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب