AC حمل و نقل همچنان تعلیق کرایه مجموعه در میان بودجه قطعیت

AC حمل و نقل به طور موقت به حالت تعلیق کرایه مجموعه پس مارس 23 به منظور تطابق با آالمدا کانتی سلامت افسران سفا

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

AC حمل و نقل به طور موقت به حالت تعلیق کرایه مجموعه پس مارس 23 به منظور تطابق با آالمدا کانتی سلامت افسران سفارشات اجتماعی فاصله با توجه به AC حمل و نقل سخنگوی رابرت Lyles.

در هر شهرستان سفارشات AC حمل و نقل شده است و نیاز به اتخاذ عقب-درب شبانه روزی که آن مانع از جمع آوری سوار کرایه به طور معمول در جلوی اتوبوس که در آن یک مجموعه دستگاه است که با توجه به Lyles. مسافر کرایه را تا حدود 13 درصد از AC حمل و نقل درآمد با توجه به وب سایت خود را.

Lyles گفت: به را تشکیل می دهند عدم farebox بهبود سازمان است و رسیدن به دولت فدرال برای کمک مالی.

"ما پیش بینی مرمت کامل کرایه مجموعه در هفته آینده" Lyles گفت: در یک ایمیل. "ما با استفاده از ارتباطات ما عامل به اطلاع سواران و شرق خلیج جوامع از یک تاریخ از ترمیم کرایه مجموعه است."

تس Lengyel, مدیر اجرایی آالمدا کانتی کمیسیون حمل و نقل اضافه شده است که بخش دیگری از AC حمل و نقل درآمد حاصل از مالیات بر فروش اجباری رای دادند توسط شهروندان است.

این کمیسیون فراهم می کند و تقریبا 60 میلیون دلار در هر سال به AC حمل و نقل به طور منظم ثابت-مسیر خدمات و آمریکایی های معلول بودجه با توجه به Lengyel.

Lengyel گفت: وجود خواهد داشت تاثیر این بودجه با توجه به رکود اقتصادی از COVID-19 همه گیر و افزود که این کمیسیون قصد دارد برای کاهش تخصیص بودجه به AC حمل و نقل. اما این کمیسیون هنوز منتظر اطلاعات بیشتر از دولت های قبل از آن می تواند درک مقیاس تاثیر است.

با توجه به Lyles AC حمل و نقل در حال حاضر در مرحله دو کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom چهار مرحله برنامه ریزی برای بازگشایی دولت زیر پناهگاه در محل سفارشات. کالیفرنیا نقل مکان کرد و به مرحله دو مارس 8 است که اجازه می دهد تا کاهش خطر محل کار برای باز کردن به تدریج با سازگاری همانطور که در فرمانداری وب سایت.

شده است وجود دارد 72 درصد کاهش در ridership پس از پناهگاه در محل سفارش با اشاره Lyles. این منجر به موقت فسخ برخی از خدمات اتوبوس. همه کارکنان همچنان به دریافت کامل حقوق و مزایای.

"ما شده اند محتاطانه با بودجه دلار و به عنوان نتیجه تجربه کرده اند furloughs یا اخراج از هر بخشی از نیروی کار ما" Lyles گفت: در ایمیل.

بر خلاف برخی از دیگر خدمات ضروری AC حمل و نقل از رانندگان دریافت نمی کنند به طور جداگانه شناسایی خطر پرداخت در نور COVID-19 گیر با توجه به Lyles.

Lyles اضافه شده که AC حمل و نقل ادامه خواهد داد برای نظارت بر دستورالعمل از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از ایالت کالیفرنیا و محلی مقامات بهداشتی و همچنین کار بر روی یک اصلاح خدمات برنامه است.

"اگر چه شرکت های دیگر پناه-در-محل در نتیجه صرفه جویی در هزینه های ما خدمات ضروری به مردم شرق خلیج" Lyles گفت: در ایمیل. "به عنوان یک نتیجه, ما همچنان به کار روز و شب است."

تماس با کلر دالی و دینا Katgara در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن