'صدای ی دلیل': پاول مولدنهاور برای برد اجاره برکلی اجرا می شود

پس از ۳۰ سال از پیروی از انتخابات برکلی و انتظار اجرای سیاست های موفق رانت، پاوِل مولدنهاور برای هیئت اجاره بر

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

پس از ۳۰ سال از پیروی از انتخابات برکلی و انتظار اجرای سیاست های موفق رانت، پاوِل مولدنهاور برای هیئت اجاره برکلی در حال اجرا است و توصیه های خواهر زنش را می کند: «شکایت را متوقف کنید و کاری انجام دهید.»

اگر چه مولدنهاور درخواست خود را برای اجرای یک موقعیت در هیئت تثبیت اجاره برکلی درست قبل از ضرب الاجل 7 اوت ارائه داد، او گفت که او در حال فکر در مورد دو یا سه چرخه انتخابات در حالی که به عنوان یک پیمانکار کار می کند.

به گفته مولدنهاور، پلتفرم او بر محور «تصمیم گیری عقلانی مبتنی بر اصول اولیه انسانی است که باید از مردم خود در جامعه خود مراقبت کنیم» می چرخد.

مولدنهاور گفت: «هدف من این است که ارزیابی معقولی از آنچه کار می کند و چه چیزی نیست ارائه کنم» به عبارت دیگر، اگر سیاست، هر چقدر هم که خوب در نظر گرفته شده باشد، شکست می خورد- و سیاست ها در حال حاضر شکست می خورد، ما کمبود مسکن داریم، بحران بی خانمانی قابل توجهی داریم، و بهتر نمی شود - نتیجه منطقی این است که هر کاری که ما انجام می دهیم کار نمی کند."

او افزود که برای از بین بردن سیاست شکست و مشکلات آن را تشدید می کند، هیئت مدیره اجاره باید بر نظرات و تحقیقات متخصص تکیه می کنند.

اگر چه او باید موقعیت خود را در تمام مسائل را به مدیون مدنهاور می گوید که او فکر می کند در کشور مسکن انتخاب برنامه ووچر ، همچنین به عنوان بخش 8 شناخته می شود ، که اجازه می دهد تا خانواده های کم درآمد برای تنظیم سهم خود را از اجاره به 30-40 ٪ از درآمد ناخالص ماهانه خود را تنظیم بنابراین آنها می توانند مسکن استطاعت ، "نمونه عالی از سیاست خوب است."

"ما بخش 8، که ثابت شده است بیش از بارها و بارها به کار بزرگ، Moldenhawer گفت: ". "این هزینه مالیات دهندگان پول; بنابراین، اگر مالیات دهندگان می خواهند به مردم در جامعه خود کمک کنند، این بهترین راه برای انجام این کار شناخته شده تا کنون به من است."

Moldenhawer افزود که او فکر می کند سیاست کنترل اجاره، که به معنای محدود کردن توانایی صاحبخانه ها و مستاجران برای مذاکره اجاره، در نتیجه کمبود مسکن است. او این نتیجه را «اقتصاد مهد کودک» می نامد و می گوید که مخالف چنین سیاستی است.

به عنوان کسی که قبلا در سیاست درگیر نیست، Moldenhawer معتقد است که او, می تواند مهارت های حل مشکل و عقل مشترک را به هیئت مدیره اجاره ، به عنوان او بسیار بیشتر بر سیاست متمرکز از سیاست و گفت که او می تواند به عنوان یک "صدای عقل" خدمت می کنند.

علاوه بر این، او هم مستاجر بوده و هم صاحبخانه در زمان خود در برکلی و معتقد است که او می تواند هر دو دیدگاه را در فرایندهای تصمیم گیری ارائه دهد.

Moldenhawer گفت: "من هر مرحله از بازار اجاره از ابتدا تا پایان دیده ام، از اجاره یک آپارتمان کوچک به صاحبخانه کوچک خودم، "مولدنهاور گفت. "من معتقدم که هر چیزی که من از آن حمایت خواهد کرد به نفع همه."

تماس با ورونیکا روزبورو در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @v_roseborough.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن