اعتیاد یک بیماری همه گیر: بازیابی صاحبان خانه را افزایش عود مشکلات مالی

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 18 سال 2020اعتیاد بهبود جامعه احساس وزن از تغییرا

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

اعتیاد بهبود جامعه احساس وزن از تغییرات ناشی از COVID-19 و قیمت به پرداخت این است که زندگی یا مرگ.

"من فکر می کنم در ابتدا وجود میزان بالایی از عود و آن را به نظر می رسد نوع از حل و فصل کردن در حال حاضر, اما آن را نیز ترسناک بخشی از این کل چیزی است که مردم در حال عود و آن را بسیار خطرناک برای آنها ... گفت:" جولی هس مالک نگه داشتن آن سبز بهبود خانه در نیویورک.

آن را به خصوص ترسناک چون "اعتیاد یک بیماری است, از انزوا" را به عنوان خاک یکسان کردن پروژه مدیر خدمات مسکونی فرح McCorkel گفت.

"من فکر می کنم که شده است وجود دارد بسیاری از تغییرات کاملا. من فکر می کنم که من را دیده اند افزايش عود بله. من اعتقاد دارم که آن را به دلیل انزوا و آن را به دلیل روال است که از مسیر خارج و همه چیز را دوست دارم که کاملا" McCorkel گفت.

در نور گیر, بهبود, خانه های صورت چالش های موجود در ارائه همان روال برای مشتریان خود در حالی که برخورد با مشکلات مالی ناشی از مشتری lay-offs.

"خوب در اینجا ما در یک بیماری همه گیر مبارزه با اپیدمی آن را به مقدار زیادی ... اما ما در حال انجام بهترین ما می توانیم در اینجا" هس گفت.

در زمان های اقتصادی عود و چالش های ساختمان جامعه در حال کاهش به عنوان کسانی که در بهبود پیدا کردن راه هایی برای نبرد انزوا و به دست آوردن ثبات مالی با جامعه و حمایت از دولت است.

"همه بهبود خانه ها متعلق به کسی است که در بازیابی است که شده است وجود دارد. بنابراین همه آنها در حال انجام یک کار شگفت انگیز مراقبت از خود را به مردم و تلاش برای ماندن در بالای آن شما نمی تواند کمک کند در هر وضعیت و مسائل اتفاق نمی افتد اما همه را به انجام بهترین خود را" گفت: الهام Rohrbaugh معاون رئیس جمهور و نه یکی بیشتر در نیویورک.

بیشتر: چگونه coronavirus اجتماعی فاصله اثرات آن در مبارزه با سلامت روان و اعتیاد

بیشتر: نیویورک شهرستان, مرد, مصاحبه, دیگران در مورد اعتیاد به, بهبود, برای گسترش پیام امید

عود در اوج انزوا

در نیویورک شهرستان, مصرف بیش از حد اعداد سه برابر با 8 در ماه ژانویه تا 21 مارس در زمانی که اقامت در خانه محدودیت اول شد مجموعه, نیویورک شهرستان, پزشکی قانونی, Pam, گی گفت. اولیه مصرف بیش از حد اعداد برای ماه آوریل نیز در 20s با 2 تایید و 20 مشکوک به مصرف بیش از حد مرگ و میر.

در فرانکلین کانتی در حالی که تنها یک وجود دارد مصرف بیش از حد مرگ در ماه مارس و میر به نظر می رسید به اوج خود در ماه آوریل در پنج Franklin County District Attorney مت Fogal گفت. در ژانویه وجود دارد 3 مصرف بیش از حد مرگ و میر.

در بهبود خانه عود نمی رود, اما آنها به اتفاق می افتد.

"به طور کلی یک یا دو ماه است که در مورد حق گفت:" علامت گذاری Weitkamp صاحب Last Resort بهبود خانه در نیویورک. "منظورم این است که متاسفانه اول از همه ما در حال برخورد با انسان درست و غیر قابل پیش بینی اما زمانی که شما در حال برخورد با بیمار انسان است که فقط در ترکیبات این مشکلات است."

Weitkamp گفت که او دیده است و نه افزایش عود در بهبود خود, خانه, اما دیگران در منطقه, آیا دیدن یک افزایش اندک با ویروس محدودیت.

این خاک یکسان کردن پروژه که دارای سه بازیابی خانه در کارلایل هریسبورگ و Lancaster تا به حال سه عود و مصرف بیش از حد مرگ.

"این بود که سازه های دور گرفته شد پس از آن که امور روزمره خود شغل خود را گرفته دور خود حس از هدف است. و من فکر می کنم به خصوص در اوایل که واقعا مهم است که یک حس از هدف به دلیل آن را فقط به نظر می رسد مانند هر دقیقه طول می کشد یک ساعت و هر ساعت به نظر می رسد مانند ابدیت و شما واقعا احساس می کنید مانند شما در حال رفتن به احساس مانند است که برای همیشه لطفا برای" McCorkel گفت.

بیشتر: coronavirus همه گیر است superheating York شهرستان اپیدمی مواد مخدر: مواد مخدر تا مرگ

در حفظ آن سبز بازیابی خانه وجود داشته است دو عود و مصرف بیش از حد مرگ. هس گفت که مرگ آمد به عنوان یک شگفتی به این دلیل که فردی که جان خود را به خوبی انجام شد و برای بیش از سه ماه.

"نظر من این است که آن را ممکن است به یک عامل در چگونه او ممکن است احساس شده است و یا او ممکن است احساس کرده و جدا شده" هس گفت. "نه قادر به گرفتن با اسپانسر خود را قادر به رفتن به جلسات خود را در تمام جهان تغییرات یک شبه و من فکر می کنم ما موجودات عادت و ما مانند روال است."

هس گفت که او و شوهرش معمولا می توانید بگویید اگر کسی عود زمانی که آنها شکستن روال خود را.

خانه نوح بازیابی Homes Inc. در فرانکلین کانتی تا به حال سه عود و بنیانگذار جان لوید گفت که افراد مرتبط با آن به افسردگی و انزوا از خانواده و اشتغال مبارزات.

شروع بهبودی در بیماری همه گیر کوروناویروس

آن مهم است برای کسانی که با اعتیاد به دقت و توجه در طول همه گیر خود را به عنوان وابستگی به مواد مخدر باعث می شود آنها را در معرض ویروس. این می تواند به خصوص مهم به عنوان, بهبود خانه, تلاش برای پذیرش اعضای جدید است.

"من همچنین نیاز به حفاظت از ساکنان که وجود دارد و من نمی خواهد تا کنون نه کسی را, اما من نیاز به آنها را پاک, اول از همه, از آنجا که ما در حال کار با یک جمعیت است که سیستم ایمنی بدن معمولا برخی از چیزهای دیگر در جریان بوده است گرفته شده بهترین مراقبت از سلامت خود" McCorkel گفت.

بهبود خانه های اجرا شده خود به خود روش های پیشگیرانه مانند اجرای stay-at-home محدودیت های اجتماعی فاصله و ماسک پوشیدن.

نه داشتن که جامعه پایه و اساس برای کسانی که جدید به بازیابی باعث می شود همه چیز حتی بیشتر به چالش کشیدن.

"قلب من قطعا می رود به آنها و من نمی خواهم در این شرایط در اوایل بازیابی چرا که آن را کاملا دشوار است پس زمانی که شما پرتاب در همه دیگر عدم قطعیت و ... زمانی که شما جدا شده است که چگونه (عود) در واقع آشکار," McCorkel گفت.

پاسخگویی یک ستون اصلی در جلوگیری از عود از آنجا که آن را می سازد ساختار در زندگی یک فرد است. که به معنی تبدیل شدن به نفس کافی از طریق کار رفتن به جلسات به یادگیری از دیگران با تجارب مشابه آموزش به مسئولیت برای اشتباهات ،

"پاسخگویی نوع ما را نگه می دارد صادقانه و صداقت است چنین بخش مهمی از بهبود. ... اگر من مانند اختفاء یا نه جایی که من می گویند من قصد دارم به بود و پس از آن من نمی تواند پاسخ, پس از آن من نیستم که پاسخگو و پس از آن زمانی که من زندگی می خواهم که من شانس عود آسمان بالا" هس گفت.

در حال حاضر که بسیاری از سنتی مسئولیت پذیری سازه ها مانع بهبود صاحبان خانه به دنبال راه های خلاقانه برای کمک به مشتریان خود موفق شوند.

"آنچه ما در حال انجام به زور پاسخگویی در حال حاضر ؟ من فکر می کنم آن را ارتباطات" هس گفت.

که شامل صحبت کردن خانه مدیران قبل از خروج از خانه های اجباری به طور منظم زوم جلسات به اجرای مشارکت فعال در بهبود و حمایت از یکدیگر در خانه با صحبت کردن در مورد چه مسائل هر فردی مواجه است.

بیشتر: Coronavirus: PA تلفنی راه اندازی شد برای کمک به کسانی که مبارزه با اضطراب و احساسات

آن بوده است بسیار بزرگ بار مالی در آمریکا

در زمان عادی اگر یک مشتری قادر به پرداخت اجاره وجود دارد عواقب خواهم پرداخت و ممکن است اخراج. این گزینه ها محدود هستند در طول یک بیماری همه گیر.

هر recovery خانه گفت که حداقل 50 درصد از اعضای خود را در ابتدا گذاشته و از آنجا که از virus. این است که نه تنها مضر برای فرد در بهبود اما بدان معنی است که بهبود صاحبان خانه قادر به پرداخت صورتحساب به طور منظم.

"بسیاری از مردم ما از کار و یا فاقد صلاحیت و یا هنوز در انتظار بیکاری بنابراین اجاره متوقف می شود پرداخت می شود در حال حاضر" هس گفت. "از آن شده است بسیار بزرگ بار مالی بر ما."

در ابتدا Weitkamp گفت که برخی از مردم خود را دریافت نکرده بیکاری چرا که آنها به اندازه کافی ندارند مقدماتی هفته در آخرین سال پایه. این معمول است برای کسانی که در بهبودی به عنوان بسیاری از صرف زمان طولانی در توانبخشی درمان بستری امکانات و حتی زندان قبل از پیدا کردن اشتغال پایدار.

هنوز با اخیر همه گیر کمک های بیکاری (PUA) خود را عضو هستند قادر به دریافت 39 هفته از مزایای بیکاری کمک کرده است Weitkamp بهبود خانه به عقب بر گردیم روی پای خود را.

وجود دارد یک چالش با مبالغ زیادی از پول این افراد در حال دریافت هر چند. Weitkamp گفت: اصلی باعث عود معمولا مبالغ زیادی از پول و زمان بیش از حد.

"این فوق العاده است چه برخی از شرکت ها در جهان در حال انجام برای کمک به همه اما متاسفانه برای مواد مخدر بیماری همه گیر در داخل همه گیر آن مخالف کامل" از آنجا که برخی از آنها در حال حاضر بیشتر در بیکاری نسبت به زمانی که آنها مشغول به کار بودند Rohrbaugh گفت.

Weitkamp گفت: تا کنون وجود نداشته است اضافی عود به دلیل این بودجه و او "افتخار" از اعضای خود برای تلاش برای مشغول نگه داشتن و پیدا کردن ثبات مالی.

بیشتر از بهبود خانه را نیز در parolees از زندان ایالتی اما آن کسانی است که اجازه اوایل به دلیل coronavirus هنوز فاقد شرایط لازم برای کار و باید باقی می ماند در بازداشت خانگی تا زمانی که آنها در پایان حکم خود.

بیشتر: "چه می خواهید انجام دهید ؟ فقط اجازه دهید من می میرند؟': چگونه Narcan به بازماندگان شانس در بازیابی

McCorkel صحبت از یک زن که اوایل انتشار پس از دو سال و نیم. او کار کردم روز بعد اما مجبور به رفتن کردند برای یک ماه دیگر از آنجا که او را "از لحاظ فنی هنوز یک زندانی."

"این باعث می شود من عصبی زیرا حتی رئیس من او گفت: شما نگران چرا که او یک ماه در حال حاضر فقط نشستن در اطراف و مانند کاملا رک و پوست کنده بله" McCorkel گفت. "معمولا در دو هفته اول مردم شغل و سپس شما در گرایش و شما در حال گرفتن به تنظیم برنامه اما واقعا مثل این دختر به معنای واقعی کلمه در خانه تمام وقت در حال حاضر. ... این قطعا مانند طوفان کامل به عود."

حتی در میان lay-offs و افزایش نرخ بیکاری بیشتر از بهبود صفحه اصلی نمایندگان گفت که اعضای بدست شغل جدید است.

"در حال حاضر بچه ها در حال تبدیل شدن بیشتر شاغل در حوزه های مختلف ضروری استخدامی برای مثل انبار کار می کنند و چیزی مانند آن را به عنوان به خوبی به عنوان بانوان" لوید گفت. "بنابراین در برخی از سطوح که در واقع یک چیز خوب است چرا که برخی از مشتریان رفت و پس از چیزی است که آنها فکر می کنم آنها می تواند."

لوید گفت که 45 درصد از درآمد خود را می آید از جمع آوری کمک های مردمی و کار خود را در صحبت کردن وقایع که در دسترس نیست در حال حاضر. Lay-offs در ابتدا ساخته شده برای نگه داشتن منابع مالی سالم اما Lloyd است که در حال حاضر به دنبال به را آن دو نفر برگشت.

"ما اعتقاد داریم که ما را در یک محل امن, اما ما نمی دانیم که فردا چه به ارمغان می آورد بنابراین ما در حال رفتن به ادامه فقط به سخت کوش و خوب استوارت با منابع مالی که پر برکت شده اند به این سازمان برای حفظ این درهای باز را برای افراد به شانس" لوید گفت.

بازیابی صاحبان خانه گفته است که هیچ زمان ترس از بسته شدن به طوری که آنها نمی شیرجه زده ممکن است استراتژی خروج برای اعضای.

در صورت بسته شدن رخ می دهد برخی از نتایج ممکن است شامل پیدا کردن دیگر هوشیار امکانات زندگی را برای افراد به دنبال خانواده و دوستان که مایل به در یک دوست یا سناریو مورد بدتر بی خانمانی.

بیشتر: "شما نمی توانید تعمیر مرده': Narcan می دهد پنسیلوانیا افسران توانایی برای صرفه جویی در زندگی

در حالی که وجود دارد بسیار بی ثباتی در آغاز همه گیر, بهبود صفحه اصلی, اعضای, به نظر می رسد به انجام بهتر و تنظیم به "طبیعی است."

"من فکر می کنم که همه آنها مانند تنظیم بسیار خوبی در این نقطه است. من همچنین فکر می کنم آنها فکر می کنم آن را به زودی پس مانند وجود دارد که امید" McCorkel گفت.

و در حالی که در خارج از تعاملات محدود بازیابی صاحبان خانه می گویند که بسیاری از کاربران در حال نزدیک شدن و اتصال در این تجربه مشترک است.

"این خانه بدست مقدار زیادی سخت تر مثل این بچه ها در حال کار با هم و آنها بدست به شناختن یکدیگر بهتر است. قبل از این همه رفتن در جهات مختلف به خود شغل جداگانه و با حامیان مالی خود را و یا هر آنچه که قرار بود در زندگی خود را در رفتن خود را یک شبه بازدیدکننده داشته است و بنابراین همه بود فقط از نوع انجام چیزی که خود را" هس گفت.

"این نوع از چیزی که به رعایت بنابراین مانند وجود دارد خوب بیرون آمدن از آن را بیش از حد."

جامعه پشتیبانی از بازیابی خانه

بهبود خانه نیز دریافت حمایت از کسانی که در اطراف آن جامعه است.

"ما بیش از حد از افراد که مایل به مشارکت در برخی از راه و اینکه آیا مواد غذایی که آیا کارت های هدیه چه که محصولات کاغذی" لوید گفت.

از سازمان هایی مانند نه یکی بیشتر در نیویورک ارائه بهداشتی کیت ماسک و کارت هدیه و به افراد اهدا غذا یا پول مردم پله تا برای کمک به بهبود جامعه بهترین آنها می توانند.

"من بسیاری از تماس فقط از اعضای جامعه گفت: چگونه می تواند به من کمک کند مانند آنچه که انجام آنها نیاز دارید ؟ آیا آنها نیاز به ماسک انجام آنها نیاز به کارت های هدیه انجام آنها نیاز به رنگ آمیزی کتاب؟," McCorkel گفت. "این واقعا خوب به جامعه برسد و بگویید: هی چه چیزی را یا چه چیزی را آقایان نیاز دارند."

و این نیازهای اساسی هستند و حتی مهم تر در این زمان بی ثباتی.

"بنابراین مردم نمی توانند تمرکز بر دوره نقاهت بعد از یک بیماری کشنده, راست, اگر نیازهای اساسی خود را نمی ملاقات کرد (مثل) اگر شما نگران در مورد که در آن شما در حال رفتن به خواب ... اگر شما در حال رفتن به گرسنه" McCorkel گفت.

بهبود خانه ارائه می کنند که ثبات و در حال کار سخت به اطمینان حاصل شود که این افراد باید مکانی امن برای زندگی می کنند در حالی که آنها در حال مبارزه با بیماری اعتیاد.

"امیدوارم همه ما می خواهیم زنده ماندن و حفظ و کمک به مردم در زمانی که این است که بیش از همه" هس گفت.

بیشتر: "بدون آن من نمی خواهد در اینجا': چگونه Narcan است صرفه جویی در زندگی در مبارزه با مواد مخدر

منابع برای کسانی که مبارزه با اعتیاد:

  • پنسیلوانیا, بهبود و بازسازی سازمان داد تا به یک لیست از آنلاین پشتیبانی بازیابی منابع است.
  • الکلی های گمنام عمومی خدمات سایت است که آنها مردم را تشویق به استفاده از در طول COVID-19 بیماری همه گیر. برخی از AA گروه با استفاده از زوم Google Hangouts یا کنفرانس تلفنی به انجام نشست. آنها همچنین ارائه یک لیست از منابع مانند فیلم و کتاب.
  • انجمن معتادان گمنام با صدور بیانیه ای نشان می دهد که گروه به طور موقت متوقف شیوه های رایج مانند بغل کردن و یا تکان دادن دست و یا ارائه تنقلات. آنها همچنین گفت که گروه می توانید جلسات آنلاین, اما این است که به هر گروه. گروه های منطقه را می توان در na.org سایت.
  • دفتر سلامت روان و سوء مصرف مواد و خدمات این لیست بهداشت روانی منابع در بهبهان.
    • ملی پیشگیری از خودکشی نجات: 1-800-273-TALK (8255)
    • Nacional de Prevención دل خود کشی: 1-888-628-9454
    • بحران خط متن: متن "بهبهان" به 741-741
    • جانباز بحران خط: 1-800-273-TALK (8255)
    • فاجعه پریشانی تلفنی: 1-800-985-5990
  • پنسیلوانیا دریافت کمک در حال حاضر خط یک محرمانه 24/7 درمان و خدمات اطلاعات برای کسانی که با الکل و مواد مخدر مشکلات. تعداد 1-800-662-کمک کند.
  • پنسیلوانیا وزارت خدمات انسانی دارای پشتیبانی و ارجاع خط تلفن کسانی که مبارزه با اضطراب و سایر احساسات با توجه به COVID-19 اضطراری است. برای دسترسی به تلفن رایگان, تلفنی, تماس 1-855-284-2494. برای TTY شماره گیری 724-631-5600.

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن