مدیر: معلمان به تصویر کشیده شده نادرست در بیماری همه گیر کوروناویروس

نظرادوارد آلبرت منتشر شده 2:03 PM EDT آوریل 8 سال 2020این COVID-19 جهانی همه گیر محوری است مربیان از سراسر کشو

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

نظر

این COVID-19 جهانی همه گیر محوری است مربیان از سراسر کشورهای مشترک المنافع بر روی صحنه های عمومی به عنوان آنها در کانون توجه عمومی و رسانه ها و سیاستمداران است. متاسفانه آنها اغلب به تصویر کشیده شده در unflattering و نادرست به شیوه ای. من شنیده ام که نظرات مانند "معلمان پرداخت می شود و آنها کار نمی کند" "آیا معلمان خود پرداخت چرا که آنها کار نمی کند و برای هفته ها?" و "آن را حتما باید به خوبی به عنوان یک معلم — آنها رنج می برند نیست هر گونه مشکلات در همه." من مطمئن هستم که اگر این نظرات مربوط به حسادت انگور ترش و یا برخی از سیاستمداری که می خواهد 20 ثانیه از توجه رسانه ها.

من در آموزش و پرورش 38 سال و مشغول به کار 31 از آن سالها به عنوان یک مدیر. من را دیده اند بسیار اختصاصی و زحمتکش معلمان که به طور معمول وارد به کار در اوایل اقامت در اواخر و با استفاده از یک روز کامل طول تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی هفته پیش رو است. فراتر از آموزش این حرفه نیز فرض وظایف به عنوان قائم مقام مادران و پدران داوران و وام بانکی افسران برای ناهار. و باور نمی کنم برای یک لحظه چیزی وجود دارد به عنوان یک تابستان کامل خاموش است. معلمان سرمایه گذاری که خرابی در بیشتر مطالعه و آماده سازی و سپس بازگشت به اتاق خود در ماه اوت آماده شدن برای روز اول مدرسه.

بیشتر: Coronavirus مدرسه تعطیل: Bermudian دانش آموزان ادامه سرود ملی از خانه

بیشتر: اتخاذ یک دبیرستان ارشد: چگونه York County خانواده در حال ارائه و تشویق و حمایت

باور نمی کنم چیزی تغییر برای معلمان در طول این بحران بهداشت عمومی. آن را از من. من شنیده ام و دیده معلمان واقعا گام تا بشقاب به یک تفاوت مثبت برای دانش آموزان آنها خدمت می کنند. من گزارش می تواند به شما که من می دانم از معلمان که در حال رانندگی به هر دانش آموز در خانه به دیدار و ابراز چقدر آنها آنها را از دست ندهید. من می دانم که از معلمان که دانش آموزان اغلب به هر دو کمک با مشق شب آرزو آنها را شاد تولد و یا فقط می گویند که آنها نمی توانید صبر کنید به آنها را ببینید و به آنها یک آغوش بزرگ. معلمان وجود دارد که درایو به محله و دانش آموزان جمع آوری به طوری که آنها می توانید آنها را به خواندن یک داستان با مناسب اجتماعی فاصله قوانین در جای خود به طور طبیعی. بسیاری از معلمان به من گفت که آنها خواهد بود و نه در مدرسه آموزش به دلیل آن است که بسیار دشوار است برای دیدار با نیازهای همه دانش آموزان خود را از طریق فن آوری.

من می دانم از مدیران که رانده اند بیش از 500 مایل به بازدید از هر معلم در طول این هفته از معلم, قدردانی. من هم یاد گرفتم از superintendents سوار که به هر عضو ارشد خانه برای آنها آرزوی بهترین ها را به عنوان آنها را ترک پست-دبیرستان شغل و یا آموزش و پرورش.

بیشتر: لبنان مدرسه کاتولیک به بستن درهای خود را پس از 161 سال

چه دولتی و قانونگذاران را درک نمی کنند این است که معلمان پوشیدن بسیاری از کلاه. آنها پرورش کودکان و نوجوانان در آغوش گرفتن بچه ها آهنگ برای بچه ها زمانی که همه چیز خوب پیش نمی رود آنها را در خانه. آنها حضور دانشجويان در بازی های لیگ کوچک و بله آنها آموزش نیز هست. اختصاصی معلمان در کلاس های درس هستند مانند خانواده آنها. آنها هر چیزی را برای ایجاد یک تفاوت.

پس, دفعه بعد شما شکایت را یک گام به عقب و متوجه این حرفه است و جمعیت بسیار مراقبت اختصاص داده شده افرادی که می خواهید برای ایجاد یک تفاوت. این باعث تاسف من برای شما را به فکر می کنم در غیر این صورت. به کسانی که از خدمت در کلاس درس, با تشکر برای رفتن بالا و فراتر از هر روز از جمله روز آموزشی مانند آنهایی که شما در حال تجربه در حال حاضر در مقابل صفحه نمایش کامپیوتر. شما حیاتی هستند. شما مورد نیاز هستند. شما قهرمان من است.

دکتر ادوارد آلبرت است, مدیر اجرایی, از, پنسیلوانیا, انجمن روستایی و مدارس کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن