Aceves چالش های Perotte در مسابقه برای شهردار Goleta

Goleta را زیر رادار مسابقه برای شهردار صندلی فقط دو بار به عنوان جالب است. Councilmember راجر Aceves را با شهر

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

Goleta را زیر رادار مسابقه برای شهردار صندلی فقط دو بار به عنوان جالب است. Councilmember راجر Aceves را با شهردار پائولا Perotte برای دفتر او اعلام کرد در روز دوشنبه. این دو نمی تواند متفاوت تر.

Aceves چهار ترم councilmember شده است با حمایت اتاق بازرگانی در گذشته مسابقات بیان به شدت محافظه کار اقتصادی پیام در اطلاعیه خود. Perotte بود رای دادند و به دو سال در سال 2018 کار کرده است و به رشد آهسته در شهر و آدرس مردمی مسائل. او اعلام نامزدی وی در هفته گذشته.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


اول پیوستن به شورای شهر در سال 2006 هنگامی که وجود دارد هیچ شهردار Aceves در زمان gavel دو بار در تناوب با سایر councilmembers. یک افسر سابق پلیس, Aceves اخیرا رای دادند در برابر یک بحث یک درصد افزایش به شهر مالیات بر فروش. او اظهار داشت: رکود اقتصادی از coronavirus ساخته شده از جمله مالیات بیش از حد بزرگ یک بار در Goleta ساکنان بسیاری از آنها از کار شد.

Aceves تر بود در مرحله با آرایش از شوراهای قبلی برای سال 2016 زمانی که املاک و مستغلات-حمایت نامزد تحت سلطه Goleta رشد در جامعه ، نتایج عظیم تحولات مسکن که هر دو راضی الزامات دولت و هیجانی Goletans برای رای دادن در رشد-مخالف اعضای امروز شورای.

Perotte شد انتخاب شهردار توسط شورای دو سال در یک ردیف در شهرداری-چرخش روز و تبدیل شدن به verklempt با تعجب در افتخار است. او اولین بار در شهرستان شهردار و باقی مانده است نسبت به ترکیبات خود را در حال اجرا حتی دست جلسات شورای. او در حال حاضر دریافت تاییدیه از سه دیگر councilmembers دولت فدرال و مقامات و Goleta نفوذ Goodland ائتلاف.

شاید با مسابقه های آینده در ذهن Perotte آن را "شفاف" در مالیات بر فروش شنوایی دو هفته پیش که او "بله" رای به سادگی آن را در انتخابات به رای دهندگان اجازه تصمیم می گیرید. (Aceves ملحق شد توسط استوارت Kasdin در مخالفت با این ایده.) او موافقت کرد و با Kyle Richards و جیمز Kyriaco که زمان بد بود اما این شهر نیاز به بودجه, به منظور ادامه خدمات ضروری برای ساکنان آن است.

کمی نور می درخشد میان هر دو نامزد را برای حمایت از برنامه های کودکان پارک و یا خود را آشکار غرور و عشق برای شهرستان خود را. Aceves است برای اولین بار خود تاکید کرد مکزیکی-آمریکایی ریشه بیان کرد او اولین فرد از رنگ تا کنون انتخاب شده به شورا. Perotte بر حمایت از او برای مسائل بحث برانگیز مانند حفاظت از اسقف در مرتع پرورش احشام و نهر موانع و آشنایی با کسب و کار کوچک زندگی از طریق خانواده اش.

انتخابات در تاریخ 3 نوامبر نیز برگزاری همه پرسی در مورد اینکه آیا شهردار در مدت باید تغییر دهید به مدت چهار سال به جای زمان دو به عنوان توصیه شده توسط شهر همکاری کمیسیون. چهار سال مدت بود رای دادند را در سال 2016 اما این کمیسیون اشاره کرد و آن را یک زمان کوتاه است که شامل بیش از حد مبارزه.

یک دست را Perotte از کار, اما از دست دادن Aceves خواهد او را ترک کند و با بیش از دو سال در شورای شهر.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن