یک سری از نقل قول است که توضیح نیویورک در طول جنگ داخلی

جیم مک کلور منتشر شده 10:46 AM EDT Jun 19, 2020ژوئن در نیویورک شهرستان شده است از شکل دادن به حوادث.کنگره قاره

توسط NEWSWORLDS در 31 خرداد 1399

ژوئن در نیویورک شهرستان شده است از شکل دادن به حوادث.

کنگره قاره ای در اینجا سمت چپ در اواخر ماه ژوئن پس از نه ماه اقامت در 1778. شهرستان نیویورک مشاهده عبور از محبوب مارکی دو لافایت در فرانسه با یک محلی بارداري در سال 1834.

بازار میریزد بودند پاره شده را در وسط شب در سال 1887 پاکسازی قاره مربع برای چرخ دستی حامل کارگران به رو به رشد کارخانه ها.

ژنرال یعقوب Loucks Devers به خانه آمد به یک قهرمان استقبال در سال 1945. طوفان گرمسیری اگنس زده در سال 1972 است.

و minor league baseball بازگشت به شهرستان با نیویورک انقلاب را بازکن در سال 2007.

و یکی بیشتر ژوئن رویداد جنگ های داخلی و آمد به شهرستان نیویورک.

در مورد 11,000 Confederates راهپیمایی در شهرستان از 27 ژوئن تا 1 جولای سال 1863.

این شهرستان پرداخت می شود عمده انسانی هزینه از مردان ، اگر محلی مستند تلفات از جنگ مرده زخم و دستگیر - آورده بودند رو به جلو به امروز و تنظیم برای بالاتر جمعیت شهرستان نیویورک را تجربه کرده اند 11,000 تلفات.

برای درک جنگ داخلی تاثیر واضح تر من مونتاژ یک سری از نقل قول های که در آن ساکنان در 1860s – با چند دانشمندان پاشیده در مورد شهرستان زندگی خود کلمات:

جنگ می شکند. زنان و کودکان و زمین در

"کودکان چپ بازی خود را به خراش پرز و رول باند. احزاب و چای-drinkings نادیده گرفته شدند برای جلسات در اتاق کار و در خانه های خصوصی برای برش و دوخت لباس و بسته بندی این فروشگاه می باشد که توسط قوم شهر و کشور و مردم است."

- رهبر جامعه مری فیشر مورد نوشت: نیویورک شهرستان حمایت گسترده محلی و نیازهای انسانی به صورت یک اتحادیه ارتش اردوگاه های آموزشی و بعد از آن یک بیمارستان نظامی. ساکنان پشتیبانی سربازان حتی به عنوان آنها در برابر جنگ.

بیشتر: نیویورک شهرستان, نوار پایه و اساس برای جشن قانون روز افتخار بازنشسته YDR ویرایشگر جیم مک کلور

بیشتر: در سال 2002 افراط گرایان در بازدید از شهرستان نیویورک تبدیل صلح به خشونت

بیشتر: می تواند نیویورک Charrette درس اعمال می شود به پس از همه گیر جامعه ارزیابی می کند ؟

شهرستان, سیاست 1861

"این اتحادیه به عنوان آن بود که قانون اساسی آن را به عنوان سیاهان جایی که آنها هستند."

- این Copperhead یا صلح دموکرات مشاهده - اکثر ضد لینکلن و ضد جنگ و موقعیت در شهرستان است. دیوید کوچک ترویج این دیدگاه در صفحات روزنامه نیویورک یک موقعیت که در را نگه داشته و برده داری دست نخورده در امریکا است.

"اگر من می تواند به پایین آوردن کبک با تفنگ, من قطعا می توانید به خوبی به اندازه کافی برای رفتن به دفاع از کشور است."

- صنعتگر David E. کوچک پسر عموی به دیوید کوچک نگه می دارد به یک pro-لینکلن نظر موقعیت اقلیت در شهرستان است. کوچک که از دست بازوی خود را در یک کارخانه حادثه نشان دهنده pro-جنگ و موقعیت.

استدلال در برابر جنگ

"مردم تا زمانی blindfolded را ببینید گناه عوامفریبی سیاسی که با استفاده از این نگرو برای نابودی مردان سفید. آنها را علامت کسانی که آواز سیاه پوست آزادی را تنها برای از بین بردن سفید مرد آزادی برای به دست آوردن نان خود را گرسنه و زمانی که آنها را ببینید تمام عواقب وحشتناک از negro آزادی و برابری و نتیجه را تکان شمالی جامعه به آن پایه است."

- نیویورک دموکراتیک مطبوعات مدعی شد در فوریه. 5, 1861 که آزادی بردگی مردم میانجامد و مشکلات اقتصادی برای خانواده ها است.

روابط نزدیک به جنوب

"راه آهن گره خورده است York County منافع اقتصادی به جنوب قبل از جنگ و به همین دلیل بسیاری از ساکنان شهرستان بودند و تمایلی به صدای هر گونه مخالفت با برده داری و جنوب راه زندگی است. اما نیویورک Countians تا به حال بیشتر در مشترک با جنوب از فقط یک میل شدید برای جنوب پول است. آنها همچنین بسیاری از همان ارزش ها و ایده های سیاسی خود را از جنوب همسایه است."

- مورخ علامت اسنل ارزیابی شهرستان جهت گیری به سمت بالتیمور و دیگر نقاط جنوب.

جنگ و سیاست تقسیم شهرستان

"دوست من من به شما بخواهید برای توصیه من (back) به عنوان من می توانم تایید هر کسی که نفرین بهترین دولت در جهان است."

- نیویورک پروتستان کلیسا کشیش توماس خیابان و بازدید از جغرافیا کتاب فروشنده مربع خاموش به صورت شفاهی و سپس از لحاظ فیزیکی در سال 1862. اگر یک اقلیت طرفدار جنگ و نرم افزار-Lincoln county ساکنان تا به حال صدا.

Confederates سر به سمت شهرستان

"خود تهاجم را از بین ببرد اموال خود را بدون اجازه شما و خود را در کشور و اگر مجاز به ادامه بدون مقاومت شدید خواهد شما را اشیاء از تحقیر و تمسخر به کشور خود و باقی مانده از متمدن جنگ است."

- اتحادیه ژنرال William B. Franklin بومی نیویورک می نویسد به ساکنان شهرستان به عنوان Confederates تهدید پنسیلوانیا در ماه ژوئن سال 1863.

"با همه این وجود ندارد که حداقل هیجان در اینجا. هیچ کس احساس خطر است. هر یک به نظر می رسد که بی تفاوت به عنوان اگر وجود دارد هیچ شورشیان در یک هزار مایل است."

- نیویورک وکیل جیمز Latimer ارزیابی آمادگی خود را به خانه شهرستان در برابر یک شورشی پیشبرد.

شورشیان اشغال York County

"فقط به عنوان زنگ زنگ زد گریه شنیده می شد. 'آنها می آیند!' آه, Lissy, آنچه ما احساس می کنید ؟ Humiliated! خوار! مردانی که نمی اغلب گریه, گریه پس از آن. "

- Cassandra کوچک می نویسد: در مورد Confederates ورود به نیویورک پس از شهر پدران بدون طرح " به Confederates در یک خانه رعیتی در حدود 10 کیلومتری غرب شهر.

"ما می دانستیم که چگونه به زودی می آیند ممکن است یک سیگنال به رها کردن سگ های جنگ در میان ما و خانه های خود را طعمه به مهاجم."

- مری فیشر پس از Confederates ارسال شده در اعتصاب خود را در خارج از بازار شرق خیابان اصلی بیان در مورد ترور دشمن را نداشتند ،

"ما بعد همسایه ثابت شده است خود را یک Secessionist! همه ما او را دوست داشت و خانواده اش خیلی قبل از. ... او را سرگرم افسران در همه زمان ها... . آه ما بسیاری از این افراد, اما هیچ کس صحبت می کند به آنها."

-Cassandra کوچک را نشان می دهد شکاف در شهر پس از برخی از ساکنان درمان مؤتلفه افسران به عنوان دوستان است.

"در این کشور مردم شروع به در آمده است. آنها غارت یکسره به خصوص توسط یک لوئیزیانا تیپ. اسب و قاطر گرفته خانه ها باز شکسته و همه چیز دزد خیالی به سرقت رفته است."

- جیمز Latimer ارزیابی خسارت پس از Confederates انصراف – نبرد بود دم در Gettysburg.

در پایان جنگ

"در Stewartstown ... جان Gemmill ... رانده شد به خارج از شهر توسط پسران با تخم مرغ فاسد گفت که: آن را در خدمت لینکلن حق او چيزى به ضرب گلوله کشته شده است طولانی در پیش است. ما خبرچین می گوید او به خوبی bespattered با ناپاک آب از تخم مرغ هدف از جوان امریکا در آن مناسبت بود راست مطمئن شوید که یکی از ناپاک تخم مرغ زده او را در دهان او ضرب و شتم یک عقب نشینی شتابزده و پس از آن مورد توجه قرار نگرفته و توسط هر فرد در محدوده شهر است."

- استر E. اندرسون به برادرش جان هاروی اندرسون در مورد تقسیم شهرستان پس از اخبار وارد شده در این شهرستان در مورد آبراهام لینکلن ترور شد.

"وجود دارد باقی می ماند در این مدرسه در حال حاضر 57 کودکان, سی و یکی از آنها را سربازان یتیم."

- کودکان را از نیویورک گزارش در سال 1875 نشان طولانی خانواده اختلال در جنگ. یتیم خانه در سال 1865 تاسیس شد.

"... (H) را در وظیفه. "...خود را از سر و صورت به نظر نمی رسد درست است."

- جان Jamison در مورد جیمز بارتون 127 هنگ ایالات متحده رنگی سربازان. جنگ شکست بارتون سلامت.

"او می خواست همان حقوق را به عنوان هر کس دیگری."

- جان Aquilla ویلسون نوه نظر در مورد اینکه چرا او مبارزه برای 32 هنگ ایالات متحده رنگی سربازان. او گفت: او می خواست مردم سیاه و سفید قادر به اموال خود را و رای دادن.

نقطه محوری ژوئن 1863

"یک سیاه پوست به چه کسی سپرده شد وظیفه اشتعال فیوز نشسته بسیار cooly بر لبه اسکله, سیگار کشیدن یک سیگار است."

- از مورخ اسکات Mingus, در مورد یعقوب میلر که با آن مواجه Confederates به عنوان آنها عجله Wrightsville پل. پل استخراج شد با مواد منفجره به رها کردن یک دهانه در Susquehanna. آرامش خود را در مواجهه با دشمن در تقابل با رفتند عدم قطعیت در نیویورک روز قبل به عنوان دشمن پیشرفته.

"به تنهایی و بدون اقتدار به صحبت می کنند برای شورا او سوار کردن (به Abbottstown) در اوایل بعد از ظهر ... ."

- Mingus مورد توضیح می دهد چگونه A. B. Farquhar سوار به سمت مؤتلفه اردوگاه به کارگزار تسلیم شرایط با Confederates. به عنوان ژنرال فرانکلین پیش بینی کرد که تسلیم آورده تحقیر و تمسخر بر شهرستان است.

جنگ میراث در شهرستان نیویورک

"Jubal زود بود بلوف میزند و آنها برای آن است. او نمی خواهد که آتش به آن شهر."

– علامت گذاری به عنوان اسنل در ارزیابی چرا که تسلیم نیویورک بود لازم نیست.

"نیویورک, آنچه در نیویورک می کند بهترین – نیویورک تحت درمان با جنگ داخلی به عنوان یک شرکت تجاری. نیویورک نمی خواست شهر سوخته تا این شهر از رهبران کسب و کار پرسید: "چه کاری می تواند ما را برای اجتناب از که ؟ و با این معامله... "

-دیوید Bupp, نوار, انجمن, رئیس جمهور سال 1988 در نمایندگی این دیدگاه که تسلیم تضمین نیویورک پایدار بدون از دست دادن زندگی و کمی صدمه به اموال.

جنگ داخلی تغییرات شهرستان

"جنگ های داخلی آمریکا که به خانه آمد به پنسیلوانیا آلمانی ها از شهرستان نیویورک در تابستان سال 1863 تا به حال تاثیر قابل توجهی در پنسیلوانیا آلمانی فرهنگ... . پنسیلوانیا, آلمانی, مردان بی خانمان شدند از خود آشنا جوامع; حتی کسانی که موفق به فرار نبرد دیدم جاهای دیگر و ملاقات آمریکایی ها متفاوت از خود را دارند. آنها دیگر آلمانی ها است که می تواند به همراه زبان 'هلند' آنها آمریکایی و زندگی خود را می تواند بستگی به توانایی برقراری ارتباط با دیگر سربازان است."

- مورخ ژوئن Burk لوید ارزیابی در مورد جنگ و تاثیر آن در شهرستان است.

منابع: Ron Hershner را "حروف از خانه" جیم مک کلور "در شرق Gettysburg" اسکات Mingus' "شعله فراتر از Gettysburg" ژوئن Burk لوید "ایمان و خانواده" نیویورک شهرستان, تاریخچه مرکز فایل های.

جیم مک کلور که بازنشسته سردبیر نیویورک روزانه ثبت و نوشته شده است و یا co-نویسنده هفت کتاب در شهرستان نیویورک تاریخچه. او را در رسیدن به jimmcclure21@outlook.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب