اتخاذ یک دبیرستان ارشد: چگونه York County خانواده در حال ارائه و تشویق و حمایت

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 12:24 PM EDT آوریل 4 سال 2020Makenzie بوید ارشد در شمال شرقی دبیرستان,

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

Makenzie بوید ارشد در شمال شرقی دبیرستان, دریافت, تعجب در اخیر روز صبح هنگامی که یک فارغ التحصیلی بالون ترتیب تحویل داده شد به خانه اش در منچستر.

تعجب فرستاده شده توسط جری و سو مک لافلین که به تصویب رسید, نوجوانان از طریق "اتخاذ نیویورک Co دبیرستان ارشد سال 2020 جامعه" Facebook صفحه.

این صفحه آغاز شده توسط کارن Sawyer, مادر پنج و صاحب کسب و کار که در مورد این ایده از یک حرفه ای از همکاران در دولت دیگر. ساویر گفت: او را دیدم آن را به عنوان یک راه برای کمک به فارغ التحصیل شدن سالمندان در جشن نقطه عطفی در میان coronavirus بیماری همه گیر.

آن را هنوز هم روشن نیست که چگونه زمانی که و یا اگر شروع مراسم برگزار خواهد شد در بسیاری از مدارس به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان ادامه دارد.

در صفحه خانواده از فارغ التحصیلی سالمندان می تواند پست در مورد نوجوانان از جمله عکس ها و نکات برجسته از دستاوردهای خود. مردم در جامعه می تواند اتخاذ سالمندان و آنها را با آرزوهای خوب. آنها ممکن است ارسال نامه, کارت, تنقلات یا هدایای.

بیش از 560 فارغ التحصیل از سالمندان از مدارس اطراف نیویورک شهرستان اتخاذ شده تا کنون ساویر گفت. بسیاری از آنها به تصویب رسید و در عرض چند دقیقه از پست ها بالا رفتن.

به طور معمول وفق و adoptee حتی نمی دانیم هر یک از دیگر. دیگران را باید یک اتصال از جمله از طریق مدرسه و یا جامعه است.

ساویر که صاحب حزب Palooza و بالون بوتیک که در Springettsbury شهرستان گفت: او قصد دارد برای دعوت از دیگر کسب و کارهای محلی در ارائه خدمات خود را برای جشن فارغ التحصیلی سالمندان است.

اتخاذ یک دبیرستان ارشد تلاش کرده اند تا ظهور در سراسر کشور است. شبیه Facebook pages شده اند آغاز شده و در دیگر Pennsylvania شهرستان از جمله لنکستر و لبنان.

Sawyer تشکر از همه کسانی که شرکت در طول یک Facebook Live در هفته گذشته. او گفت که او شگفت زده شده است با موفقیت تا کنون. این نه فقط در مورد ارشد که فارغ التحصیل شدن اما خانواده خود را به عنوان به خوبی به عنوان آنها بیش از حد خواهد شد از دست رفته در پمپ و شرایط.

"...ما در حال تجربه بی سابقه برخی از زمان ها و مردم نیاز به شادی و آنها نیاز به کمی نور" او گفت:.

این McLaughlins به تصویب رسید بوید که بزرگ نوه نسبی از طریق ازدواج. بوید متولد شد و زودرس — وزن کمتر از 2 پوند — اما او جان سالم به در برده و به ضرب و شتم شانس پزشکی مادر بکی جورج گفت.

بیشتر: آنچه در مورد حافظه های فوق فارغ التحصیلی برای York County کلاس 2020?

بیشتر: گرگ Levine می گویند سنتی, مراسم فارغ التحصیلی, حوادث, 'بعید'

بیشتر: است, پنسیلوانیا آماده برای موج دوم coronavirus در پاییز ؟

بوید مشغول به کار سخت برای رسیدن به نمرات بالا در مدرسه است. او می خواهد برای تبدیل شدن به یک پرستار و در حال کار بر روی EMT صدور گواهینامه.

بوید را نیز یک پرستار مشغول به کار در خط مقدم در بخش اورژانس در UPMC بیمارستان یادبود. ناپدری او را یک افسر پلیس با شرقی های منطقه ای ،

بوید نیز برخوردار داوطلبانه. او مطرح است بیش از $10,000 برای ماه مارس Dimes در طول سال و برای او تولد 13th او جمع آوری شده 250 کت برای توزیع به بی خانمان ها.

"او دوست دارد برای دیگران انجام," او گفت. "همین دلیل است که او می شود یک پرستار است."

بوید گفت: او نمی داند که آیا او در مدرسه خواهد بود برگزاری جشن فارغ التحصیلی. حتی اگر آنها نمی, او گفت:, آنها را به یک داستان برای گفتن. او آرزوهای همه دوستان موفق باشید.

او گفت: اتخاذ یک فارغ التحصیل ارشد پروژه "خیلی سرد است."

نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe.

"این یک راه خوب برای جشن همه چیز که اتفاق می افتد با سالمندان," او گفت:.

سو McLauglin گفت که او فکر می کند اتخاذ سالمندان است مانند یک چیز فوق العاده را انجام دهد. بسیاری ممکن است از یک مدل و یا مراسم فارغ التحصیلی این سال است.

"بود که چنین برجسته ای از زندگی من" او گفت:.

Andrea Troublefield خانواده به تصویب رسید و چهار فارغ التحصیل از سالمندان. مادر سه اجازه کودکان خود را برای کمک به را انتخاب کنید که آنهایی که. او شده است در تماس با خانواده خود را به پیدا کردن آنچه که آنها می خواهم. او در حال حاضر تحویل برخی از هدیه.

برای یکی از دانش آموزان او پر یک سبد که شامل تمیز کردن وسایل یک بادکنک و یک سال 2020 فارغ التحصیلی جام. برخی از منابع می تواند در مفید آمده است برای دانش آموزان برای رفتن به مدرسه, او گفت:.

Troublefield گفت: او جوان است Make-A-Wish کودک است.

"ما فقط می خواهم به بازگشت," او گفت:. "این فقط باعث می شود تفاوت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب